Okurken dinlemeniz için bir şarkı bıraktık.İyi okumalar💖
•DERİN
Bugün büyük gündü diyebiliriz bence.Seçmeler bugündü formamı giyip çantama dans kıyafetlerimi koydum.Yüzüme nemlendiricimi ve parlatıcımı sürüp aşağıya indim.Kahvaltıda heyecandan pek bir şey yiyemedim.Hemen arabaya binip okula gitmek istiyordum.Acaba Nil ne durumdaydı o böyle şeylerde pek heyecanlanmazdı keşke ben de öyle olabilsem.Seçmeler tam olarak hangi saatte yapılacaktı bilmiyorum erkeklerin de basket seçmesi bugündü.
Okula geldik sınıfa ulaştığımda kızlar çoktan gelmişti.Benim böyle zamanlarda çok gergin olduğumu bildikleri için komik şeyler anlatmaya başladılar.
İlk ders geçti,ikinci ders de,tam üçüncü dersin ortasında nöbetçi gelip seçmelerin dördüncü ders de yapılacağını söyledi ve bizi üstümüz değiştirmemiz için dans salonuna çağırdı.Heyecanım az da olsa azalmıştı çünkü dans etmek sevdiğim bir şeydi ve bunu çok iyi yapacağıma inanıyorum umarım.
Üstümüzü değiştirdik.Nil'e baktığımda ona çok yakışan tatlı bir pembe takım giymişti ben ise klasik crop ve cropun altında biraz gözüken bralet şort giymiştim.
(Nil'in giydiği)
(Derin'in giydiği sadece siz tshirt ün altında bordo bralet hayal edin)
Saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaptım.Zil çalmıştı.Nöbetçi tekrar gelip hocanın bizi spor salonunda beklediğini söyledi.Neden dans salonunda olmuyordu ki seçmeler.Aslında düşününce mantıklıydı maçlar içinde spor salonunda dans edecektik.
Spor salonuna geldiğimizde yalnız değildik tribünlerde yorgun bir şekilde oturan basketçilerde vardı demek onların seçmeleri bizden önceydi acaba kim kaptan olmuştu?Fakat ufak bir sorunumuz vardı biz dans ederken onlar bizi mi izleyecekti bir bu eksikti daha fazla heyecan yapma sebebi.
Nil'e doğru dönüp:
Derin:Nil zaten heyecanlıydım şimdi bu basketçilerde bizi izleyecekler üf!Nil:Aman kızım ne kasıyorsun ne olacak zaten maçtada bunlar olacak boşver!
Derin:Aralarında Atakan olsaydı sen de boşver yapardın!
Nil:(sırıtarak)Orası öyle de boşver rahat ol!
Derin:Uf tamam neyse hoca çağırıyor hadi!
Seda hoca başladı konuşmaya "Hoş geldiniz kızlar dansınızı ilerki zamanlar için hazırlık olsun diye burda yapmaya karar verdim.Basketçilerin neden burda olduğuna gelirsek çok ısrar ettiler izlemek için ben de kıramadım neyse bir an önce başlayalım."
İzlemek istemişler oha yani hocam sağ olun izin verdiğiniz için.Sakin ol rahat ol Derin gözlerini kapat ve dansa odaklan.Hoca şarkıyı başlattı ve dans başladı.Kendimi dansa odakladım kimseye bakmadım.Ve tamam bitmişti şarkı yorulmuştum bakalım sonuçlar ne olacaktı o sırada tribünlerde oturanlara bir göz attım.
Sinan bana gülümseyerek bakıyordu ben de ona gülümsedim.Kuzey ise eli ile beğenme işareti yapıp sırıtıyordu çok komikti ona da gülümseyip hocaya döndüm.
Seda hoca "Kızlar sizi hiç bekletmeden isimleriniz okuyacağım."Bu sırada birkaç kız ismi okudu ve Nil'in ismini okudu.Nil ile hemen birbirimize sarıldık sonra benim ismimi okudu. "Şimdi kızlar sıra kaptanınızın kim olduğunu açıklamakta hepinizi tebrik ederim gerçekten çok iyiydiniz fakat maalesef kaptan tek kişi olabilir bu da Derin."
Başarmıştım,başarmıştım hemen Nil ile sarılıp biraz çığlık atmış olabilirim çok mutlu olmuştum.Seda hoca "Çalışma saatlerini diğer detayları daha sonra konuşalım Derincim şu an hepiniz çok yorgunsunuz,gidebilirsiniz."dedi.
Hemen üstümüzü değiştirip bu haberi kızlara vermeliydik.Sınıfa doğru çıkarken Atakanların yanında Efe'yi gördüm bize sırıtarak selam verdi.Nil de hemen el sallayıp "ooo hoşgeldin" dedi.Bu Efe burda ne yapıyordu ki geçen günki duyduklarım yüzünden olabilirdi belki.Bakalım yakında ortaya çıkar.
Helin Ece'nin kucağına yatmış konuşuyorlardı.
Derin:Kim gelmiş bir kaptan mı yoksa en mükemmel kaptan mı?Helin:Egolanmana bakarsak kaptan olmuşsun!
Ece:Bula bula bunu mu kaptan yaptılar?
Nil:Ben bilerek kötü dans ettim ondan.
Derin:Ha ha ha neyse Efe'yi gördük okulda.
Ece:Niye gelmiş ki?
Derin:Geçen anlattığım müzik olayından dolayıdır herhalde.
Helin:Ece sen de katılacak mısın bu müzik grubuna?
Ece:İsterim ama bir piyaniste ihtiyaçları yok diye biliyorum.
Nil:Ya kıyamam yazık üzüldün mü sen?
Ece:Üf Nil! dedi göz devirerek
Derin:Basket kaptanı kim olmuş duydunuz mu?
Helin:Duymayan mı kaldı Emirle Atakan Kuzey'i sırayla sırtlarına alıp kaptan diye gezdirdi.
Ece:Aşırı komiklerdi.
Nil:Hayır ya bunu nasıl kaçırdık!
Ece: Hahahahah ezik
Demek kaptan Kuzey olmuştu.Sinan yine kaptırmış kaptanlığı Kuzey Sinan'dan daha iyiymiş ki kaptan oldu.O sırada hoca geldi ve derse başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceza
ChickLitBir cezanın sonucunda aşkı bulmak mümkün olabilir miydi? Okul değiştiren dört arkadaş ve onların eğlenceli maceraları. Sadece eğlenmek için yazıyoruz bize katılın. Hikaye hakkındaki görüşlerinizi bize bildirmeyi unutmayın🤍🤍