Yirmi Dört✨

317 10 36
                                    

Multide kızların dansı var.Keyifli okumalar💖💖
•DERİN
Hafta sonu hızlı bir şekilde geçmişti.Zaten piknikte baya yorulduğum için pazarı da pinekleyerek geçirmiştim.Gelmişti em sevmediğim gün pazartesi.

Bugün ve yarın olmak üzere 2 gün de provamız vardı sonra çarşamba günü maç.Maç için baya heyecanlıydım.Eski okulumuzun maçları sayesinde rakibimiz olan okulun nasıl olduğunu biliyordum.Baya iyi oynuyorlardı yenmemiz zor olacaktı ama bizimkiler de gayet iyiydi.

Yatağımdan çıkıp dans için rahat olacağını düşündüğüm siyah tayt ve arkası baskılı oversize bir üst geçirdim üstüme.Yüzüme birkaç krem uyguladıktan sonra saçımı elimle biraz şekillendirdim.Aşağıya kahvaltıya indim.Şaşırtıcı bir şekilde sabahları pek iştahım olmuyordu midem bulanmasın diye zorla da olsa birkaç şey tıkıştırdım ağzıma.

Arabaya binip okula geldik.Bugün de günümüz full prova ile geçeceği için sınıfa uğramadan direkt basket sahasına geçtim.Etrafa bakındım bizimkilerden biri gelmiş mi diye Nil daha ortalıklarda yoktu.Kuzey ve Emir'i gördüm.Emir bana şirince el sallayıp yanları çağırdı.Yanlarına gidip onlara tatlı olduğunu düşündüğüm ama asla tatlı olmayan bir şekilde günaydın dedim.

Onlarda bana aynı şekilde karşılık verdi.Emir pis pis sırıtmaya başladı.Emir'in bu gülüşü hiç hayra alamet değildi kesin bir şey karıştıracaktı ama bakalım.Ve konuşmaya başladı "Kuzey abi ben çok acıktım kantinden bir şeyler alıcam hem Derin'de geldi takılın baş başa  "özellikle baş başa kısmını vurgulamıştı.Kuzey,Emir'e iflah olmaz bu çocuk der gibi bakıyordu.Emir bana sırıtıp göz kırptı ona dil çıkardım.

Kuzey bana dönüp
"Eee nasılsınız Derin hanım"dedi

"İyiyim galiba Efendim.Senden naber?"dedim.

"Çok teşekkür ederim hanımefendi benim nasıl olduğumu sorduğunuz için siz sorunca daha da bi iyi oldu."

Ona salak diyip güldüm.Kuzeyle böyle birbirimizi hitap etmek hoşuma gidiyordu eğlenceli bir çocuktu.

Kuzey konuşmaya devam edip

"Eee ne yapıyorsun boş zamanlarında felan sıkıldım bahset biraz."

"Hemen efendim sıkıntınızı alıyorum.Yani herkes gibi dizi felan izliyorum."

"Ne izliyorsun?"

"Şu aralar daha yeni bir dizi bitirdim.Sitcom seviyorsan sana da kesinlikle öneririm.Brooklyn Nine Nine aşıııırııı güzel bak kesin izle nolurrr"

"Oha Derin diziden bahsederken gözlerinden kalp çıkıyor.Aslında sitcom pek sevmem."

"Ya bak nolur izle ben baya sevdim bence sen de seversin hıı olmaz mı?"

"Tamam tamam sırf sen dediğin için izleyeyim bari"dedi.

Ona kocaman gülümsedim.Biz konuşurken Nil gelmişti "Günaydın gençler ne konuşuyorsunuz bakalım"diyip salak salak parmağını bize salladı.Ona "Nil sabah sabah yine beynini unutmuşsun."dedim.Nil bana "Hahaha Derin ne kadar şaka matiksin ya"dedi.Ona "Öyleyimdir canım diyip."göz kırptım.

Kuzey "Kızlar ben kalkıyorum bizim antreman başlıyor."diyip bize gülümseyerek kalktı.Arkasından herhalde çok baktım ki Nil "Derin yavrum annem burda mısın gitmedi bak üzülme geri gelecek."diyip gülüyordu.Ona "Ha ay dalmışım." Bana "dalarsın dalarsın tabi"dedi.Sonra devam edip "Vay be Derin kız sen de aşık oldun aferin ama tuttum bu çocuğu ben onayladım artık olabilirsiniz." " Sağ ol Nil şu an olduk bak sen onay verdin ya." Nil "Tamam sustum ya ben az Atakan aşkıma yazayım"diyip telefonuna gömüldü.

CezaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin