•ECE
Tıka basa yemeklerle dolup kusmamaya çalıştığımız sırada babamlar havadan sudan muhabbetten sonra işle alakalı sohbete geçtikler benim gibi diğerlerinin de can çekiştiğini görünce yanımda oturan Nil'i dürttüm ve "kaçmamız lazım napıcaz"dedim o da "klasik ama tek çaremiz"diyip masadakilere "şişe çevirmece oynayalım mı "dedi kaş gözle diğer masayı işaret ederek herkes kaçış yolunu kaçırmak istemediği için evettt diyip anında kalktı biraz uzaklaşıp gölün kenarında çimenlere oturup bir daire oluşturduk.Şişeyi ilk çevirme lütfunu kaçmamızı sağlayan Nil hanıma bırakıyorum" diyip güldüm Nil de ciddi bir tavırla şişeyi çevirdi ve yerine oturdu soru ucu Emir'e cevap kısmı da Efe'ye geldi Emir sırıta sırıta "Düştün elimee doğruluk mu cesaret mi bebeğim"dedi. Efe "bak boş yapma kardeşim tamam mı üşeniyorum kalkmaya doğruluk." dedi. Emir de yalandan düşünüyormuş gibi yapıp "Hımm hoşlandığın biri var mı Efe'cik"dedi.
Gülmemeye çalışmak özellikle yanınızda bi size bi Efe'ye bakan salak bir arkadaşınız varsa daha zordu yanımdaki Derin'e dirsek atıp yalvarırcasına yapma dedim. O arada Efe "Evet var" dedi utanmış mıydı bu kızarmıştı da çok tatlıydı. Emir başarmış edasıyla gülüp bana baktı ama ben hemen başka yere çevirdim bakışlarımı yoksa ben de kızaracaktım. Kafamı çimlerden kaldırdığımda tam karşımda oturan Efe'yle göz göze geldim gözümü kaçırmaya çalıştım ama mavi gözlerinden ayıramıyordum kendiminkileri beni kurtaran Helin oldu "Hadi sıradaki kurbana geçelim" diyerek.
Cevaplayan Efe olduğu için o çevirdi bu sefer şişeyi soru ucu Kuzey'e diğeri ise Atakan'a geldi. Atakan "soruyu beklemeden yorulmak istemiyorum doğruluk alıyım lütfen" dedi Kuzey de "Peki hiç bekletmeden gönderiyorum bu cool beyin okulda beğendiği bir kız var mı?" dedi Atakan da "Imm evet diyip güldü ve oha Nil'e bakmaya başladı ama Nil ona bakmıyordu başka biri mi sanmıştı acaba ya benim tatlış Nil'imi kim sevemezdi ki.
Atakan Nil'in bakmadığını görünce şişeyi çevirdi soru ucu Derin'e cevap Helin'e gelmişti Helin "Ay bu ne böyle içim daraldı cesaret diyorum aşkom." dedi. Ben de "Acaba bu cesaret bazı soruları cevaplayacağın için korkudan mı geliyor Helincim." diye fısıldadım kulağına, söylemesem olmazdı eheh. Helin göz devirip bi şey demedi Derin'se hala düşünüyordu sonra bi anda "Buldummm" dedi "Helin bizim kararlaştıracağımız bir kamyon arkası sözünü yine bizi çekiceğimiz bir fotoğrafınla hikayene atıcaksın." dedi Helin instagram hesabına çok özenirdi bu onu en gıcık edecek görevdi "Uuuu aferin iyisin Derin." dedim Emir de çok mutlu gözüküyordu "E hadi ne duruyoruz." dedi onun yanına yaklaştık ve sözlere bakmaya başladık Helin arkadan biraz insaflı olun lütfen diye söyleniyordu sonunda kararımızı verdik şimdi sıra fotoğraf çekimindeydi onu da halledince tekrar yerlerimizi aldık ve Helinin telefonuna el koyup fotoğrafı paylaştık.
Çok eğlenceli olmuştu anında baya görüntülenme geldiğini duyunca Helin'i silmemesi için tutmakta zorlandık ama her şey için zaten çok geç olduğunu anlayınca oturup şişeyi çevirdi cevap kısmı yine Efe'ye gelmişti ama bu sefer sorcak kişi farklıydı Nil.
Efe biraz rahatlamış gibi gözüküyordu bu sefer karşısında Nil olunca sorularına da yansıyacak mıydı görücektik. "Nil kankime güveniyor ve doğruluk diyorum"dedi Nil de biraz korkutmak için "bana hiiç güvenme" diyip sırıttı ve devam etti, "şu hoşlandığın kızla iletişim halinde misin bakalım." dedi. "Evet onun yanında olmak beni çok mutlu ediyor neyse ki olabiliyorum."diye yanıtladı soruyu arada kaçamak bakışlar atsam da çoğunlukla çimen yoluyordum bu oyun bana yaramamıştı hiç.
Yine şişe döndü bu sefer de soru Emir'e cevapsa bana gelmişti cesaret dedim hiç beklemeden peki görürsün sen bakışı atıp "Bekleyin geliyorum."dedi ve ağaçlara doğru gitti bir süre sonra avucunda bi şey tutuyormuş gibi döndü ve "al ve bunu öp" dedi kocaman bi çekirge vardı "Emir abi kıyma bana desem"de Ee cesaret demeseydin sen de diye azar işittim ve mecburen elimi açtım avucumdaydı ıyyy kaçsın diye elimi oynatsam da gitmedi pis çekirge Helin de videoya çekiyordu ağlamama ramak kaldı dedim ama kimseden insaf kırıntısı göremeyince yavaş yavaş çekirgeye yaklaştım bir saliseliğine dudağımı değdirip avcumdaki çekirgeyi de Emir'in üstüne fırlattım benim zıplamam ve çığlıklarım çekirge üstüne gelenlerle karıştı hemen göle gittim.
Taştan destek alarak eğildim ıy yosun tutmuştu ama tek çaremdi elimi koydum ve elimi yüzümü özellikle de dudaklarımı yıkadım kalkmak için taştan tektar destek alacaktım ki elim kaydı ah ölücem diye beklerken arkamdan biri diğer kolumdan tutmuştu göle düşmeme milim kala hatta saçlarımım ucu bile ıslanmıştı beni kendine çekerek kaldırdı Efe'ydi "İyisin dimi biraz dikkatli olsana güzellik" dedi güzellik lafına bittiğimi belli etmeye çalışarak normal konuşmaya devam ettim ve "iğrenç bi çekirge öpme olayından sonra bi de göle düşseydim bi daha da çıkmazdım herhalde daha fazla nasıl rezil olabilir ki bi insan"diyip güldüm o da klasik sırıtışıyla karşılık verdi. "İğrenç bi öpücük değildi bence sadece yanlış şeye verilen bi öpücüktü yazık oldu" diyip sırıtmaya devam etti kızarmıştım kızarıyordum ama tabii ki onu öpmeyecektim dizi çekmiyorduk sonuçta.
Kıkırdamama engel olamasam da cevap vermeden arkamı dönüp o sırada muhabbet eden diğerlerinin yanına gittim ve yerime oturup şişeyi çevirdim bi ucu Efe'nin oturduğu yere cevap ucu da Emir'e gelmişti Emir "yandım ben"diye sırıtırken şişenin ona geldiğini anlayan Efe hemen koşup yerine oturdu "soruyu biliyosun bebeyim hangisi seç bakalım"dedi Emir de "cehennem mi cehennem mi diyosun yani e cesaret diyim"dedi. Efe "cehennem demişken hava çok sıcak olmadı mı göle atla da serinle kardeşim,hadi yine iyisin"diyip sırıttı.
Etrafta ooooo diyip haykırmalar yaşanırken Emir "bu kadar da yapılmaz ama ya"diyip tişörtünü çıkardı "ne kadar çabuk o kadar iyi"diyip göle doğru koşmaya başladı bizi ıslatmayı da ihmal etmemişti. Sesi duyan anne babalarımız gelmişti el birliğiyle Emir'i sudan çıkarttıktan sonra bir güzel azarımızı yedik ve akşam olmaya başladığı için ateş başına geçtik.
Emir annemlerden birinin yanında ne kadar olabilirse sinirli durmaya çalışıyordu Efe suçluluk duygusuyla Emir'in keyfini yerine getirmek için yapmadığını bırakmıyordu.Biz Helin'in hikayesini görenlerle dalga geçiyorduk kısacası herkesin keyfi yerindeydi bir kaç saat daha sohbet ve bir ton abur cubur yemeden sonra bunu bir gelenek haline getirmekte sözleşip arabalara bindik ve evlerimize doğru yola çıktık günü yorgunluğuyla daha arabadayken uykuya dalmıştım
.
.
.Umarız bölümü okurken zevk almışsınızdır sizi çok seviyoruz yeni bölüm çok hızlı bi şekilde gelicek o zamana kadar hoşçakalın💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceza
ChickLitBir cezanın sonucunda aşkı bulmak mümkün olabilir miydi? Okul değiştiren dört arkadaş ve onların eğlenceli maceraları. Sadece eğlenmek için yazıyoruz bize katılın. Hikaye hakkındaki görüşlerinizi bize bildirmeyi unutmayın🤍🤍