Multide Helinimiz var💖Keyifli okumalar
•HELİN
Cafeden çıktıktan sonra bir süre yürümem gerekti çünkü annem de babam da meşgüldü ve otobüse binmem gerekiyordu durak fazla uzak değildi. Gelmiş sayılırdım ki arkadan bağırış sesleri duydum arkamı dönmemle dibimdeki çocukla göz göze geldim bu kimdi ne istiyordu?"Ooo siz buralarda yeni misiniz ilk defa görüyorum. Daha önce görseydim böyle bi güzelliği unutamazdım." ve daha bir sürü saçma sapan şey söyledi hiç bi şey söyleyemedim ilk başta sonra bacaklarımın buzu çözüldüğü gibi koşmaya başladım ama peşimden koşmaya başladı o çocuk da. Ben koşmaya devam ederken arkamda ayak seslerinin kesilip yerine bağırışlar geldiğini duydum ve baktığımda bana asılan çocuk, üstünde de emir vardı Emir delirmiş gibi yumruklar savuruyordu, o çocuğun arkadaşları da Emirin üstüne atladı havada yumruklar uçuyordu resmen nolduğumu şaşırmıştım bana bulaşan çocuk yerde yatıyordu diğer iki arkadaşı da bir süre sonra onu bırakıp kaçmaya başladı.
Emir burada ne arıyordu? Neyse iyi ki buradaydı yoksa bu iğrenç insanlarla nasıl baş edecektim yanına mı gitmeliydim neyse o zaten sallana sallana bana doğru geliyordu yanıma iyice yaklaştığında "Teşekkür ederim, iyi misin?" diye sordum. "Asıl sen iyi misin?" dedi "Evet ama senin bir yerin kanıyor sanırım." dedim çünkü boynundan kan akıyordu biraz dikkatli bakında kafasının arkasından aktığını anladım başımdaki bandanayı çıkartıp yarasına bastırdım böyle yapmak gerekiyordu galiba kanamalarda umarım yanlış yapmıyorumdur diye düşünüp bastırmaya devam ettim yürümekte zorlandığı için koluna girmiştim bu halde otobüse binemezdik o yüzden kızlara yazdım, biri bizi almalıydı.
KELİZ👩🏻🦲
Helin:Kızlar biri bizi almaya gelebilir mi
Helin:Acil
Ece:noldu
Ece:Nereye
Ece:İyi misin
Ece:Biz derken
Ece:Konum at hemen
Ece:Geliyorum
Nil:helin iyisin dimi
Nil:Heyy
Nil:Noldı
Derin:Ben teyzemlerdeyim ama gelebilirim başka gelebilecek yoksa
Ece:Ben gidiyorum
Ece:Arabaya biniyorum şimdi
Ece:Konum at
Helin:Konum📍
Ece:Tamam beş dakikaya ordayım
Helin:Tamam, teşekkürler
Eceyi beklerken kaldırıma oturduk ve aklımı kurcalayan şeyi sorma fırsatım oldu "Burada ne arıyordun birden ortaya çıktın yani iyi ki çıktın da anlamadım?"
Emir önce biraz kızardı ve "Imm şey yani ben de bilmiyorum denk geldi öyle ilk senin olduğunu da anlayamadım gerçi neler olduğunu da anlayamadım ama." dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceza
ChickLitBir cezanın sonucunda aşkı bulmak mümkün olabilir miydi? Okul değiştiren dört arkadaş ve onların eğlenceli maceraları. Sadece eğlenmek için yazıyoruz bize katılın. Hikaye hakkındaki görüşlerinizi bize bildirmeyi unutmayın🤍🤍