•ECE
Nasıl ya dedim kızlara bu da şerefsiz çıkmıştı oysa gerçekten bi şeyler hissetmiştim ah benim şansım ne zaman yaver gider ki zaten.Helin beni sakinleştirmeye çalıştı, aslında iyi olmuştu bence en azından erken farkına varmıştım Helin; "Belki kuzeni falandır yani ne biliyim bi şeyidir işte." dedi.
Ben de " Bi şeyi olduğu belli zaten hatta neyi olduğu da" dedim Nil de "Valla ben hiç beklemezdim böyle çıkmasını." dedi Derin dirseğiyle dürtmeden önce. Ah arkadaşlarım yine ben üzülmeyim diye ortalığı yumuşatmaya çalışıyorlardı ama her şey ortada değil miydi. Derin "Belki yanlış anlaşılmadır hemen kesin bi şeye varmayalım."dedi ben o tarafa bakmak istemiyordum daha fazla , gidelim lütfen dedim ve sınıfa doğru döndüm kızlar hayır ya sınıfa mı kapatıcaksın kendini dedi ama cidden kendimi güçlü göstermek beni daha çok yoracaktı, yine hayal kırıklığıydı işte hem de en başından.Zaten son dersti ve tarihti kapüşonumu geçirdim ve her soru sorulduğunda uyuyor numarası yaptım gerçekten hiç halim yoktu
Kızlar beni neşelendirmek için tatlılık yapıyordu hatta Nil iki dakikada kantine koşup çikolata bile almıştı ben kafamı kaldırana kadar. Çikolatamı yiyemeyecek kadar kötü değildim tabii ama bi an önce eve gidip yorganın altına saklanmak istiyordum kızlara görüşürüz diyip muhabbete katılmamak için hemen uzaklaştım kolumdan biri tuttu Derin cidden gitmek istiyorum derken arkamı döndüm Derin değildi aptal sarışındı güçlü numarası yapıp hayır hayır gerçekten gücümü toplayıp gerçekleri yüzüne söyleyecektim sana bir sürprizim vaaar dedi tam ben lafa girecekken heh tam zamanıydı "Oo ne o beni sevgilinle mi tanıştırıcaksın hiç zahmet etme ben maalesef kucağında otururken gördüm zaten." dedim. Yüzüne bakamazdım cidden sinirimi bozuyordu sözüm bitince hemen arkamı dönüp çıktım hızlı adımlarla.
Sonunda eve gelebilmiştim yorganımı kafama çektim son ses en sevdiğim şarkıcının son albümünü açtım ve hayallere daldım, güzel hayallere...
Ahh bi dakika bile rahat olamayacak mıydım sürekli ya bildirim geliyor ya telefon çalıyordu en son dayanamayıp telefonumu uçak moduna aldım oh be diyecektim tam ama mümkün mü tabii ki hayır bu sefer de annem geldi elinde telefonla "Kızım arkadaşların seni merak etmiş beni aradılar noldu anlat bakıyım niye böylesin bitanem." dedi. "Annecim biraz yalnız kalmak istiyorum sadece sonra her şeyi anlatırım ama lütfen..." dedim. Peki tatlım diyip telefona döndü çıkarken yarım yamalak iyi iyi ama çok üzgün duruyor yalnız kalmak istiyormuş dediğini duydum oh diyip şarkıyı devam ettirdim.
Uyuyakalmışım müzik dinlerken, şimdi de kapım çalıyor off kim bu yine yeter ama ya diyip sinirle yorganı attım kafamdan ve odam insanla doluydu bizim kızlar ve ve hayır hayır ne işi vardı bunların burda ah arkada da annem yahu bir de sırıtıp arkadaşların seni çok merak etmiş hadi siz rahat edin ben bi şeyler hazırlarım diyip bana fırsat vermeden kaçtı keşke ben de kaçabilseydim. Üzerimde oversize siyah sweatshirt altımda yine siyah bir şort onun altında da rengarenk çizgili dize kadar çoraplarım ve en efsane yere geliyorum dapdağınık bir yumak evet yumak çünkü buna topuz demek için bin şahit gerek kısacası rezil haldeydim.
Utancımı kısa süreliğine bi kenara atıp napıyosunuz burda iyi ki yalnız kalmak istiyorum dedim maaşallah yani dedim
Derin "Ya Ece sana anlatmaya çalıştık ama ne telefonlara ne mesajlara baktın kendini gereksiz yere üzmene dayanamadık ve... "Niye gereksiz yereymiş gayet makul nedenlerim var ama üzüldüğüm falan yok sinirliyim sadece yoksa zerre umrumda değil." dedim cool kız havasında ama yemişe benzemiyorlardı. Derin devam etti "Ve biz de olayı birinci gözden anlatmak üzere bunu getirdik diyip Efe'yi gösterdi bu lafına alınmış olucak ki bi bakış attı. "Hadi bu okey ya bunlar dedim bu sefer de Atakan lafa atılıp ya ben çok sıkılmıştım açıkcası ne olduğunu bile bilmiyorum ama geldim dedi diğerlerinin de nedeni aynıydı demek ki çünkü gülüp sustular ve diğer herkes de sustu eee dedim Nil de "Aynen hadi artık anlat da herkes rahatlasın aa." dedi ve Efe anlatmaya başladı; O kız meğerse Atakan'la Efe'nin grubundaki piyanistmiş Nil salağı benim de piyano çaldığımı efenin kulağına çıtlatınca amacına ulaşmış efe de zaten o kızın ondan hoşlandığının farkında olduğu için kızla konuşup bi bahane bulup gruptan çıkması ve onu yerine beni getirmek için uğraşıyormuş, olay özetle bu ama Efe yarısında eee ııı diyip ya da tamamen susup sadece gözlerime baktığı için çok daha uzun sürdü sonuca bağlanması. Kollarımı kavuşturup ciddi bi şekilde "Tamam." dedim herkes bana bakıyordu numara yapmak çok zordu sonra gülmeye başladım ve Efe rahatlamış bi şekilde güldü ama bu sefer her zamanki gibi değil küçük bi çocuk gibi içten gülüyordu bu hali de ayrı tatlıydı kızlar hemen yatağa yani üstüme atladılar. "Bi daha triplere girip telefonlarımızı açmamaya kalkarsan Everest'in zirvesinde bile olsan geleceğimizi bilerek hareket et." dedi Helin, Nil de "Aynen akıllı ol Ece." dedi ben de tamam ablalar diye cevap verdim beni kurtarırcasınaAtakan "Cevap vermedin hala kabul ediyor musun?" dedi "Ee bi teklif yok henüz neyi kabul ediyim." dedim "Doğru" diyip "Ece Bülbül müzik grubumuza piyanist olarak katılmandan onur duyarız bu yolculuğa bizimle çıkmaya var mısın?" diye devam etti, ağzı çok iyi laf yapıyordu. Sırıtarak "hımm hiç beklemediğim bir teklif biraz düşüneyim hımm. Evett." dedim. Atakan da "Ee o zaman hoşgeldin" dedi Efe de tekrar etti "Hoşgeldin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceza
ChickLitBir cezanın sonucunda aşkı bulmak mümkün olabilir miydi? Okul değiştiren dört arkadaş ve onların eğlenceli maceraları. Sadece eğlenmek için yazıyoruz bize katılın. Hikaye hakkındaki görüşlerinizi bize bildirmeyi unutmayın🤍🤍