Yirmi İki✨

298 12 8
                                    

Multide erkeklerimiz var😍Keyifli okumalar💖
•DERİN
Sabah kalktığımda ilk lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım biraz cilt bakımı yapsam iyi olurdu.Yüz temizleme cihazımın üstüne biraz jel döktüm ve işte oldu.Lavabodan çıkıp üstüme giymek için bir şeyler seçmem lazımdı.En zor kısım uf ne giyecektim.

Rahat bir şeyler giysem iyi olurdu gri eşofman üstüne beyaz bir tshirt giyip uçlarından kıvırarak onu cropa çevirdim.Saçlarıma ne yapmalıydık ki?Dağınık bir at kuyruğu yapıp önlerden çıkan perçemlerimi düzelttim.Borda sırt çantama gereken eşyaları koydum air forcelarımı giydim ve hazırdım.

Annemler çoktan hazırdı klasik en geç hazırlanan bendim.Arabaya bindim umarım kızlarla aynı andan gelirdik bir de onların gelmesini bekleyemezdim.Kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım.

İşte gelmiştik.Oh şükür kızlarla aynı andan gelmiştik hemen Ece'nin yanına gidip koluna girdim. "Naber çiçeğim."diyip ona güldüm. Bana "iyi senden naber böceğim."diye yanıt verdi.Önümüzden Nil ve Helin yürüyordu.Nil yine boş boş konuşup Helin'i delirtiyordu.Annemlerde arkamızdan geliyordu.

Helin'in "Yok artık"dediğini duydum ardından Nil "ohaaa" diye bağırdı.Ne olmuştu yine?Ece ile ne olduğunu anlamak için hızlıca yanlarına gittik.Cidden şaka mı bu?Annemlerin yeni çalışacakları kişi bizim çocuklar mı?Hani şu Emir,Atakan,Efe,Kuzey dörtlüsü.

Onlar da aynı biz gibi bize şaşırarak bakıyordu.Annem daha fazla bizim bu şaşkın bakışlarımıza dayanamamış olacak ki konuşmaya başladı "Çocuklar daha önceden anlamanızı beklerdim,o saçma edebiyat projesini neden yaptığınızı zannediyorsunuz?"diyip konuşmaya devam etti "Uzun süreli bir proje olacağı için bu işimiz sizin iyi anlaşmanızı istedik o yüzden öğretmenizden o projeyi biz rica ettik."diyip konuşmasını sonlandırdı.

Oha yani şu an oha gerçekten çok şaşkındım.Vay be demek erkeklerin yeni hastanesini biz yapacaktık.Ama aklıma takılan bir şey vardı Emir ve Helin'in annesi küs değil miydi?O ikisinin annesine baktığımda gülerek sohbet ediyorlardı.Demek barışmışlardı.Bu barışma işi iyi olmuştu hem bu sayede Emir ve Helin'in arası iyi olurdu.Zaten son olaylardan dolayı eskisinden daha iyiydi araları.

Emir'in annesi olduğunu düşündüğüm kadın söze girerek "E o zaman biz büyükler olarak yemekleri hazırlamaya başlayalım,siz de çocuklar öyle dikilmeyin voleybol felan oynayın."dedi.Mantıklıydı aslında önerisi Ece konuşmaya başladı "Doğru bizim yarım kalan bir maçımız var neden ona devam etmiyoruz ki?" Helin tek kaşını kaldırarak "Bu oyuna biraz rekabet katmaya ne dersiniz?Bu sefer kızlar erkekler ayrı oynayalım."dedi.

Atakan "Emin misiniz sonra yenilince mızmızlanmayın." Nil gaza gelmiş olmalı ki "Ne mızmızlanıcaz be asıl biz kazanıcaz ağlayın."dedi.Valla salaktı bu kız Nil de ben de hiç iyi oynayamazdık ki.Tek güvencemiz Helin ve Ece'ydi.Geçen maçtan anladığım kadarıyla erkeklerin hepsi gayet iyi oynuyordu.Yani anlayacağınız pek bir şansımız yoktu ve eğer kaybedersek Ece ve Helin'den yemeyeceğimiz laf kalmayacaktı bitmiştik.Efe sırıtarak konuşmaya başladı "E o zaman bir de ceza olsun kaybeden kazanan tarafın verdiği cezayı kabul edecek.Ne cezasıydı ki bu sormalıydım "Ne cezası hani ne yapıcaz ki"dedim.Kuzey bana göz kırparak başladı konuşmaya "Derincim biz kazanınca düşünürüz cezayı siz çoktan kabul etmişsiniz kaybetmeyi galiba."diyip güldü.Salak çocuk o da biliyordu bizim kaybedeceğimizi bal gibi.Niye bana göz kırpmıştı ki kesin daha da düşeyim diye çaktırmamak için canım çıkıyordu ne zordu bu hoşlanma şeyleri.Her dediği şeye yerim seni çocuk dememek için zor tutuyordum.İyice ayarlarımla oynamıştı bu Kuzey neyse diyip ortada dönen konuşmaya odaklanmaya çalıştım.

Helin,Kuzey dediklerinden sonra "Sen öyle san Kuzeycim."dedi özellikle cimi bastırmıştı.Emir ortada dönen konuşmadan sıkılmış olacak ki "Hadi ne duruyorsunuz başlayalım o zaman."dedi.Eşyaların oradan topu alıp piknik alanında boş olan voleybol sahasına geçtik.

Efe,Ece'ye bakarak göz kırpıp "Siz başlayın."dedi.Ece ona hay hay diyip topu aldı.Sert bir şekilde vurarak karşıya gönderdi iyi vuruştu.Gelen topa Atakan atlayıp karşılık verdi.Atakan'ın attığı topu Helin karşılayıp Nil'e pas attı.Salak mıydı bu kız niye Nil'e atmıştı.Nil de ben gibi şaşırmıştı ne yapacağını  Helin'in attığı pasa karşılık vermeye çalıştı ama olmadı karşı tarafa bir sayı kazandırmıştı.Helin başladı bağırmaya "Nil karşılık versene bak diye mi attım?" Nil ise "Üf tamam be sen de ne diye bana atıyorsan."

Kuzey bana doğru bakarak topu attı.Allah bitmiştim niye bana attı ki hadi Derin sen yaparsın diye kendimi gazlayarak bana doğru gelen topa karşılık vermeye çalıştım.Pek iyi karşılık verememiştim ki Ece beni anlayıp top yere düşmeden bir hamle yapıp bizi kurtardı.

Efe bir yandan gelen topa karşılık verip diğer yandan Ece'yi sinir etmeye çalışıyordu "Bakıyorum da Ece hanım kaybedecek gibisiniz istersen senin için cezayı hafifletebilirim ama sadece senin için."diyip Ece'ye gülümsedi.Ece ise "Aynen Efecim bende senin için bunu düşünüyordum bakıyorum ki düşüncelerimiz karşılıklıymış."diyip yapmacık bir gülümse yolladı.

Nil bana doğru yaklaşıp sessizce "Derin kızım bittik bunlar iyice kendilerini kaptırdılar napıcaz?" "Bilmiyorun bilmiyorum oynamaya çalışalım sen Helin'in arkasında dur ordan gözükmezsin,belki fark etmez erkekler."dedim. Nil ise "Kesin fark etmezler inandım bak neyse gidiyorum ben inşallah ölmeyiz."

Maç bu şekilde devam ediyordu şaşırtıcı bir şekilde Nil ile bana az top geliyordu zaten genelde gelenleri karşılayamadığımız için.Erkekler beş sayı bizden öndeydi.Bana doğru gelen top gördüm karşılamak için hamle yapmaya çalıştım ama top pat diye kafama geldi.Tabi topun gelmesi ile yeri boyladım.Galiba beynin sarsıntısı geçiyordum üf baya acımıştı.Kızlar ve erkekler hemen yanıma geldiler Kuzey hemen dibimde bitip "İyi misin Derin?diye sordu baya endişeli görüyonurdu.Ona "İyi sayılırım sadece biraz dünyam dönüyor beynim biraz sarsıldı kusura bakmayın."diyip işi şakaya vurdum çünkü hepsi çok endişeli görünüyordu bu onları biraz rahatlatmıştı ki gülümsediler.Helin konuşmaya başlayıp "Emir'in elinin ayarı yok ki."diyip Emir'e sinirli bakış attı.Yazık Emir üzülmüştü.Emir "Çoookk özür dilerim Derin bundan sonra sen ne dersen o bugün full sana hizmet ediyorum."dedi.Ona "Sorun değil hem isteyerek olmadı ama şu hizmet fikrini reddemeyeceğim oh mis bedava köle buldum teşekkürler Emir kanki."diyip gülümsedim.

Nil "Bölüyorum ama arkadaşlar ben kurt gibi acıktım hadi gidelim artık."dedi Atakan "Sarışına katılıyorum hadi kalkalım."dedi.Kalkmak için hamle yapmıştım ki Kuzey "Dur dur senin başın döner şimdi bana tutun beraber gidelim."dedi.Aslında pek döneceğini zannetmiyordum ama bu cazip teklifi reddemezdim.Ece konuştuklarımızı duymuş ki bana pis pi sırıtıyordu ona göz kırpıp Kuzey'den destek alarak kalktım.Yürürkende hala onun koluna tutunmaya devam ettim tabi bu yüzden diğerlerinden biraz arkada kalmıştık.

Kuzey'den hoş bir parfüm kokusu geliyordu tam olarak nasıl tarif etsem bilemiyorum ama sanki biraz deniz biraz vanilya gibi.Yalnız bende sapık gibi çocuğu koklamıştım bildiğin iyice delirdim.

Annemlerin yanına geldik.Annem hemen yanıma gelip noldu diye sordu.Ona bir şeyim yok sadece ufak bir kaza annecim diyip bizimkinlerin oturduğu masaya doğru gittim.Şansıma sadece Kuzey'in yanı boştu kızlara bu sizin işiniz der gibi baktım onlarda bana sırıtarak baktılar.Kuzey'in yanına oturdum.E ben bunun yanında heyecanlanıp yiyemezdim ki o ara midem sanki olanları duymuş gibi kazınıp bana emin misin der gibiydi.Haklıydı konu yemek olduğunda akan sular dururdu.Önümde duran mis gibi mangalda pişmiş etlerden alıp tabağıma koydum.Ve yemeye başladım bir yandan da ortada dönen sohbete katılmaya çalışıyordum.

.
.
.
Evet bölüm sonu yorumlarınızı alalım💗

Oy verirseniz çok mutlu oluruz.Sizi seviyoruz💖💖💖💖

CezaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin