"Lepas je peristiwa tu,dia dah start jauhkan diri dari aku.Aku belajar pon dah tak fokus.Keputusan aku teruk.So aku kena pindah kat sekolah korang tahun lepas.Kau bayangkan,berapa tahun dia benci aku,berapa lama aku pendam rindu kat dia.Dia pon dah tak boleh terima aku.Tapi dia kuat weii.Aku dapat tau member member dia pujuk dia.And dia still top student sekolah ni.Aku bangga gila ngan dia.Tapi nak buat came?Dia buat macam tak kenal aku.Die dah malas nak ambik tau pasal aku.Sebab tu dia dah penat ngan laki.Semua sebab aku". Terang Adam panjang lebar.Dia berasa Sungguh menyesal.Ada nada sedih di setiap butir perkataan nya.
Terpana rakan rakan Adam mendengar cerita nya.Sungguh mereka tidak menyangka yang Hani mempunyai kisah cinta yang pahit seawal usia muda itu.Dan semuanya bermula dari rakan mereka sendiri."Tapi kenapa korang ubah nama korang?""Aku ubah sebab aku tak nak ingat apa yang aku pernah buat dekat dia.Aku pon tak sangka masa cikgu panggil dia Hani tu.Maybe dia pon try nak lupakan aku.Nama tu memang nama special kitorang.Kitorang je yg boleh panggil nama tu each other". Terang Adam.
Rakan rakannya hanya mengangguk" Habistu,apa jadi dekat Salina tu?"tanya Aliff."Si Salina tu dah pindah sekolah boek boek punya.Budak pandai kann."balas Adam tersengih.Rakan rakannya hanya mengangguk
"So,apa kau nak buat sekarang ni?" Tanya Iman yang sedari tadi khusyuk mendengar cerita Adam."Aku ingat nak ngorat balik Nini aku yang dulu.Aku sure dia still sayang aku.Cuma dia still ingat benda lama.Sebab tu dia benci aku gila gila nak mateyy".
Rakan rakannya memandangnya risau."Adam,kau Jangan macam macam,dia tu nampak cam ganas,jangan dia reject kau teruk sudah.Kau pun ubah la perangai playboy tu kalau ye kau nak kat dia balik!"
Hoi,rilek laaa.Perangai playboy aku ni la yang membantu aku dapatkan dia balik.Alah kau tunggu je la".Adam tersenyum nakal
YOU ARE READING
Playboy Itu Suami Aku(100% Complete)
Teen FictionMengisahkan tentang pelajar f5 yang agak hot gak laaa kat sekolah tu Nur Najwa Hanani,anaknya kepada encik Halim.Seorang gadis yang lawa,bahkan pula pandai,ramai kaum Adam minat kat die ni.Tapi sayang,hatinya keras sekeras keras batu seremban...