part 20

565 20 0
                                    

"Ok group by group,boleh ambil makanan sekarang ye,FC tunggu dulu ya". Arah Hani selaku ketua.

       Selepas selesai makan,mereka menyambung permainan mereka." ok sekarang kita santai santai je.Sapa ada cadangan kita nak main game apa?"tanya Hani.Namun mereka hanya senyap.Hani juga sudah buntu.Selang beberapa minit berfikir,Adam membisikkan sesuatu kepada Hani.

       Hani senyum sinis.Begitu juga Adam."Haaa korang.FC Adam cadang nak main teka teki sebelum tunggu waktu zohor ni.Semua setuju tak?"tanya Hani

      Kedengaran sorakan bertanda setuju dari junior di hadapan nya termasuklah dari biro biro lain."Ok so,FC Adam,start with you.Sapa yang dapat jawab ada markah untuk group dia,ya".

      "Ok.Abang mula dulu.Ada satu benda ni dipanggil kuih.Tapi dia seakan akan mi.Apa benda tu?" Laju sahaja seorang junior Aspura di hadapan mereka mengangkat  tangan."Jawapannya kueytiaw!"jawab lelaki itu confident sekali

        Adam tersenyum."Betul.One mark for group 2". Kata Adam gembira.Permainan mereka disambung sehingga hampir waktu Zuhur.

       "Okay,sekarang semua boleh pergi surau solat berjemaah.Lepastu boleh naik dorm rehat.Sharp pukul 3.15,semua kena ada dalam dewan.Tapi FC tak payah naik dulu ye,ingat tugas awak awak semua".Ujar Hani.Mereka hanya mengangguk.

         Hani dan FC yang lain hanya tunggu di dalam DM.Cepat pulak discussion diorang habis.Bosan bosan tu,diorang layan lagu di speaker gedabak tu sambil berbual sesama sendiri.

        " Hani,aku nak tanya kau ni.Asal masa nak balik semalam kau panggil aku kambing".Tanya Adam

        Hani tersenyum lalu berkata."Kau aku ibaratkan kambing yang selalu menyemak tah sesat dari mana kat rumah aku.Sikit sikit bekkk bekk.Fobia lak aku dengar bunyi tu".terang Hani panjang

        Adam tertawa kecil dengan telatah Hani."Ouhh kalau macamtu aku nak panggil kau lebah".balas Adam.Hani memandangnya pelik"Asallak".

        Adam tayang sengih."sebab kau dah sengat hati aku dengan kemanisan lebah kau,Hani.Auchhh"kata Adam terfeeling lebih memegang dadanya.Haaa eloklah tu.Nama Dia pon seakan akan dengan honey yang apabila ditranslatekan bermaksu madu.Kena sangat lah tu.

       Hani tayang muka selamba nya.Mendalam juga kata kata Adam tu.Tapi Hani hanya mampu menyorokkan perasan itu.Rasanya terlalu awal untuk dia menerima Adam semula.

       Adam tidak lepas memandang gadis di sebelahnya itu.Bukan Dia tak perasan muka Hani dah blushing habis sebab tahan malu'Hani,I know you're fluttering.Kau cuma sorok.Haihh comel pulak tengok pipi kau yang dah blushing tuTak pa,keras jugak hati kau,ye,Cik lebahku.Sokay.Aku tetap tunggu kau'.

  Amboiii,sweet lak tiba encik kambing dengan Cik lebah kita ni.Kalau rasa tak cukup sweet,tengok laa part lain nanti.There's more.Ok wait yaa.Nanti author update lagi.Love you guysss

Playboy Itu Suami Aku(100% Complete)Where stories live. Discover now