part 18

518 19 0
                                    

Haiii guyssssss...Haa akan ada beberapa lagi part yang tersebutlah kisah tentang orientasi asrama ni.Sokay,untuk mengelakkan rasa bosan korang,author akan selit selit sikit lawak yang....ha insyaallah lawak tu tak hambar.Kita gelak gelak dulu ye.Banyak lagi nak tunggu part suwit tu hehe.

        Sesi pembentangan setiap kumpulan berjalan dengan lancar.Riuh tawa seisi dewan makan apabila setiap kumpulan membentang logo masing masing.Tak kering gusi para biro dibuatnya.

          Sampai sahaja pada kumpulan terakhir,mereka membuat gaya tagline mereka dengan lawak sekali.Hani ketawa terbahak bahak.Merah muka dan sakit perutnya.Tanpa dia sedar sepasang mata di sebelahnya memandangnya senyum.Lantas gerangan di sebelahnya menegurnya."Amboi,Hani.Suka nampak.Tak nampak pon aku dari tadi tengok kau.But sokayy,you're cute,dear".

        Hani berhenti ketawa lantas memamdam tajam gerangan yang bernama Adam itu di sebelahnya.Adam hanya tersenyum lalu mengenyit mata kepada Hani.Hani melihat sekeliling.'Fuhh nasib baik tak de sapa perasan dia wink kat aku.Haihh memang nak kena budak ni'

         Hani hanya menjeling Adam.Tajam.Lalu dia terus dengan ketawanya.Adam juga tidak mengalihkan pandangannya dari Hani'Haihh My dear Nini.You're soo cute.Kau marah aku.Tapi tak nampak benci.Aku tau kau still sayang aku.You're just sulking,honey.Tak pe,aku akan cuba pikat kau,my dear'.desis hati Adam dengan senyum tak lekang di bibir.Ya dia bercadang untuk memikat semula hati sang istimewa di sebelahnya itu.Perlahan lahan dia mengalihkan pandangan nya dari Hani kerana takut disyak oleh junior lain.

       Hani dengan muka yang merah dan tawa yang masih bersisa berucap."Ehehem!Ok tahniah semua dapat siapkan tugasan korang harini.And thank you sebab buat FC semua sakit perut gelakkan korang.So,that's all for today,our first day.Esok bangun pagi,solat subuh berjemaah,boleh rehat dekat dorm kejap lepastu sharp pukul 9,akak nak semua turun sarapan then terus berkumpul luar DM.Jangan lambat ye.Esok kita ada banyak lagi permainan yang best best.So nampak semua dah penat.Group by group boleh naik dorm,basuh kaki then tidur terus ye.Jangan risau,FC tak kan rampas barang amanah masa bukan waktu orientasi.Ok dari group satu.Boleh naik dulu ye,silakan.FC semua,tunggu kejap".

         Selepas semua group naik ke dorm masing masing,biro biro mula berbincang tentang permainan esok.

          "So,esok pagi kita start with...ha senaman.so ada sapa sapa sini yang nak volunteer naik kerusi lead adik adik kita bersenam?anyone?" Kesemuanya membiarkan soalan itu tergantung sepi

         Adam menawarkan dirinya."Aku jadi!But Hani,since kita pegang jawatan yang sama,aku nak kau sebelah aku,ikut aku bersenam sekali.Now,take it or leave it".kata Adam sambil menyilangkan tangannya ke dada.

       "Ok fine,aku ikut.Janji kau boleh lead". Hani terpaksa mengikut.Adam tersenyum puas

         Selepas berbincang mereka naik ke dorm masing masing dan bersedia untuk hari esok yang lebih mencabar

TBC ....

Playboy Itu Suami Aku(100% Complete)Where stories live. Discover now