part 34

507 16 0
                                    

       Hani lantas menapak ke arah biliknya.Dia memerhati sekeliling biliknya"Fuhh.Nasib Baik dia belum naik".Hani mengeluh lega. Dia segera menanggalkan tudungnya,mengambil tuala lantas pergi ke arah bilik air untuk mandi.Habis berlengas badannya seharian pakai baju pengantin.

       Adan masuk ke dalam bilik Hanii.Dia yang terdengar bunyi air di dalam bilik mandi tersenyum sendirian."Aduh,Hani ni mandi pulak.Sanggup ke aku berdepan dengan dia nanti".

       Pandangannya teralih kepada Hani yang baru keluar dari bilik mandi.Tergamamnya melihat Hani yang sedang mengelap rambutnya.

       "Ocopot mak aku pencuri!!Haihh kau ni.Terkejut aku". Hani lantas menutup kepalanya menggunakan tualanya.

       Adam mengalihkan pandangan nya dari Hani.Dia hanya beriak biasa untuk menyembunyikan perasaan  gugupnya melihat Hani sebentar tadi." Alah,rilek la.Tak payah nak tutup sangat.Aku dah jadi suami kau dah pun".

       Hani memandang Adam pelik lalu pergi ke cermin"Dahlah,pegi mandi.Takkan kau nak tido dengan baju pengantin tu kut".perli Hani.

       Adam yang baru teringat dia belum mandi lantas mengambil tuala dan menapak ke bilik mandi.Hani hanya menghantar pandangan sekilas.

       Semasa Adam sedang mandi,Hani berfikir sejenak."Aduh,apa aku nak buat malam ni eh,mana aku nak tidur.Aku dah lah tak biasa tidur dengan orang.Kang buatnya aku terpeluk dia kang.Naya ja.Ah takpelah.Aku tidur sofa je lah".

         Adam keluar dari bilik air dengan hanya memakai tuala paras pinggang.Hani perasan tetapi dia hanya beriak biasa dan masih mengelap rambutnya.'Aduhh mamat ni nak goda aku ke camna'kata Hani di dalam hatinya

      Adam tidak berkata banyak terus sahaja memakai baju dan seluarnya.Sesekali dia mengerling Hani yang tengah khusyuk mengelap rambutnya.'Uishh Bini aku ni lain macam.Dia tak tergoda ke dengan body aku ni.Kalau perempuan lain rasanya dah terkam aku dah.Haihh keras betul hati kau,Hani.It's okay.I like it.'

       Selesai memakai baju,Adam menapak ke atas katil Hani bermain phonenya.Matanya tertancap kepada Hani yang sedang menyikat rambutnya.Hampir terliur dia tengok Hani.Matanya tidak lepas memandang Hani yang sedang menyikat rambutnya yang panjang dan lurus itu.'Aduh dia ni.Kita yang nak goda dia,last last kita yang tergoda dengan dia'.

       Hani yang perasan akan renungan Adam melalui cermin berasa pelik."Adam.Kau kenapa pandang aku macam nak makan?"

       Adam tersenyum nakal."Boleh ke aku nak ngap kau malam ni?"

       Bulat mata Hani memandangnya."Don't you dare".Hani masih menyikat rambutnya.Tanpa fikir panjang,Hani membawa rambut nya ke tepi.Terserlah lah leher jinjang dan putihnya

       Adam tak payah ceritalah.Tak senang duduk dia.'Oh my God,Hani.Please.Jangan siksa aku macamni.Ya Allah,kuatkanlah Iman hambaMu ini".Adam terus sahaja mengalihkan pandangannya.

      Hani yang telah selesai menyikat rambut menapak ke arah katilnya.Dia mengambil bantalnya lalu diletakkan di atas sofa

      Adam memandangnya pelik"Hani,asal kau letak bantal kat situ?"

      Hani tersengih."Hehe sebenarnya,aku tak biasa tidur dengan orang.Tak pelah,malam ni kau tidur dekat atas katil".jawab Hani.

       Adam membantah."No way!!Sleep with me tonight".

        Hani memandangnya pelik lalu dia tersenyum."Kalau aku tak nak,kau nak buat apa?"

        "Aku terkam kau malam ni jugak"bentak Adam

        "Don't you dare". Warning Hani

        " Yes I can.I'm officially your husband.And you're mine".Adam tersenyum nakal

        Hani menelan liur."Adam,please.Jangan paksa aku.Aku tak biasa".kata Hani perlahan.

        Adam mengeluh.Dia mula rasa bersalah."Ok you can.But kita kena adakan satu cabaran".Kata Adam mengangkat kening

        Hani pantang mendengar perkataan cabaran."What is it?"

        Adam mula bangun dan mendekati Hani.Dia duduk di atas sofa sebelah Hani

       TBC....

      

Playboy Itu Suami Aku(100% Complete)Where stories live. Discover now