part 52

524 19 0
                                    

      Hani dan Adam makan dengan berselera.Sedikit pun mereka tidak mengungkit pasal kejadian tadi

      Hani melihat ke arah Kak Siti.Wanita itu nampak sungguh penat.Kesian pulak Hani.Dia yang sudah selesai makan terus membasuh pinggan lalu menerpa ke arah Kak Siti

     "Kak Siti.Kak Siti nampak penat.Pergi la rehat.Kesian Hani tengok Kak Siti". Arah Hani lembut

     Kak Hani masih setia mengelap meja lalu menggeleng." Tak pe Hani.Akak penat kejap je ni.Kejap lagi okay la.Lagipun ni kan kerja Akak".

      Hani laju menggeleng."Takpe Kak Siti.Nanti semua ni Hani settlekan.Lagipun Adam tu bukan orang lain. Suami Hani jugak.Pergi rehat ye,Kak Siti".Hani masih dengan keputusannya

     Kak Siti mengalah."Hmm takpelah kalau Hani dah cakap macamtu.Terima kasih ye.Kak Siti minta maaf sangat sangat sebab dah menyusahkan Hani".

     Hani tersenyum."Takpe,Kak Siti.Tak de susahkan pun".Hani terus sahaja menyambung kerja Kak Siti mengelap meja.Kak Siti pula sudah berlalu ke bilik.

    Adam yang memerhati Hani dari jauh tersenyum.'Baik jugak bini aku ni. Kata nya di dalam hati

     Selesai makan,Adam dan Hani berehat sambil menonton televisyen.Kak Siti sudah lama tidur.

     Adam tidak senang duduk melihat Hani yang hanya khusyuk bermain telefon di sebelahnya.Langsung tidak mahu melayannya

     "Hani,dah lah tu main phone.Baik kau main dengan aku.Main masak masak ke,main sep sep pom pom ke,tak kisah lah.Janji main.Jomlah aku bosan ni". Kata Adam sambil mencucuk cucuk lembut lengan Hani.

     Hani menepis tangan Adam. Dia tidak menjawab apa apa malah masih setia pada telefonnya.

     Adam tidak mampu menahan sabarnya.Lantas telefon Hani dirampas lalu lalu diangkat tinggi.

     " Haha!Ambik la kalau dapat".Ejek Adam.Amboi,mentang mentang Hani ni lagi pendek daripada dia

      Hani cuba mencapai telefon bimbitnya.Adam semakin mengangkat telefon Hani ke belakang manakala Hani semakin ke hadapan untuk mencapai telefonnya di tangan Adam.

     Mereka masih dengan usaha masing masing sehingga...

     Kekuatan Hani menolak badan Adam menyebabkan Adam terjatuh dan terbaring di atas sofa.Tergamam dibuatnya apabila badan Hani kini berada betul betul di atas badannya

      Mata mereka bertentangan.Hani pula tersenyum nakal.Adam memandang nya pelik.

      Jari jemari Hani mula meliar di serata muka Adam."You want to play a game,huh.Okay I'm in".kata Hani menggoda.Jarinya berhenti di bibir Adam.Wajahnya didekatkan pada wajah Adam.

      Adam menelan liur.Mulutnya tidak mampu mengeluarkan apapa perkataan.Dia memejam matanya apabila Hani mendekatkan wajahnya.

     Hani tersenyum apabila hidung mereka bersentuhan.Dia mencuit lembut dagu Adam lalu pantas mengambil telefonnya di tangan kanan Adam.Selepas itu dia segera bangun dari badan Adam dan terus berlari ke bilik mereka."Thank you,Adam.I enjoyed the game!"Sempat Hani berkata sinis.

     Adam membuka matanya apabila merasakan tangannya kosong.Apabila dia buka mata,dia melihat Hani sedang berlari ke tangga.Dia menumbuk perlahan sofa yang tidak bersalah itu.

      "Ahh.Terkena lagi aku.Hushh sikit je lagi tadi" Adam mengelap mukanya yang mula mengeluarkan peluh akibat terlalu gementar dengan godaan Hani tadi.

      TBC.....

    

   

   

Playboy Itu Suami Aku(100% Complete)Where stories live. Discover now