Hani berehat di kolam renang selepas bersarapan bersama keluarganya.Dia mengurut pinggangnya yang sakit
"Hani,kau kenapa?" Tanya suatu suara
Hani berpaling."Pinggang aku sakit".AdunyaAdam mengangkat kening."Serious laa....Aku rasa kita tak buat apa apa pun semalam kan?"
Hani memandang Adam tajam.Dia mencubit lengan Adam
Adam mengaduh kesakitan.Puas hati Hani dibuatnya."Ha,kan dah kena.Cakap yang bukan bukan lagi.Aku sakit pinggang ni sebab tidur sofa semalam la."balas Hani
Adam tersenyum sinis."Ha tulah,aku suruh tidur atas katil tak nak".
Hani tersengih."it's okay.Lagipun,aku suka challenge yang kau bagi tu.Sesuai dengan kepakaran aku".Hani senyum nakal
Adam menelan liurnya.'Ah sudah.Menyesal aku cakap pasal malam tadi'.
"Errrr Hani.Apa kata kita lupakan je pasal cabaran tu?"
Hani memandang Adam pelik."Why not?Jap.Jangan kata yang kau dah tergoda dekat aku?"
Adam hanya beriak biasa."Erhh me?Never.Aku tau,Hani.Kau yang rindu aku sebenarnya".Adam menidakkan
Hani tersenyum.Secara tiba tiba dia beralih dari kerusinya dan duduk di atas riba Adam.Adam terpana apabila Hani merangkul lembut lehernya.
Hani memulakan sesi menggoda nya dengan menyelitkan rambutnya ke telinga."Are you sure,Adam.Tak pe,macamni lah.You said I was the one who missed you,right?Then,prove it,dear.Cuba buat Hani yang berhati keras ni,tergoda dengan kau.Aku takut kau yang tergoda dengan aku.Come on,Adam.It's just me".
Hani berkata lembut.Jarinya lincah bermain main di sekitar wajah Adam.Adam tidak tahu itu memang tabiat Hani.Dia suka menggoda dengan menyentuh lembut wajah seseorang itu.
Jari tulunjuk Hani yang sedang bermain main di muka Adam terhenti pada bibir suaminya itu.Hani mendekatkan wajahnya ke wajah Adam.
Apabila hidung mereka hampir bersentuhan,Hani tersenyum puas.Dia mencuit manja dagu Adam dan bersedia untuk bangun dari riba suaminya itu.
Adam tidak melepaskan peluang.Saat Hani bangun dari riba nya,dia pantas menarik semula tangan Hani dan menyebabkan Hani terduduk semula di atas ribanya.
Hani sedikit tergamam.Mata mereka bertaut.Adam pula semakin tidak keruan.Dia merangkul lembut pinggang ramping Hani.
Hani tersenyum sinis.Dia tahu Adam cuba untuk menggodanya.Huh orang cabar balik baru Dia nak buat.
Hani memeluk semula leher Adam.Dia mendekatkan wajahnya pada telinga Adam.Keadaan itu menyebabkan wajah Adam hampir terlekat pada leher jinjang Hani.Adam tergamam
"Baru nak mula ke,sayang?" Hani berbisik lembut dan berpaling semula ke wajah Adam sambil tersenyum sinis.
Adam tergamam.Bisikan lembut dan panggilan sayang itu betul betul menguji keimanan dan nafsu lelakinya.Dia menoleh ke arah Hani dan tersenyum nakal
"Yes,I'm about to start.But Hani,please.Jangan goda aku macamni.Jangan buat nafsu aku bergelora.Please,Hani." Rayu Adam lembut.
"That's your problem,dear.Kau yang cabar untuk kita buat macamtu.So,aku dah mulakan langkah aku.When will you do it,dear". Kata Hani lembut
Adam semakin tidak keruan.Rangkulan di pinggang Hani semakin dieratkan.Begitu juga Hani mengeratkan pelukan di leher Adam
" When will I do it if you do this to me?Please,Hani.Aku tak tahan".balas Adam
Hani berasa sedikit bersalah.Jarinya bermain di bibir Adam."Ok,aku stop.Aku akan bagi kau peluang untuk kau mula langkah kau.But,maybe kau akan mula lambat lagi.Sebab...kita tak tidur dekat asrama tu together.Nak goda aku dekat sekolah,don't you dare,dear".kata Hani sambil mencuit manja dagu Adam
Adam hanya tersenyum walaupun nafsunya sudah membuak buak. Dia tidak akan mengalah dengan godaan Hani.He's a man."Ok then,now,stop all your doings before aku terkam kau dekat sini jugak".Adam memberi amaran lembut sambil mencuit lembut hidung Hani.
Hani mula melepaskan rangkulan di leher Adam lalu dia melonggarkan tangan Adam yang sedang memeluk kemas pinggangnya."Okay,I stop.Now,pack your bags and dress yourself to your parents house.Harini kita balik asrama,remember.Ini godaan terakhir aku,untuk kali pertama ni.There's more,dear.Ingat tu".
Hani mengusap lembut kepala Adam sebelum bangun dari riba suaminya itu dan menapak masuk ke dalam rumah
Adam mengeluh nafas lega.Sikit sahaja lagi dara Hani akan hilang disebabkan dirinya.Nasib Baik dia boleh tahan."Hani,sayang.Kau cabar aku,ya.Ok let's see what can I do to you".Adam berkata perlahan dengan senyuman nakal di bibir nya.Sambil itu dia menyentuh bibirnya yang berkali kali dimain oleh Hani itu.
TBC...
YOU ARE READING
Playboy Itu Suami Aku(100% Complete)
JugendliteraturMengisahkan tentang pelajar f5 yang agak hot gak laaa kat sekolah tu Nur Najwa Hanani,anaknya kepada encik Halim.Seorang gadis yang lawa,bahkan pula pandai,ramai kaum Adam minat kat die ni.Tapi sayang,hatinya keras sekeras keras batu seremban...