Setelah selesai solat subuh berjemaah dan bersarapan,kesemua biro biro Aspura dan Aspuri berkumpul di dewan makan.Haaaa author nak bgitau ni.Budak budak sekolah ni panggil DM je.Lagipun senangkan keje author.Bagus anak anak ni.
Setelah berkumpul,mereka mula bergerak ke tempat masing masing seperti yang diarahkan.Hani pula hanya lepak di dalam DM dan melancarkan lagi intonasi nya untuk menjadi pengacara majlis sebentar lagi.Pandangan nya diraih pada Mimi yang mengambil tempat di sebelahnya untuk melancar bersama.Mujur saja Mimi ni x byk soal itu ini pada Hani.Kalau takk, berguling budak tu dibuatnya.Haaa nak tambah sikit.Tak dinafikan yang salah satu sebab Hani di pilih untuk jadi pengacara majlis ialah,dia ni cakap memang lembut.Suara dia pon merdu.Lagi pulak bila nyanyi.PERGGGGHHH sedap gila.Tapi tak ramai dapat dengar nyanyian Hani ni.Sebab dia tak suka nyanyi depan orang ramai.Pernah lah jugak dia disuruh masuk I can see your voice tu.Hani cuma mampu tayang sengih je.Hehe jeles lak author suara dia ni sedap.Kalau author nyanyi,kelaut kau.Hehe.
Setelah selesai semua nya,mereka memulakan majlis.Hani hanya setia keluar masuk DM tu untuk dengar ceramah dari pengetua sekolah yang berucap tak kan pernah habis tu.Dia pon dah boleh hafal ape yang pengetua nak ucap.Tapi siyess berejam.Die bagi salam penuh tu pon nak dekat 10 minit dah.Haaa tu author tipu lah. Hehe.
Tepat jam 3 petang,majlis pun berakhir dan disambung dengan majlis menjamu selera.Hani lega kerjanya selesai.Tapi dia setia tunggu rakan rakannya dan tolong apa yang patut.Members first okay!!Setelah selesai kesemuanya,barulah mereka berenam pulang ke dorm masing masing.Nak kenal jugak dengan senior senior baru ni.
Hiii guysss!!Haaa setel pon part ni.Ha rajin rajin la vote ye semua.Mohon jasa baik jugak untuk comment for anything.Stay tuned for the next part.PURPLE YOU GUYSS!!!
YOU ARE READING
Playboy Itu Suami Aku(100% Complete)
Teen FictionMengisahkan tentang pelajar f5 yang agak hot gak laaa kat sekolah tu Nur Najwa Hanani,anaknya kepada encik Halim.Seorang gadis yang lawa,bahkan pula pandai,ramai kaum Adam minat kat die ni.Tapi sayang,hatinya keras sekeras keras batu seremban...