Találkozás

1.3K 35 2
                                    

Egy hatalmasat ásítva keltem ki puha ágyamból.Annához  kell ma utaznom, ami majdnem három órámba fog kerülni. De a legjobb barátnőmért mindent. Gyorsan megágyaztam és a reggeli rutinomat is elvégeztem. 

Az állomásra rohanva köszöntöttem barátnőmet telefonon keresztül.  Az utazásom során rengeteget
beszéltünk, ennek a következménye az lett, hogy lemerült a telefonon.

A vonatról leszállva kétségbeesetten kezdtem keresni azt az utcát ahol Anna lakik. Nem voltam valami sűrűn Gyulán, ezért fogalmam sem volt arról mi merre van.
Keresgélésem közepette még az ég is leszakadt. Csurom vizesen rohantam az esőben, még mindig a megfelelő utcát keresve.
Ha ez nem lett volna elég, sikeresen valakinek neki rohantam. A lendületemnek köszönhetően nem múlt sokon az, hogy a vizes betonon kössek ki. Ez voltam én. Egy rakás szerencsétlenség...

Az idegen akit letaroltam, karjait derekam köré kulcsolta, ezzel megtartva engem.

-Elnézést én nem akartam csak-a mondatot nem tudtam befejezni, mivel a szavamba vágott.

-Csak eltévedtél.-engedett el. Először néztem rá. Mogyoróbarna szemei szinte feketének hatottak, arcéleit egy enyhe borosta emelte ki.

-Pontosan. Sajnálom, hogy letaroltalak.

-Semmi baj, de ha nem akarsz még jobban megázni, akkor gyere velem.
Egy kávézóba vezetett. Nyár volt, de jól esett egy forró kávé az eső után. Nyújtottam volna a kezem az eladónak, de a fiú eltolta azt.

-Hagyd, majd én kifizetem.-vette el onnan a kezem.

-Köszönöm, és azt is, hogy elkaptál.

-Mesélj nekem valamit.-ültünk le egymással szembe egy kis asztalhoz.

-21 éves vagyok. Mint látod nem a legszerencsésebb ember a világon. Éppen a barátnőm házát kerestem amikor sikeresen neked szaladtam.

Úr Isten. Még be sem mutatkoztam. Kiss Bettina vagyok. De jobban szeretem a Bettit.

-23 éves, Gyulai srác. Így ha elmondod az utca nevét és az eső is eláll akkor elkísérlek. Kempf Zoltán. De a Zozót szeretem.

A nap hamarosan kisütött, és az előbbi nyári zápornak már nyoma sem volt. Zozó folyamatosan utasítgatott, hogy éppen merre forduljak.
Élveztem a társaságát. Rendkívül kedves és vicces volt.
A házhoz hamarosan meg is érkeztünk. Anna a kapuban várt engem. Nem számított arra, hogy többen érkezünk.

-Ti honnan ismeritek egymást?-kérdezte legjobb barátnőm mindkettőnket megölelve.

-Betti egyből belém esett-húzta pimasz mosolyra ajkait.

-Lemerült a telefonom, eltévedtem és nekimentem- ez a helyes megfogalmazás.

-Ja és kávéztunk egyet. De lányok én nem akarok tovább zavarni.

Az ajtót becsukva dőltem neki a falnak.
-Hol találkoztál Zozóval?

-Csak egy jó barátom. Ha gondolod nem lakik messze, beugorhatunk hozzá.

-Hagyd szegény fiút. Elege van már belőlem mára abban biztos vagyok.

-Szerelem van a levegőben-kezdett el ugrálni Anna

-Normális vagy? Ma találkoztam vele először.

-Látszik ahogyan egymásra néztek. Imád téged. Meghívott kávézni. Nem minden lánynak fizeti az italát.

-Csak megsajnált. Nem kell többet belelátni.

Az ebédünk elkészítése után a telefonom veszettül csipogni kezdett. Folyamatosan üzeneteim érkeztek.

-Valakinek már most hiányzol.-nyújtotta a kezembe a már feltöltött készüléket Anna.

Kempf Zozó ismerősnek jelölt-olvastam le a címsort.

Kérdés nélkül bejelöltem a fiút, akinek köszönhetem azt, hogy végül idetaláltam.

Kempf Zozó: Azt hittem sosem talállak meg. Túl sok profilkép nélküli Kiss Betti van.

Én: Látom kitartó vagy.

Kempf Zozó: De végül megtaláltalak.

Én: Te normális vagy? Ez után te nem sérültél meg?-küldtem el neki az egyik BMX-es videóját.

Kempf Zozó: Tudok magamra vigyázni. :)
Kempf Zozónak a következő becenevet állította be: BMX bandita.

BMX bandita: ki kell találnom egy jó becenevet.
BMX bandita a következő becenevet állította be önnek: Betti❤️

Betti❤️: Ilyen rövid idő után szívecskét kapok?

BMX bandita: Miért ne?

Zozóval folytatott rövid beszélgetésem után automatikusan mosolyogtam egész nap. Hihetetlen az, hogy képes vagyok az üzeneteitől mosolyogni. Egyszerűen hihetetlen ez a srác. Azt vettem észre, hogy egész délután az ő videóit néztem. A viccein folyamatosan nevettem. Jó volt hallgatni az ő hangját.

Sziasztok. Elérkeztem egy újabb könyvel. Remélem ez is elnyeri tetszéseteket.

Csak egy kávé? (Kempf Zozó ff)Where stories live. Discover now