Reggel korán keltem. A maradék ruháimat egy helyre gyűjtöttem, de ezeket még nem most viszem el. Kell hozzá Zozó segítsége is. A kedvenc futó ruhámba öltöztem, és már indultam is. Az ajtót bezártam, még szerencse, hogy legjobb barátnőmnek van kulcsa. Így majd ki tud menni.
Teljesen véletlenül hazafelé betévedtem a pékségbe. Úgy döntöttem meglepem valamivel Zozót. Általában a kakaóscsigáért van megőrülve, ezért most is amellett döntöttem.
Tegnap adott egy kulcsot, amivel be tudok hozzá menni. A zsebemből előkerestem, majd elforgattam a zárban. A hálóban meg is találtam a még alvó barátomat.
-Jó reggelt-ültem le mellé az ágy szélére. Amint kinyitotta a szemeit, egyből maga mellé rántott.
-Nem Annánál aludtál?
-De. Viszont futás közben erre tévedtem. Gondoltam beugrok hozzád.
-Jól tetted. Mostantól nem kell ezért szaladgálnod reggel. Annyira várom, hogy minden nap erre ébredjek. Szeretlek.
-Én is. És még tudom fokozni. Hoztam neked kakaós csigát.
-Már csak egy kérdésem lenne. Magadnak miért nem?
-Nem vagyok éhes.
-Te akartad. Akkor elkaplak.
Az ágyról felpattanva rohanni kezdtem a lakásban. Az erkélyre vezetett az utam, szerencsére két ajtó van, így amíg Zozó az egyiken be, és a másikon ki szaladtam. Kissé Tom és Jerry játékot játszottunk. A konyhában végül tényleg elkapott.-Igazságtalanság, hogy gyorsabb vagy.
-Baba, az élet igazságtalan.-adott egy puszit a homlokomra.
-Drágáim, nem azt beszéltük, hogy reggel 9-re nálam vagytok?-nyitotta ki a bejárati ajtót Anna.
-Basszus. Nem néztem az időt.-öleltem meg őt.
-Azt látom. De nem baj. Ha Zozó is fel lesz öltözve normálisan, akkor mehetünk is.
-Nem értem miért baj, ha félmeztelen vagyok.
-Csak vegyél fel egy pólót. És siess.
-Hölgyeim, indulhatunk.-jött vissza körülbelül 10 másodperc múlva.
Mindenemet áthurcoltuk az új lakásba, amivel öhmm nagyon sok idő eltelt. Hiába van nagyon közel egymáshoz a két hely, a sok forduló miatt, bőven elmúlt délután 2 óra.
A kis csapatunk együtt ebédelt. Egy gyors spagettit dobtunk össze hárman.-Szerintem megvan a délutáni programom.-feküdtem hanyatt a kanapén.
-Lesz két segítőd.-nyújtózott egy hatalmasat barátnőm
-Fejezzük be gyorsan. Este más terveim vannak.-már szóra nyitottam a számat, amikor folytatta a mondatát.-nézhetnénk együtt valami filmet.
Siettünk úgy ahogy tudtunk, de szépen is kellett pakolni, hogy ne kelljen kétszer dolgoznunk.
A filmezés is megtörtént, viszont Annának közben sajnos mennie kellett. De legalább közel van, így sűrűbben tudunk találkozni.-Milyen itt aludni?-nyújtotta reggel felém a kávémat a szőkés fiú.
-Imádtam. Főleg azt a részét, hogy mostmár veled lakom, és nem csak pár napig maradok.
-Megszokásból majdnem megkérdeztem mikor jössz legközelebb-hajtotta fejét az ölembe. Haját kezdtem el simogatni.
-Kidobsz?
-Téged soha kislány.
-Ennek örülök.
Zozó délután egyedül hagyott, mert programja van a BMX-es srácokkal. Azt hiszem Dani, Tibi és Pizsa lesz vele. Nem ismerem őket, de mintha ezeket a neveket mondta volna.
Ameddig ő a srácokkal edzett, én kicsit rendet tettem az egész lakásban. A szekrényekben rend volt, de azért látszott, hogy itt egy pasi lakott eddig.
-Milyen volt újból biciklizni?
-Fantasztikus. És most össze sem törtem magam. Büszke vagy rám?
-Nagyon. Legközelebb is így legyen.
-Te mit csináltál ameddig nem voltam?
-Rendet.
-Most, hogy veled lakok, nagyobb rend lesz mint eddig itt valaha.
-Tudod, a női kezek csodákra képesek.
-Most mondanék valamit, de azt fogod mondani, hogy perverz vagyok.
-Mert az is vagy.
-Csak pasi.
-Jó, legyen döntetlen.
Zozó nagyon elfáradhatott. A kanapén feküdt, fejét pedig az ölembe hajtotta, így néztük a Tv-t. Arcát és haját simogattam a Karib-tenger kalózai nézése közben. Hamar elaludt a kanapén, viszont én nem tudtam azt megcsinálni, amit fordított esetben ő tesz velem, ha elalszok. Nejem lehetetlenség lenne őt becipelni.
YOU ARE READING
Csak egy kávé? (Kempf Zozó ff)
FanfictionEbben a történetben Kiss Bettina és Kempf Zozó nem mindennapi történetét olvashatjátok.