Kocsival

657 27 2
                                    

Az epres fagylaltommal a kezemben folytattuk utunkat hazafelé.

-Máskor ne engedd azt, hogy fagyit egyek. Kövér a combom és a fenekem.

-Te teljesen hülye vagy. Ha nekem ilyen alakom lenne, mint neked, akkor nagyon boldog lennék.

-Sokkal szebb alakod van.

-Pici vagyok. Te pedig 172 cm. Irigykedek.

Befejeztük a vitát a kinézetünkről. Ő a magasságával nincs megelégedve, én pedig egyéb adottságaimmal. A Kempf ház előtt elhaladva megpillantottam Csumpit, Zozó kutyáját. Igaza volt. A kis mopsz tényleg nagyon aranyos.
Amint a házba értünk telefonom hangos csipogással jelezte, hogy üzenetem érkezett.

BMX bandita: Át akartam menni, de a hölgyeket nem találtam otthon😕.

Betti❤️: A hölgyek fagyizni voltak.

BMX bandita: És engem nem hívtatok?

Betti❤️: Majd máskor

BMX bandita: Meddig maradsz?

Betti❤️: Holnap vonatozok haza.

BMX bandita: Megyek reggel elköszönni

Betti❤️: Várunk

Ahogy ígérte reggel tényleg jött. Az ágyamra vetődve ébresztett ő.
-Basszus, szerintem eltörted néhány csontomat.

-Azt mondod nehéz vagyok?

-Nem, dehogy. Csak máskor finomabban kelts fel.

-Például így?-puszilta meg az arcomat.

-Ne hozz zavarba kora reggel.-nyitottam ki a bőröndöm, amiben a ruháim voltak.-Ja, és menj ki.

-Ahhoz túl fáradt vagyok.-nyújtózott egy hatalmasat.

-Zozó.

-Mielőtt megölsz inkább megyek.

Egy fekete shortot, és egy lenge trikót felkapva mentem a fürdőbe. Az arcomat lemostam, a sminket viszont kihagytam. A trikó alját a nadrágba tűrtem, így nyilvánítottam magamat teljesen késznek.

Anna és Zozó reggeli kávéjukat itták, mire az utóbbi egy hatalmasat füttyentett.

-Bolond vagy-csaptam lágyan fejbe.

-Vigyázz, harap.-vágta rá a legjobb barátnőm egyből.

-Gonoszak vagytok ma velem.

-Van kávé-nyújtotta Anna felém a hatalmas bögrét.

-Imádlak titeket.

-Mindenre megoldás. Hozz neki kávét, és ne hagyd eltévedni. Ezzel a két dologgal ki tudod engesztelni.

-Anna, köszi, hogy lakhattam nálad. Várlak majd Pesten a lakásomban. Zozó, neked meg köszönöm a kávét, és azt, hogy idetaláltam.-öleltem meg mindkettőjüket

-Tőlem ne búcsúzkodj. Hazaviszlek.

-Nem, vonatozok.

Csak egy kávé? (Kempf Zozó ff)Where stories live. Discover now