Felfedezés

431 14 4
                                    

Zozóval egész délután a vízben bohóckodtunk. Igen, ilyenek az érett 22 és 24 éves felnőttek. A vízben egymást fröcsköltük, de ő még a vízi csúszdát is kipróbálta. Tényleg mint az igazi gyerekek.

A szaunában is eltöltöttünk egy kis időt. Ott nem csak a forró levegőtől volt tűzpiros az arcom. Szőkésbarna haja tincsekben az arcába lógott, csupasz felsőtestén pedig a vízcseppek jártak táncot. Nehéz volt egyenletesen vennem a levegőt mellette. Még mindig zavarba tud hozni mind a tetteivel, mind a kinézetével.

A fürdőköpenyünkben vizesen ballagtunk vissza a szobánkba. Természetesen a mellettem sétáló fiú csak hanyagul magára terítette, láttatva ezzel az összes izmát.

-Gyűlölöm, hogy te így nézel ki egy medencézés után. Az én hajam miért hasonlít egy csapzott pulira?-kezdtem neki a mindennapos önutálatnak a liftben.

-Nem is hasonlít egy pulira. És gyönyörű vagy. Ne szidd magadat.

-Nem szép dolog hazudni.-léptem ki a liftből egyenesen a szobánkhoz.

-Komolyan te miért akarsz mindig tökéletes lenni? Miért nem elég neked az, hogy nekem tökéletes vagy? Nem érdekel az, hogy vizes a hajad, gyűrött a ruhád, de még az sem ha karikásak a szemeid. Betti gyönyörű vagy. Hidd már el nekem kérlek.-ölelt olyan szorosan magához, mint még soha. Fejemet nyakhajlatába fúrtam, de egy kis idő múlva eltolt magától.-Gyönyörű vagy-puszilta meg a homlokomat.

-Köszönöm. Meg sem érdekellek-feküdtem végig az ágyon úgy ahogy voltam. Fürdőruhában és köpenyben.

-Kicsim, te esküszöm nem vagy normális. Nálad jobb embert és barátnőt keresve sem találnék.

A délutáni kiakadásom után a hely konyháját is leteszteltük. Egy fekete hosszú nadrágot viseltem halványrózsaszín pántnélküli felsővel. Érdekesen működök az biztos. A rózsaszínt nem szeretem, viszont azt a felsőt imádom. Amikor a sminkemért nyúltam Zozó azonnal kivette a kezemből, de a szempillaspirált és a szájfényt sikerült visszaszereznem. Barátom haja rendezetten állt, viszont az inget csak hanyagul magára kapta.
Tudta jól, hogy zavart ahogyan a gallérja állt, szerintem titkon arra várt mikor igazítom meg. Amikor ezt megtettem, hangosan felnevetett, majd magához rántva megcsókolt. Túl jól ismer...

A főétel után mindketten nekiláttunk a gyümölcsöknek. A dominikai gyümölcsök valami isteniek. Sajnos a velem vacsorázó fiúnak nem lesz ennyi ideje minden nap. 5 nap és kezdődik az őrület. A mindennapos forgatások. Mondjuk a szabadideje több lesz mint tavaly, ebben biztos vagyok.

Ételeink elfogyasztása után ismét a szobában kötöttünk ki. Fekete farmeremet azonnal lerángattam magamról, majd a Zozótól kölcsönvett felsőt vettem fel. Az alapból is hosszított fazonú póló nekem körülbelül a térdemig ért, de ez egyáltalán nem zavart.

Másnap álmosan ébredtem. Zozó hason feküdt mellettem, a kezét pedig derekamon pihentette. Óvatosan megpróbáltam kibújni karjai közül, nehogy felébresszem. A kávéját mellé téve kezdtem el simogatni a hátát. Nem reagált semmit, egy morgáson kívül.

Nagy nehezen sikerült felébrednie, viszont ez nem az én érdemem volt. A szerkesztőség egy része reggel kopogás nélkül becsörtetett, mert a műsorvezetővel akartak beszélni. Ezzel mindössze annyi gond volt, hogy a műsorvezető akkor ébredt. Egy farmer színű pólót és egy nadrágot nyomtam a kezébe, hogy mégse egy alsóban ücsörögjön mindenki előtt. Az én szerencsém az volt, hogy már felöltöztem.

Miután végre a hívatlan vendégek elmentek kezdődhetett is a napunk.

Csak egy kávé? (Kempf Zozó ff)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon