Tegnap végül belementem abba, hogy Zozónál alszok. De ezt is csak azért, mert sérült, és szüksége lehet a segítségre. Vagy legalábbis ezt próbálom magammal elhitetni. Beszélgetésre ébredtem, amin meg is lepődtem, mivel tudtommal csak ketten vagyunk itt. Fáradtan kikeltem az egyébként nagyon kényelmes ágyból. Gyorsan megágyaztam, hogy erre a fiúnak már ne legyen gondja. Mivel a nappaliból hallottam a hangokat, ezért oda indultam. Azt el is felejtettem, hogy még mindig a rám iszonyatosan hosszú pulcsiban vagyok.
-Ohh, jó reggelt.-köszöntem barátnőmnek.
-Látom nem érted miért vagyok itt. Megígértem, hogy feljövök hozzád Pestre. Csak mivel otthon nem találtalak benéztem Zozóhoz.
-Sajnálom, de teljesen kiment a fejemből. Most mennyire gyűlölsz? Összeszedem kicsit magam, és mehetünk hozzám. 5 percet kérek. Vagy talán tizet.
-Semennyire. Inkább örülök annak, hogy végre látlak mosolyogni. Ha a lovagod megengedi akkor tőlem maradhatunk.
-Azt hittem még alszol-jött be két bögre kávéval a kezében Zozó. A dohányzóasztalra letette a forró italokat, majd hosszasan megölelt. Egy apró puszit adtam arcára, amitől ő elmosolyodott.
-Valamiről lemaradtam? Meséljetek.
-Felöltözök és elmondok mindent.
A levetett ruháimat szedtem össze, amikor Zozó bejött a szobába. Az ágyra levágódva figyelt.
A fürdőben minden tegnapi ruhámat felvettem, végül a fekete felsőt összehajtva tettem le a fiú mellé.-Annát komolyan egyedül hagytad?
-Veled szerettem volna lenni.
-Ő Gyulán lakik, mi pedig mindketten Pesten. Többet tudunk találkozni, mint vele.
-Az elmúlt 5 évben többet találkoztam vele, mint veled-válaszolt frappánsan.
Mindketten hazakísértek a nem messze lévő lakásomba. A barátosném néhány napot itt tölt, ő ezért jött. Zozó viszont fogalmam sincs miért. Nem mintha zavart volna a társasága. Sőt élveztem is.
-Pakolj le nyugodtan a szobámban. -kísértem be a helyiségbe a lányt.
-Meddig hagyjalak titeket kettesben pakolás címszó alatt?
-Borzalmas vagy. De így szeretlek.-öleltem magamhoz.
-Visszatértem-vigyorogtam Zozóra.
-Látom.-kezdett el közeledni felém-Gyönyörű vagy.
-Nem, én n...-a mondatot már nem tudtam befejezni.
-Fogd be.-simította kezeit derekamra, így nekitolva engem a falnak.
Ajkaimat szólásra nyitottam, de csókjával hallgattatott el. Sosem gondoltam volna, hogy lehet ennyire szenvedélyesen, de mégis lágyan csókolni. Ha abban a pillanatban nem tart, valószínű, hogy összeesek.
Kérdés nélkül viszonoztam tettét. Ujjaimat hajába vezettem, ettől ő kissé felbátorodott.-Egy hete várok arra, hogy megtegyem ezt.-vette el kezét a derekamról.
-Egy hete várok arra, hogy meg tedd.-öleltem magamhoz.
-Megzavartam valamit?-jött be Anna hozzánk.
-Igen.-vágta rá egyből
Zavaromban, lehajtottam a fejem. Pirosló arcomat próbáltam eltakarni előlük.-Ha megbeszéltetek mindent, akkor várlak titeket vacsira.-adott egy utolsó puszit a számra.
-Mindent tudni akarok-csukta be Zozó után az ajtót barátnőm.
-Pár napja még azt mondtad nem szabad szeretned. Mi volt ez a gyors változás?
-Sosem gondoltam volna, hogy valaki fog szeretni. Vagy bármilyen érzéseket táplálni irántam.
-Az nem kérdés, hogy imádjátok egymást. Ahogy egymásra néztek, vagy ahogyan megcsókolt. Ráadásul mindig csillog a szeme, ha rólad beszél. Ahogyan neked is.
-Mikor beszélt rólam?-kérdeztem meg azt a dolgot, ami a legjobban érdekelt.
-Ezt nem szabadott volna elmondanom. Azt hiszem...
-Anna, ha már ennyit elmondtál akkor nem mindegy?
-Jó igazad van. Mindenképpen megutál-e miatt.
-Tőlem nem tudja meg.
-Minden nap, mióta találkoztatok.-a vizet félrenyelve kezdtem el köhögni. A szemem könnyezett, a torkom pedig kapart ez után.-De mostmár te mesélsz
-Szóval. Azért találtál nála reggel...-kezdtem bele a történetbe szememet törölgetve.
-Mondtam, megmondtam, hogy szeretitek egymást. Csak ezt egyikőtök sem akarta elhinni.
-Most elképzeltem azt, hogy miután nagyjából az én lelkemet helyreraktad hívott Zozó.
-Nem vagytok egyszerű esetek, maradjunk annyiban. Viszont te öltözz a vacsira.
-Te nem jössz?
-Egyértelműen veled akar kettesben lenni. Nem akarok zavarni.
-Nem zavarnál. Téged is vár.
-Öltözz és menj. Majd holnap találkozunk itt.
Úgy tettem, ahogy barátnőm mondta. Egy fekete hosszú nadrágban, és egy pezsgő színű felsőben indultam Zozóhoz.
Kissé félénken bekopogtam a lakásba. Nem nyitott ajtót, viszont egy őrülten hangos ,,gyere" kiáltást meghallottam.
A kilincset óvatosan lenyomtam, de amit bent láttam, az kicsit sokkolt. A világbajnokunk egy rózsaszín és virágos kötényben párolt azt hiszem spárgát. Először is meglepett az, hogy tud főzni. Másodszor pedig az, hogy azt miben teszi.
-Szia.-vettem le a cipőmet az ajtóban.
-Szia. Csak egyedül?
-Igen. Anna azt mondta azért nem jön, mert úgy gondolja kettesben szeretnél velem lenni.
-És milyen jól gondolja. Csodásan nézel ki.
-Köszönöm. Te sem panaszkodhatsz. Jól áll ez a virágos kötényke.
-Ne pimaszkodj.
-Mióta tudsz te főzni?-raktam be a tányérokat a mosogatóba.-Ráadásul ilyen jól?
-A szezámmagos csirkét még anyukám mutatta. Ez a kedvencem, így hamar megtanultam elkészíteni.
-Megleptél.
-És még mennyiszer megfoglak.-húzott magához közelebb.
YOU ARE READING
Csak egy kávé? (Kempf Zozó ff)
FanfictionEbben a történetben Kiss Bettina és Kempf Zozó nem mindennapi történetét olvashatjátok.