¿9

331 24 8
                                    

Öğle arasına dışarı çıkıp bütün 11. Sınıf erkeklerini inceledim. Arkadaşlarıyla konuşan bir çocuk gördüm. Arkası dönüktü. Sarı saçlı ve uzundu. Vücudu da yapılıya benziyordu. Heyt be harikayım!

Hızla ilerledim ve çocuğun önüne geçtim. Beni görünce şaşırmış ve kaşlarını çatmıştı. İşte bu! Yeşil gözlüydü!

"Adın ne senin?"

"Toprak da neden soruyorsun?" Sırıttım ve elimi havada 'boşver' dercesine salladım.

Ulan ama okulda tek sarı saçlı, yeşil gözlü, uzun boylu çocuk o değildi ya?

Telefonumu çıkarttım ve mesaj yazmaya başladım.

Gül: Buldum seni pikachu!

Hemen Toprak'a baktığımda elini cebine attı ve telefonunu çıkarttı. Kocaman sırıttım ve köşeye geçip oturdum.

Aniden gözlerim kapandığında elimi gözüme attım ve gözlerimi kapatan eli yakaladım.

"Kimim benn?" Sesini değiştirmeye çalışan Doğu'ya güldüm.

"Doğu sensin."

"Ama çok çabuk bildin ya!" Arkamdan çıkıp yanıma oturdu.

"Gül aslında bir şey sormak istiyorum ben."

"Bana bir şey sorarken çekinmene gerek yok."

"Senin hoşlandığın veya sevdiğin biri var mı?"

Anlamazca bakarken panik yapıp gözlerini kaçırdı.

"Niye sordun ki şimdi?"

"Merak edemez miyim? Hem sevmediğim birini seversen kabul etmem biliyorsun değil mi?"

"Bu konularda seninle pek konuşmuyoruz çünkü pek açılmıyor ama senden saklayacak değilim. "

Derin bir nefes aldım. Doğu'ya baktığımda heyecanla bana bakıyordu.

"Sevdiğim biri var..."

Doğu hızlıca ayağa kalkıp elini başına koydu.

"Oha! Kimi seviyorsun aptal kız!" Bağırarak konuştuğunda hızlıca kalkıp elimi ağzına koydum.

"Doğu Allah belanı vermesin niye bağırıyorsun!"

Etrafa baktığımda herkes bize bakıyordu.

Batı bile bakıyordu. Ruhsuzca güldü ve önüne döndü.

"Kimi seviyorsun söyle yapacağım aranızı söz!"

"Doğu üzerime gelme lütfen bu konuda daha fazla konuşmak istemiyorum."

Kolunu omzuma attı ve kendine çekti.

"Seni hiç üzdü mü?" Her gün öldürdü beni bilmeden...

"Fazlaca." Merdivenlere yaklaştığımızda Doğu durdu.

"Su şişemi unuttum iki dakika bekle."

Etrafa baktığımda Batı ile aramızda 1 metre var yoktu. Gözlerimi kaçırdım ve okula baktım. Okuldan koşarak çıkan Rüzgar'ı gördüğümde telaşlı gibiydi. Önümdeki merdivenlere gelince yavaşladı. Önümden geçerken biri sırtıma çarptı ve tökezledim. Yere düşecekken gözlerimi kapattım ve hazin sonu kabullenip yere çakılmayı bekledim.

Yere çakılmazken birinin kolları belimi kavradığında gözlerimi açtım.

Rüzgar nefes nefese gözlerime bakıyordu. Hemen toparlanıp beni kaldırdığında ellerini belimden çekti

Kimsin? [Yarı Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin