¿32

221 21 28
                                    

Mediada Rüzgar bey aşkım var😻

Neden medialara Rüzgar'ı koymaktan kendimi alamıyorum kiii!!!

Yalnız galerimde Batı'nın hiç fotoğrafı kalmadı hemen stalk yapmam lazım jqjzkqkz

..........

Özgür'le geçen konuşmamızın ardından kafam oldukça karışmıştı. Özgür benim kötülüğümü asla istemezdi buna emindim. İçimde bir sıkıntı oluşmuştu. Ya Özgür haklıysa?

İki saatlik beden eğitimi dersimiz bitmiş edebiyat dersine girmiştik. Edebiyat hocası olan Sümeyye hocadan nefret ediyordum. Oldukça gıcık bir tipti. Sümsük kadın.

Yanıma oturan Doğu'ya baktığımda uyumuştu. Elinin altındaki kalem elini acıtmasın diye aldım. Yavrumun canı acımasın. Önümde tek oturan Aybars'ta Doğu'dan farklı değildi. Derince bir nefes çekip bıraktım. Bu ders niye hemen bitmiyordu ki!

Sümeyye hoca oturduğu yerden konuyu anlatırken ben duvarları incelemekle meşguldüm. Bence gayet güzel bir aktivite.

Sınıfın kapısı tıklatıldığında kapı açılmış ve o girmişti içeri...

Kahverengi dağınık olan saçları daha da dağılmış, gözleri kıpkırmızı olmuş ve elindeki mavi dosyayla yorgunca bakıyordu. Üç gündür nerdeydi bu çocuk!
Hiç bir mesajıma ve aramalarıma da dönmemişti. Sınıftaki herkes ona bakarken o sadece Sümeyye hocaya bakıyordu.

"Hocam benden istediğiniz proje ödevini getirdim. Bugün son günmüş herhalde."

Sümeyye hoca Rüzgar'a burun kıvırıp bacak bacak üstüne attı. Şu kadının her hareketi bana batıyordu.

"Kaç gündür dersime gelmiyorsun zaten ama iyi proje ödevini getirmeyi aklına getirebilmişsin."

Rüzgar cevap vermeyip mavi dosyayı Sümeyye hocanın Önüne bıraktı ve beklemeye başladı. Dosyayı açmadan Rüzgar'a döndü.

"Konun neydi?"

"Bir şiir seçip kendimizde oluşturduğu duyguları yazmak ve anlatmak. "

"Şiiri ezberledin mi?"

"Evet ezberledim yönelge kağıdında yazıyordu. "

"Bugün notları gireceğim. Son dersteyiz seni başka zaman dinleyemem. Şimdi oku şiiri."

Rüzgar umursamazca omuz silkti ve öksürdü. Şiiri okuyacaktı anlaşılan. Acaba nasıl bir şiir seçmişti.

"Beni güzel hatırla!
Bunlar son satırlar.
Farzet ki bir rüzgardım, esip geçtim hayatından.
Ya da bir yağmur, sel oldum sokağında.
Sonra toprak çekti suyu, kaybolup gittim.
Belki de bir rüyaydım senin için, uyandın ve ben bittim.
Beni güzel hatırla!
Çünkü sevdim seni, her şeyini...
Sana sırdaş oldum, dost oldum, koynumda ağladın.
Yüzüne vurmadım hiç bir eksikliğini.
Beni üzdün, kınamadım.
Alışıktım vefasızlığa, el oldun aldırmadım.
Beni güzel hatırla!
Sayfalarca mektup bıraktım sana.
Şiirler yazdım her gece, çoğunu okutmadım.
Sakladım günahını, sevabını içimde.
Sessizce gittim.
Senden öncekiler gibi sen de anlamadın.
Beni güzel hatırla!
Sana unutulmaz geceler bıraktım.
Sana en yorgun sabahlar, gülüşümü, gözlerimi sonra sesimi bıraktım.
En güzel şiirleri okudum gözlerine baka baka.
Söylenmemiş 'merhaba'lar salladım her köşeye, vedalar bıraktım duraklarda.
Ne ararsan bir sevdanın içinde fazlasıyla bıraktım ardımda.
Beni güzel hatırla!
Dizlerimde uyuduğunu düşün, saçını okşadığımı, üşüyen ellerini ısıttığımı düşün.
Mutlu olduğun anları getir gözünün önüne.
Birazdan kapıdan içeri gireceğimi düşün.
Şaşırtmayı severim, biliyorsun.
Bu da sana son sürprizim olsun.
Şimdi seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum.
Beni güzel hatırla, gidiyorum."

Şiiri okumaya başladığından beri büyük bir hayranlıkla ona bakıyordum. Yemin ederim ki mest olmuştum. Şiirin başından beri kimseye bakmayan Rüzgar, son dizelerde bana bakmıştı.

Hemen kendini toparlayıp Sümeyye hocaya döndü. Sümeyye hoca elini yanağına yaslamış dalgın dalgın Rüzgar'a bakıyordu.

"Oldu mu hocam?"

Sümeyye hoca kendine gelir gibi oldu ve başını olumlu anlamda salladı. Rüzgar gitmek için arkasını döndüğünde Sümeyye hoca onu durdurmuştu. İlk defa Rüzgar'ı durdurduğu için Sümeyye hocaya içimden teşekkür ettim. Bana bunu da yaptırdın ya hayat... Helal olsun.

"Bekle Rüzgar. "

Rüzgar durup tekrar Sümeyye hocaya döndü. Yüzünde bir bıkmışlık ve yorgunluk ifadesi vardı.

Neydi onu bu kadar yıpratan? Belki de kardeşini özlüyordu hala.

"Seninle konuşmak istediğim bir şeyler var. Dersin bitmesin on dakikadan az var dersi bitirmemi beklersen sevinirim."

Eliyle sınıfı gösterdi. Sınıfa baktığımda tek boş yer Aybars'ın yanıydı. Allah'ım lütfen otursun oraya!

Bingo! Rüzgar cevap vermeyip Aybars'ın yanına oturdu. Dana Aybars hala uyanmamıştı. Sırtını sertçe cimciklediğimde bir 'ah' sesi çıkartıp uyanmıştı. Yanında oturan Rüzgar'ı hala farketmezken hızla bana döndü.

"Ne var Gül?"

Sinirli homurdanmasına güldüm ve başımla yan tarafı işaret ettim. Hemen yanına bakan Aybars yanında Rüzgar'ı görünce kaşlarını havalandırıp şaşkınlıkla baktı.

"Yer değiştirelim. " diye fısıldadım. Uzatmayıp kimseye farkettirmeden yer değiştirmiştik.

Hadi bakalım Rüzgar bey şimdi benimle konuşmamak neymiş görüceksinnnnn!




Ahanda bölüm attıımmm😻

Çocum Rüzgar'a aşırı düşüyorum 😻

Siz oy verip yorum yaparsınız aman kasmayın jqizkakkz

Öpüldünüz💋😻

Kimsin? [Yarı Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin