Mediada Gül Tekin var😻😸
Bu satıra benim için şarkı önerir misiniz?
Ve bu bölümde Rüzgar'ın günlüğünü okuyacağız:) Tarih felan yazmayacağım çok karışır o zaman
............Bugün beden dersinde sıkılıp kantine oturdum. O da ordaydı ve müzik dinliyordu. Sonra kulaklığını çıkardı ve incelemeye başladı. Galiba bozulmuştu ve o yüzden inceliyordu. Yeni bir kahve almak için kalktığında hızlıca masasına yaklaştım cebimdeki mavi kulaklığı masaya koyup bozuk kulaklığı O görmeden cebime attım. Hızla masama geri döndüm ve tepkisini izlemek için masama geri döndüm. O masasına geri döndüğünde mavi kulaklığı bulunca ki şaşkınlığı gözümün önünden gitmiyor. Ardından yüreğimi hoplatan gülüşü...
Gülümseyişinden gelen fırtına üstüme attığı toprağı savurdu. Beni kendi elleriyle gömdüğü topraktan bir gülüşüyle kurtardı.♡♡♡
Bugün okulda nöbetçi olduğum için defterleri toplamak için ilk O'nun sınıfına gittim. Sınıfta beni gram sevmeyen Şükrü hoca vardı. Benimle dalga geçmek için bana çift dikiş demişti. Herkes gülerken ben O'nun gülüşüne takılmıştım ve Şükrü hocayı takmamıştım bile. İlk defa benim sayemde kahkaha atıyordu ve bu benim çok hoşuma gitti. Gülerken kısılan gözleri O'nu o kadar güzel yapıyordu ki...
Sınıfta biraz daha durup O'nu izleyebilmek için Şükrü hoca ile bilek güreşi bile yaptım. O'nu görmek için değerdi. İçinde O'nun olduğu herşeyi çok seviyorum.♡♡♡
Bugün Levent hoca beni acil çağırdığı için koşar adım okuldan çıkmıştım. Merdivenlerden inerken yavaşlasamda birine çarptım ve O'nu düşmekten kurtardım. Aniden düşmüştü kollarıma, kalbime olduğu gibi. Onunla saniyelik bakışmamız... Kalbimi depara kaldırmıştı.
Hayallerimi süsleyen kız kollarımdaydı. Hemen toparlanmış ve özür dileyip yanından ayrılmıştım. O günü ful sırıtarak geçirmiştim orası ayrı.♡♡♡
Bugün O basketbol sahasında bizimle vakit geçirdi. Özgür'ün demesine göre onları dikizlemek için girmiş ve utanmayıp suçu onların üzerine atmış. Her duyduğumda gülmekten ölecek gibi oluyorum orası ayrı. Bana taktığı Sırık lakabı çok hoşuma gitti. Bizi sahanın etrafında koşturması, bana kendini kaldırtıp potaya basket atması, Özgür'e sataşması o kadar tatlıydı ki. Ama sonra bayıldığında götüm üç buçuk atmadı değil. Korkudan aklımı kaçıracaktım. Bugün hem iyi hem de kötü bir gündü kısaca.
♡♡♡
Bugün canımın içi kantindeki kavgayı ayırayım derken yumruğu yemiş. O kadar çok sinirlendim ki. Hayır yani kızım sen 1.56 lık kızsın neyine senin kavga ayırmak. Bak aklıma geldi yine sinirlendim. Hastaneye gittiğimizde hiçbirimizi yanına istemedi. Sadece Aybars denilen çocuğun girmesine izin verdiler. Sonradan Özgür'den öğrendim o çocuk O'nun sevgilisiymiş. Hah götüm ben daha yakışıklıyım bir kere. Şuan çok sinirledim.
♡♡♡
Evet bugün okul çıkışı tüm tayfa toplanıp Gül'ün evini bastık. Hiçte pişman değilim. Geldiğimizde Batı evdeydi ve bu benim bir miktar kudurmama neden oldu. O'nun Batı'dan hoşlandığını farketmiştim ama vazgeçmeye niyetim yoktu. Hem o Aybars denilen çocuğun sevgilisi olmadığını öğrendim ve yüreğime su serpildi açıkçası. Mutfağa poşetleri götürmesi için yardım ettim. Heyecanda elim ayağıma dolandığı için sürekli onun çarpıştık ve bu daha çok heyecanlanmama sebep oldu. O kahveleri yaparken biraz sohbet ettik. Boyu kısa olduğu için bardakları ben indirdim. Tepsiye sığmayan iki bardak kaldığında benden almamı istedi. Ama isterken adımı söylemesi... Az kalsın 'Adımı senden duymak çok güzel. ' diyecektim. Rezillikk! Bu mükemmel sahnemizi Batı bozdu ve beni kışkırtacak laflar etmeye başladı. Nerden duyduysa O'nu sevdiğimi öğrenmişti ve bana kullanmaktan çekinmiyordu. Orda Batı ile tartışırken O üzerine kahve döktü ve yüreğimi ağzıma getirdi. Her hareketi bir şekilde kalbimi hizlandırıyordu işte. Daha sonra üzerini değiştirmişti ama aynı çiftler gibi uyumlu giyinmiştik. Bu çok hoşuma gitmişti. Daha sonra Doğu'nun O'nun için geleceği görme şeysini yapabildiğini söyledi. Biz de ısrar edince yeniden yaptık işte. Kolyesini bana emanet etti bugün. Benim için baktığında titriyordu. Gözünü açtığında ağlaması yüreğimi burkmuştu. Her ne kadar doğum günü şeysi diye geçiştirse de inanmamıştım.
♡♡♡
Evet aşkolarrrrrr
Bugün sizle Rüzgar'ın günlüğünden parçalar okuduk. Nasıl buldunuz? Bunun gibi bölümler atmamı da ister misiniz? Çünkü Rüzgar'ın günlüğünü yazmak çok hoşuma gittiii(büyük ihtimalle diğer bölümde Rüzgar'ın günlüğünü okuruz)
Eee bu bölüm hala Batı'ya sövenler var mı? Siniri geçmeyen felan?
Ben çocuğu trafik kazasında gebertmeyi bile düşündüm ama işte evlat bu atsan atılmaz satsan satılmaz.
Ve benim wattpadımde sorun var ne mesajlara ne de yorumlara cevap verebiliyorum sinir krizi geçircem
Neyse la gidiyooommmm bennn😻😻😻
Öpüldünüz 😻💋😻💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin? [Yarı Texting]
Historia CortaGül : kimsin sen yavşak? ¿: Asıl sen kimsin sen mesaj attın? Gül: Bak çocuk oynama benle! ¿: Psikopat mısın lan sen ne diyosun? Gül: Kitabımın arasına koyduğun post-it kağıdında senin numaran yazıyor ve altında da "Bul beni güzelim <3" yazıyor...