Mediada Almina Soysöz var👠
Almina'yı hatırlamayanlar için;
Gül lavabodayken Batı için nasıl beni reddeder diye böbürlenen kız:)
Bölümün sonunda Rüzgar'ın söylediği şarkı: Sar bu şehri (kimin söylediğini unuttum jqiznqisuw)
..........
Rüzgar'dan
Son 10 dakikadır yaptığım gibi elimdeki kahve fincanıyla Almina'ya bakıyordum.
O bana bakıyordu. Galiba ayılıp ayılmadığımı anlamaya çalışıyordu. Gerçi o kısmı bende pek anlayamamıştım. Ama en azından hala sarıldığım yastığı Gül sanmıyordum.Kahve fincanının dibinde kalan kahveyi de içtim ve masanın üzerine koydum. Almina ise sabırla ayılmamı beklemişti.
"Ayıldın mı?"
Başımı aşağı yukarı salladım. Bu soruyu galiba 7. Kez felan soruyordu ve bende her defasında evet cevabını veriyordum. Bu sefer ayılmıştım.
Elini ve üç parmağını havaya kaldırdı. Umarım üç parmağını kaldırmıştır.
"Kaç parmağım havada?"
"Üç."
Derin bir nefes çekti ve bacak bacak üstüne attı. Şuan karşımda oldukça sade ve makyajsız bir Almina duruyordu ki bu çok fantastik bir durumdu.
"Sana bir şeyler anlatmaya geldim. Biliyorum aramız pek iyi değil ama ben bu anlatacaklarımı geçmiş günlerin hatrına anlatıyorum. "
Omuzlarımı düşürdüm ve anlatması için baygın bakışlarımı gönderdim. Çabucak anlatmasını ve gitmesini istiyordum.
"Anlatacaklarım Batı ve Gül ile ilgili." Dediği gibi etrafa umursamaz bakışlar atmayı bırakıp dikkatimi Almina'ya verdim. İşte bu konu dikkatimi çekmişti.
"Bak Rüzgar senin Gül'ü sevdiğini anlamayacak kadar salak değilim. Ki Batı'da salak değil. Batı ne zaman senin Gül'ü sevdiğini öğrendi kıza yakınlaşmaya başladı. Tabi bilmediği şey Gül'ün de onu sevdiğiydi. Her seferinde sana nispet yaparcasına hareketlerini bende farkediyordum. Rüzgar ben senin üzülmeni istemedim. Batı'ya gidip ona onu sevdiğimi bile söyledim dikkatini Gül'ün üzerinden çeksin diye. Ama maalesef ki olmadı ve reddetti beni. Çok çabaladım inan. "
İçine derin bir nefes çekti ve parmaklarıyla oynarken anlatmaya devam etti.
"Batı ve Gül şuan sevgili ya hani. Batı onu sevmiyor Rüzgar. Aklı sıra senin ona yaptığını o da sana yapacak. Selin mevzusundan bahsediyorum. Geçenlerde onları konuşurken duydum. Gül ile sevgili olması, ona yakın davranması hepsi senden intikam almak içindi. Batı Gül'ü parmağında oynatıyor Rüzgar. Ve aslında Batı ve Selin hala beraber. Gül bunu öğrenirse yıkılır ve eğer Gül yıkılırsa sen enkaz olursun. Bunun farkındayım. Sen ne yapacağını bilirsin."
Ayağa kalktığında dolan gözlerini elinin tersiyle sildi ve ceketini düzeltti. Tam yanıma kadar geldiğinde bende ayağa kalkmıştım. Üzerinde kocaman bir yük vardı. Batı'nın yaptıkları... O orospu çocuğunun ağzına sıçacaktım.
Almina elimi sıkmak için uzattığında elini tuttum ve kendime çekip sarıldım. Her ne kadar okulda herkese kötü davranan bir sürtük olarak görünse de öyle değildi. Onun kalbi aslında çok özeldi ama nasıl iyi davranılacağını bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin? [Yarı Texting]
KurzgeschichtenGül : kimsin sen yavşak? ¿: Asıl sen kimsin sen mesaj attın? Gül: Bak çocuk oynama benle! ¿: Psikopat mısın lan sen ne diyosun? Gül: Kitabımın arasına koyduğun post-it kağıdında senin numaran yazıyor ve altında da "Bul beni güzelim <3" yazıyor...