¿22

264 17 34
                                    

Mediada Özgür Barutçu var 💝🌸

Özgür'le beraber içeri girerken içimde bir tedirginlik vardı. Herkese kolasını verdikten sonra yere oturdum. Hala yuvarlak olmuş şekildeydik. Herkes kendi halinde takılıyordu. Aybars ise Naz'a sataşıyordu.

Gözlerim Rüzgar'a kaydığında halıya bakıyordu. Sanki fazla düşünceliydi. Kahverengi saçları dağılmış, açık kahve rengi gözleri durgundu.

Rüzgar oldukça yakışıklı bir çocuktu. Keskin çene kemikleri, düzgün yüz hatları, dolgun dudakları ve sert görüntüsünün aksine iki yanındaki kocaman gamzesi onu tatlı gösteriyordu.

Hemen yaslandığım koltuğa baktığımda Doğu'nun telefonu duruyordu. Kurcalamak için açtım. WhatsApp'tan mesajı vardı. Batı atmıştı.

İkiz: Doğu bana Gül'ün numarasını atsana

İkiz: Acil!

Hassiktir! Hassiktir! Batı numarmı alırsa ona yazanın ben olduğumu öğrenirdi.
Aklıma gelen fikirle dudağımı ısırdım. Uygulamadan çıktım ve rehberde kendi ismimi buldum. Eşek sıpası Gül bahçem diye kaydetmiş. Kayıtlı olan numarayı sildim ve kullanmadığım eski hattımın numarası ile kaydettim. Doğu o kadar dikkatli bir çocuk olmadığı için farketmezdi.

WhatsApp'a girdim ve Batı'nın sohbetine tıkladım.

Doğu: Napıcaksın?

Hemen çevrimiçi olmuştu şerefsiz.

İkiz: Lazım Doğu Gül ile konuşmam lazım.

Doğu: Ona sormam gerekiyor

İkiz: Ya amk Doğu

İkiz: Sorarsan verme der direk

İkiz: Hadi aq

Doğu: Gül bahçem adlı kişiyi gönderdiniz.

İkiz: Gül bahçem ne amk

Görüldü attıktan sonra konuşmalarımızı sildim. Tekrar koltuğa bırakıp koşarak odama girdim. Çekmecede olan eski hattımı çıkardım ve ekranı mefte olmuş eski telefonumu çıkardım. Çok dayanmıştı bana kendisi. Duvarlara atmaktan paramparça olmuştu ama hala çalışıyordu.

Eski hattımı eski telefonuma taktım ve açılmasını bekledim. Açıldığında wifiye bağlandığım ve beklemeye başladım.

Hemen WhatsApp'tan mesaj gelmişti. Kayıtlı olmayan bir numaraydı. Mesajlardan Batı olduğunu anlamıştım. Numarasını değiştirmişti galiba. Çünkü Batı'nın numarası bende vardı ve değiştirmemiş olsaydı ilk yazdığım an onun Batı olduğunu anlardım. Hemen kaydettim ve konuşmaya girdim.

Batı: Gül merhaba

Batı: Ben Batı

Batı: Seninle konuşmak istiyorum.

Batı: Lütfen

Hala çevrimiçiydi.

Gül: Batı ne istiyorsun benden?

Gül: Yeter artık

Batı: Gül lütfen seni rıhtımda bekliyor olacağım

Gül: yarım saate orda olurum

Sohbetten çıktım ve telefonumu kenara bıraktım. Elimle yüzümü sıvazladım ve yatağımdan kalktım.

Dolabımın karşısına geçip yazlık lila bir elbise çıkarttım. Hemen dizimin üstünde biten tiril tiril askılı bir elbiseydi. Vakit kaybetmeden üstümü değiştim ve saçımı sıkıca topladım.

Kimsin? [Yarı Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin