¿20

310 23 24
                                    

Mediada Batı ve Doğu Karaormanlı var 😻

"Nasıl olur ya!"

Aniden gelen sesle daldığım düşüncelerden çıktım. Doğu sinirlice Ateş'e yani Vampir'e bakıyordu.

"Ne diyorsunuz siz?"

Doğu bir hışımla yanıma geldi ve başımda dikildi. Eliyle Ateş'i gösterdi.

"Bu çocuk benden daha yakışıklı olduğunu iddia ediyor Gül'üm! Hadi söyle ona gerçeği! Kimin daha yakışıklı olduğunu söyle!"

Hafifçe kıkırdadım ve elimle saçını karıştırdım. "Yakışıklı çocuksun Doğucuğum ama Ateş'in de geri kalır yanı yok yani..."

Doğu bir 'hıh' sesi çıkartıp oturduğu yere oturdu. Ona güldüm ve arkama yaslandım.

"Üzülme Doğu'm bak valla seni gelecekte ünlü bir manken olarak görüyorum. "

Doğu hızla yerinden kalktı ve şaşkınlıkla bana baktı.

"Yemin et lan. Doğru mu diyorsun!?"

Herkes kahkaha atarken ben de Doğu'nun bu haline kahkaha attım. Doğu ise ciddiyetle bakıyordu.

"Geçen yaz Antalya'da ki yazlıkta olanları unutuyorsun sanırım. "

Herkes sakinleştiğinde bana baktılar.

"Ne oldu ki?"

Soruyu soran Toprak'a baygın bakışlar attım.

"Saçmalıyor işte. "

"Gül mal mısın? Hadi onlara da anlat. "

"Hala saçma diyorum."

"Anlatsana merak ettik." Bu sefer de Utku'ya yani Turşu surat'a baktım.

"Tamam anlatıyorum ama sözümü kesmek veya yorum yapmak yok."

Hepsi heyecanla anlatacağım şeyi beklerken ciddi bir poza büründüm ve yere oturup bağdaş kurdum. Sırayla hepsi benim gibi oturduklarında yuvarlak oluşturmuştuk.

"Geçen yaz Doğuların ailesi ve benim ailem Anlatya'da ki yazlığa gittik. Orada da arkadaşlarımız vardı. Elif ve Baran.
Gece hep beraber bizim yazlıkta buluştuk. Ailelerimiz yemeğe çıkmıştı. Ben de o aralar doğa üstü güçler, fal bakma gibi şeylere sarmıştım. Gece konuşurken konu açıldı ve üzerime geldiler bak işte felan diye. Kıramadım tamam dedim. Ritüel için gereken mumları su dolu bir kabın çevresinde yuvarlak olacak şekilde dizdik. İlk Doğu için denedik. Elini tuttum ve gözlerimi kapattım. İyice yoğunlaştığımda zihnimde görüntüler oluştu. Sanki bu anı yaşamışım gibi hatırlıyordum. Doğu merdivenlerden yuvarlanıp kolunu kırıyordu. "

Hepsine tek tek baktım. Aybars tedirginlikle bakarken sırıtma isteğimi geri gönderdim.

"Daha sonra Elif ortamdan gerildiği için bıraktık. Fakat hepimiz çok gerilemiştik. Gece bir türlü gözüme uyku girmiyor içime bir sıkıntı doğuyordu. Bir şekilde sabah ettik. Erkenden kalkıp kahvaltıyı hazırladım ve herkesi tek tek uyandırdım. Herkes uyanmışken Doğu hala gelmemişti. Aşağıdan bağırdım ve merdivenin önüne geldim. İki dakika sonra Doğu uyanmış yanıma geliyordu. Merdivende iki adım atmıştı ki ayağı takıldı ve ayakucuma kadar yuvarlandı. Zihnimde tekrar eden görüntüyle çok korkmuştum. Doğu'nun kolu kırılmıştı o gün. Ben de o günden beri bu işlerle uğraşmayı bıraktım. "

Hepsine tek tek baktığımda tedirginlikle bakıyorlardı. Önceden çok korkmuş olsam da artık korkmuyordum.

"Siz ciddi misiniz?"

Kimsin? [Yarı Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin