¿13

319 22 10
                                    

Okulun kapısının önüne geldiğimizde yanımda olan Aybars'a baktım. İçten bir şekilde gamzelerini göstere göstere gülümsedi ve elini uzattı. Aynı şekilde karşılık verdim ve elini tuttum.

Okula elele girdiğimiz andan beri herkes bize bakıyordu. Aybars yakışıklı bir çocuktu. Siyah bakımlı saçları ve ela gözleri vardı. Uzun boylu ve yapılı bir çocuktu. Ben görmeyeli baya bir değişmişti yani.

Okul binasının önünde duran Batı'yı görünce vücudum titremişti. Aybars'ın elini sıktım. Fısıldayarak,

"Okuk binasının önündeki Batı." Dediğimde hemen oraya bakmadı. İlerlerken sanki öylesine bakıyormuş gibi baktı. Kulağıma eğilip,

"Çocuk yakışıklıymış lan. Benimle yarışamaz orası ayrı. " dedi.

Güldüm ve elini daha sıkı tuttum. Batı'nın arkadaşlarından biri omzuna dokundu ve çenesiyle bizi gösterdi. Batı umursamazca bize döndüğünde kaşlarını çatmış sinirle bakıyordu.

Okula girmek için onların önünden geçerken durdum ve Batı'ya döndüm.

"Günaydın. " Neşeli sesime bakıp umursamazca güldü.

"Günaydın. Mutlu görünüyorsun. "

Aybars'a baktım ve gülümsedim. "Evet mutluyum."

Aybars saçımdan öpüp kolunu omzuma attım. Eliyle Batı'yı gösterdi.

"Bu bahsettiğin arkadaşın mı?" Batı gözlerini kısıp bakarken Aybars'ın belini çimdikledim.

"Hayır Aybars Doğu bu değil. Bu Batı Doğu'nun ikizi."

Aybars elini Batı'ya uzattığında Batı elini tuttu ve erkeklere has bir şekilde selamlaştılar.

"Tanıştığıma memnun oldum Batı. Sevgilim biz sınıfa çıkalım. "

Batı'ya hafifçe el salladım ve çatık kaşlarıyla onu başbaşa bıraktım. Okula girdiğimizde Aybars sırıtıyordu.

"Nasıl da kıskançlıktan kudurdu ama."

"Emin misin bana normal geldi."

Aybars yavaşça saçlarımı sevdiğinde güldüm. "Sen bu zekayla çok yaşamazsın."

Eline vurdum ve güldüm. Merdivenlerden çıkarken kızlar beğeniyle Aybars'a bakıyordu. Hepsine gözlerimi kısıp baktım ve Aybars'a iyice yapıştım.

"Bütün kızlar sana yiyecekmiş gibi bakıyor."

Eliyle saçlarını düzeltti. "Tanımlanamayacak bir yakışıklılığım var biliyorsun."

Koluna vurdum ve güldüm. Sınıfa girdiğimizde Doğu oturmuş pencereden dışarıyı izliyordu. Sanki geldiğimi hissetmiş gibi aniden bakışlarını bana çevirdi. Aybars'ın omzuma attığı koluna sonra da bana baktı. Hızlıca Doğu'nun önünde durdum. Aybars'a baktıktan sonra tekrar bana baktı.

"Bana ne zaman söylemeyi düşünüyordun?"

Dudaklarımı sarkıttım ve yanına oturdum. Bana kırgın bakıyordu.

"Doğu söyleyecektim. Gerçekten. Özür dilerim."

Doğu konuşacakken Aybara elini omzuma koydu. Ona baktığımda gülümsüyordu.

"Gül bize beş dakika ver ben konuşmak istiyorum."

Doğu'ya baktığımda başıyla onayladı. Peki deyip sıradan kalktım ve sınıftan çıktım. Koridorun sonunda gördüğüm Batı ile kalbim hızlanmıştı. Yine...

Kimsin? [Yarı Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin