¿14

314 22 21
                                    

Mediada Gül Tekin var 😻

Şok içerisinde kapıya baktım. Tabiki de elinde boyumun yarısı kadar unicorn oyuncağını taşıyan bir Bonuscuk beklemiyordum! Kocaman gülümserken hızlıca ayağa kalktım ve elimi ağzıma götürdüm.

"Ya sen ciddi misin! Bana Unicorn mu aldın!!"

Koşarak yaklaştım ve Bonuscuğun boynuna atladım. Unicorn aramızda kalmıştı ve sarılmamı güçleştiriyordu. Geri çekildim ve kocaman olan Unicorna bakıp güldüm. Sıkıca sarıldım ve kendimle beraber Unicornu yere attım. Yerde boylu boyunca uzanırken kahkahayla güldüm ve Unicorna daha sıkı sarıldım. Hem gülüyor hem de sıkıca sarılıyordum.

"Bu kız deli. Biri tımarhaneyi arasın lütfen. " arkamdan gelen sesle gözlerimi kısıp vampire baktım. Hızla ayağa kalktım ve Unicornu Vampirin gözüne kadar soktum.

"Vampir asıl deli sen misin? Unicorn bu manyak! Hem de kocaman." Unicorna baktım ve sarıldım tekrar.

"Allah'ım yicem ben bunu çok tatlı!" Kızıl kafanın önünde durdum ve hevesle yüzüne baktım.

"Kızıl kafa şuna bak çok tatlı değil mi!?"

Gülümsedi ve başını aşağı yukarı salladı. Turşu suratın önüne geçtim bu sefer. Bana bakıp sırıtıyordu.

"Çocuk gibisin yer elması." Gülümsedim ve omzuna vurdum. Unicornu yüzüme doğru tuttum ve arkasına gizlendim. Turşu surata saldırıyor gibi üzerine ittirdim oyuncağı.

"Hrrrr yiyeceğim seni hrrrr! Boynuzumla karnını deşeceğim hrrr! Rooarrrr! Şuan bu Unicorn çok sinirli! Hrrrrr!"

Eliyle oyuncağı ittiren Turşu surat kahkaha atıyordu. Diğerlerinin de bir farkı yoktu. Ben de güldüm ve oyuncagı kızıl kafanın eline verip bonuscuğa sıkıca sarıldım.

"Çookk teşekkür ederim bonuscuk! Çok seviyorum sizi çok! İyiki varsınız!"

Geri çekildim ve kocaman sırıttım. Kızıl kafa elinde tuttuğu oyuncağa bakıp gülüyordu. Sahte bir kızgınlıkla önünde durdum ve elinden sertçe çekip arkama sakladım.

"Çok istiyorsan sen de bonuscuğa söyle çünkü sana vermek gibi bir düşüncem hiç yok. "

Hepsi kıkırdarken kapıdan bir öksürük sesi geldi. Kapıya baktığımda kaşlarını çatan bir adet Aybars vardı.

"Bir saattir seni arıyorum. Okulda hiç bir yeri bilmediğim için salak gibi okulda dolandım. Nerdesin sen acaba?"

Tam cevap verecekken Turşu surat, Vampir, Kızıl kafa ve Bonuscuk beni arkalarına almıştı.

"Seni ağlatan bu çocuk mu?"

Aybars ve ben birbirimize şaşkınca bakıyorduk. Kolumun altına aldığım Unicornla erkeklerin önüne geçtim.

"Hayır hayır saçmalamayın! Bu o değil!"

Aybars hala anlamazca bakarken kaşlarını çattı. "Biri seni mi ağlattı?!"

Konuyu değiştirmek için düşünmeye başladım. Kolumun altındaki Unicornu havaya kaldırıp Aybars'a yaklaştım.

"Aybars şuna bak! Çok tatlı değil mi!? Bonuscuk almış bana!" Kafamı hafifçe ona bakmak için yana eğdiğimde aynı ifadeyle bakıyordu.

"Sen ağlamışsın. Bu gözleri ne zaman görsem farkederim."

"Aybars... önemli bir şey değil. "

"Bok önemli bir şey değil! Bir pezevenk bu kıza orospu demeye getirmiş!" Arkadan gelen Kızıl kafanın sesiyle sertçe ona döndüm ve sinirlice baktım. Aybars'a baktığımda ise sinirden gerilmiş kaslarını ve sıkmaktan beyazlayan parmak boğumlarını burdan görebiliyordum.

Kimsin? [Yarı Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin