¿15

322 23 18
                                    

Mediada Batı Karaormanlı var yemek istiyorum bu çocuğu 😻

Tuvaletten hepsi çıkınca bende çıktım ve ellerimi yıkamak için lavabonun önünde durdum. Elime sabun sıkıp ovalamaya başladığımda gözlerim dolmuştu yine. Batı'nın birini seveceğini hiç düşünmemiştim. Selin ile uzun bir ilişkisi olmuştu ama birbirlerine duydukları şey beğeni veya hoşlantıdan fazlası değildi. Ya da ben öyle zannediyordum.

Düşüncelerimden çıkmamı sağlayan birinin lavaboya girmesiydi. Göz ucuyla baktığımda Naz olduğunu gördüm. Göz devirdim ve elimi ovalamaya devam ettim.

"Bir şey mi oldu iyi görünmüyorsun?"

Naz'ın dediğine güldüm ve elimi durulayıp ona döndüm.

"İyi kuzen ayaklarını bırak Naz." Biraz daha yaklaştım ve gözlerinin içine baktım.

"Ayrıca böyle beni umursuyormuş gibi davranman fazla komik."

"Gül ben seni umursuyorum." Kahkaha attım ve saçlarımı omzumdan arkaya attım. Aniden kahkahamı kesip sertçe yüzüne baktım.

"Beni umursuyorsun öyle mi? Peki Batı'yı sevdiğimi bile bile onunla öpüşürken beni umursuyor muydun? "

Gözlerini suçlulukla kaçırdığında güldüm.

"Gül ben çok pişmanım."

"Biliyor musun umrumda değilsin. Ve benim senin gibi bir kuzenim yok. Kaybettin beni."

Omzuna çarpıp lavabodan çıktım ve kantine hızlı adımlarla indim. Bizim çocukların sinirlice karşılarında olan Batı'ya öldürecek gibi bakmalarını beklemiyordum. Aybars yumruğunu havaya kaldırdığında Batı'ya vuracağını anladım. O an öyle bir şey yaptım ki ben bile şoka uğradım.

Batı'nın önüne geçtim ve Aybars'ın attığı yumruktan nasiplendim. Hayvan gibi sert vurdu zalımın oğlu. Galiba elmacık kemiğim kırıldı.

Aybars bana şokla bakarken elim elmacık kemiğimin üzerine gitti ve çığlık attım. Canım o kadar çok acıyordu ki gözyaşlarımı serbest bıraktım. Biri bileğimden tuttu ve elimi yüzümden çekti. Aybars bana korku ve endişeyle bakıyordu.
Ayrıca gözlerimi dolmuştu onun?

"G-gül özür dilerim. Ye-yemin ederim ki bilerek y-yapmadım."

Korkuyla bana bakarken cevap veremiyordum. Batı Aybars'ı ittirip önüme geçtiğinde yüzümü avcunun içine aldı.

"Gül iyi misin? Salak niye önüme geçiyorsun!" Beni bırakıp sinirlice Aybars'a baktı ve sertçe yumruk attı. Geriye sendeleyen Aybars sadece bana bakıyordu. Batı bir daha yumruk attığında Aybars duvara çarptı. Biri kolumdan tuttuğunda kim olduğuna bakmadım. Görüşüm bulanıklaşıyordu ve ayaklarım karıncalanıyordu.

Hafif sendeleyince kızıl kafa'nın sesini duydum.

"Kız iyi değil aptallar! Kavga edeceğinize buraya bakın!"

İkisi aynı anda bana baktığında kendimi daha fazla tutamadım. Yere düşecekken belime dolanan kolla yerle bağlantım kesildi.

-

Gözlerimi açtığımda beyaz tavanla karşılaştım. İğrenç bir koku burnuma geldiğinde aşinası olduğum hastane olduğunu anladım. Yatakta doğruldum ve elimle acıyan yanağıma dokundum. Canım yandığında hemen geri çektim. Elin kırılsın Aybars! Öküz herifin eli de amma ağırmış.

Kapı açıldığında içeri annem girdi. Allah'ın salakları bir de annemin çalıştığı hastaneye getirmiş! Hızlıca yanıma gelip yatağıma oturdu ve acımayan yanağıma elini koydu.

Kimsin? [Yarı Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin