Bütün okuyucularıma ve oy veren herkese sonsuz teşekkürleer^^
Bölümde yeni ve asıl karakterleri yavaş yavaş katmaya başlayacağım.
Herkese keyifli okumalarr^^
----------------
''Hadi Beril! Ağaç oldum kök saldım burada!!!'' diye bağıran Bora'yı duyduğumda saate baktım ve odama girmemden bu yana tamı tamına 2,5 saat geçtiğini gördüm.
Aslında,iki saattir hazırlanmıyordum. Hatta sadece 10 dakika hazırlanmam için yeterliydi. Asla saatlerini hazırlanmaya veren,yüzüne tonla makyaj yapan kızlardan değilimdir.
Herneyse,Bora'nın aşağıya inen ayak seslerini duyduğumda bilgisayarıma,uçakta izlemek için dizilerimin bölümlerini indirmiştim. Yani saatlerce hazırlanma falan olmadı.
''Geliyoruuuuuuuuum!''
Diyerek elimde ağzına kadar dolu üç adet valiz ve kırılacak eşyalarımın bulunduğu bir adet el çantasıyla zar zor odadan çıktım ve merdivenin başına geldim.
İşte şimdi başlıyoruz, diye içimden geçirdim ve valizleri merdivenden yuvarladım.
Büyük bir gürültü olmuştu fakat aldırmadan yavaş yavaş aşağı indim.
Bora bana şaşkın şaşkın bakarken ''Beril bu valizler ne?'' dedi
''Eşyalarııım,senin neden yok?'' dedim umursamazca.
''Çünkü ben okullar başlamadan önce buraya geri döneceğim,'' diye cevap verdi.
''Ne? Beni yalnız mı bırakacaksın?''
''Andrew ve Alex var.''
''Onlar kim?''
''Çok soru soruyorsun, hem konuyu değiştirme. Ne bu kıyafetler? Orada alışverişe çıkacağız,'' dedi.
''Olsun'' dedim
''Hem sen napıyosun kızım 2 saattir içeride!?'' diye sorduğunda
''1.si,ben senin kızın değilim ve 2.si,hazırlanıyodum'' diye cevap verdim ve çantamı koluma taktım.
''Peki,neden bu kadar neşelisin? Amerika'ya gitmeye bu kadar hevesli olduğunu bilseydim seneler önce annemin teklifini kabul ederdim.'' dediğinde şaşkınlıkla ona baktım. Tabiikide neşeliydim. Tam 3 saat 17 dakika önce Enes bana beni sevdiğini itiraf etmişti.
''What??'' dedim bir anda
Bora önce bana önce şaşkınlıkla baksa da şaşırdığım anlarda 'O May Gad' ve ya 'What?' gibi şeyler söylememe alışmıştı.
''Lisenin ilk yılı annem seni göndermek istemişti ama ben kabul etmemiştim. Herneyse hadi.'' dedi
Dışarı çıktık.
''Yani şimdi gidiyor muyuz?'' dedim.
''Evet,gidiyoruz.'' dedi ve kapıyı kilitledi.
Yavaş adımlarla arabaya doğru yürüdüm ve arabaya bindim.
Bora'da arabaya binerken son bir kez eve doğru baktım ve duygusallıkta master yapmış bir kız olarak biraz daha bakarsam ağlayabileceğimi anlayıp başımı çevirdim ve kulaklıklarımı taktım.
------
Uçağa bineli daha 1 saat olmuştu ve ben şimdiden acayip sıkılmıştım.
Müzik dinlemek, kendi kendime hayal kurmak hatta Pretty Little Liars ve ya The Vampire Diaries izlemek bile keyif vermiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ne Çeşitsin?
De TodoTüm hakları yastığımın altındaki defterimin 16.sayfasının 6.satırının 2. cümlesinde saklıdır. © Beril, 18. yaş gününe tam 1 ay kala başka bir ülkeye gitmek zorunda kalınca, işler iyice değişir. ''Sen ne çeşitsin ya?'' diye sorduğumda sırıtması iyic...