6- Bücür

854 37 29
                                    

Multimedya Beril'in giydiği kıyafet var :d

Playlistteki klipte Luke çok şirin çıkmış asdgfhs -5sos-Don't Stop-

Herkesin yeni yılı kutlu olsun dicem ama günler geçti asdfdg Ama yinede yeni yılınızı kutlarım^^

--

''Andrew?'' diye sordum şaşkınlıkla.

''Sesini çıkartma yoksa kafanı kopartırım bücür.'' dediğinde, hem tehtidine,hem bana taktığı lakaba hem de gece yarısı odama gelmiş olmasına karşı gözlerimi büyüterek ona baktım.

''Bücür mü? Ciddi misin?'' diyerek alayla güldüğümde cevap vermedi.

Odaya direk girdikten sonra yatağıma bağdaş kurarak oturdu ve bende karşıdaki puf koltuğa oturdum.

''Tek birşey söylemek için geldim,bücür. Yarın Alexis'le alışverişe gitmeyi kabul edecek kadar ne yaşadın?'' demesi üzerine yüzümü buruşturdum.

''Sen bizi mi dinledin?''

''Ah,hayır bücür. Sana meraklı değilim. Alexis yarın için çoktan kredi kartlarını hazırlamaya başlamış bile.''

''Ne?''

''Normalde Alexis'e alışveriş için izin vermeyiz. Her ayda 1 defa gider ve bu ayda sana denk geldi,bücür.''

''Ben bücür falan değilim!'' diye küçük çocuklar gibi çıkıştığımda güldü.

''Evet öylesin,bücür.''

''Bana bücür deme.''

''Sadece seni uyarıyorum,bücür.'' dedikten sonra sinirlendiğimi belli eder bir ifadeyle gözlerimi kısarak ona baktım.

''Bir daha bana bücür dersen....'' dedikten sonra ne yapabilieceğimi düşündüm. Ne yapardım gerçekten?

''Ne yaparsın,Bücür?'' diye sordu tek kaşını havaya kaldırarak.

''Sabah suyla uyanmak zorunda kalırsın.'' dedim birdenbire.

''Ya?'' dedi alayla.

''Ya.Yaparım,bilmezsin ama öğrenirsin.'' dediğimde alayla güldü.

''Yarın Alexis'le alışverişe gitmeyeceksin,o kadar,Bücür.''

''Gidersem?''

''Bana yalvarsan bile seni almaya gelmem.'' dediğinde şaşkın bakışlarımı ona yönelttim.

''Alışveriş merkezi buraya o kadar uzak değil.''

''Oraya gideceğinizi nereden biliyorsun?'' dediğinde içime bir endişe olmuştu. Eğer şehrin dışında biryere gidersek ve geri dönmek istersem,sağ döneceğimin garantisi yoktu.

''Cenk'i ararım ben de.'' deyip omuz silktiğimde sinirlendiğini anlayabiliyordum.

''Cenk'le tanıştınız demek,'' diye sorarcasına konuştuğunda ''Evet. Beni donmaktan kurtarıyordu.'' diye cevap verdim.

Gülmeye başladığında garip garip ona baktım.

''Donmaktan mı? Seni donmaktan kurtaran bendim! Alexis'e söylemeseydim.......Ah,herneyse.'' dedi ve ayağa kalkıp yavaşça çıktı.

Ve geride ağzı yarı açık bir şekilde şaşkın şaşkın kapıya bakan bir adet Beril bıraktı.

Alexis'ten

Kaç saattir yatağımda uzanıp mal mal tavana baktığımı bilmiyordum. Telefonumu elime aldım ve kilidi açarak belki de 168532495. kez -sayıyı hiçbiriniz okumadınız biliyorum asdfgdhf- Cenk'i aradım. En sonunda Cenk'İn ''Şu anda aramanıza cevap veremiyorum! Lütfen daha sonra tekrar arayınız!'' diyen neşeli sesini duyduğunda gülümseyerek aramayı sonlandırdım.

Sen Ne Çeşitsin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin