Multide Andrew & Beril'in çektiği selfie var.
3K'ya yaklaşıyoruuz! Hepinize çoook teşekkür ederiim^^
Umarım Emre'yi hatırlıyorsunuzdur. (Bora'nın arkadaşıydı ve Beril'e Amerika haberini veren kişi :d)
İyi okumalarr^^
--
''Emre!'' diye bağırarak ona sarıldığımda Emre de bana sarıldı.
Andrew'in sahte öksürüğüyle ikimizde ayrıldık.
Bu çocuk seni kıskandımı acaba???
Tabiikide hayır. Niye kıskansın ki?
Bilmem hani sahte öksürükler felan
Ama Emre benim arkadaşım.
Ama Andrew bunu bilmiyor.
Ama öğrenir
Ama sen çocuğun üzerine atladın ve bence biraz zor öğrenir.
Ama öğrenmek zorunda
Ama bakışlarından anlaşılıyor ki şu anda çocuğu dövmek üzere
Ama- ne diyorum ben ya?
İç sesimle olan konuşmamdan ayrılıp elimle Emre'yi gösterek ''Andrew bu Emre. Benim...''
Cidden bu çocuk senin neyin oluyor?
Bi susar mısın düşünmem gerekiyor
Yanlız o şey sana ters
Ney?
Düşünme eylemi.
Haklısın aslında
Az önce kendine beyinsiz dedin Beril.
Susar mısın bi karar veriyorum şu anda.
Tmam tamam sustum.
Ve birden aklıma gelen ilk şeyi söyledim. ''Emre Bora'nın en yakın arkadaşı ve benim de çok yakın bir arkadaşım.'' dedim. Emre gülümserken Andrew kızgın bakışlarını bana yolluyordu.
Ben ''Ne?'' dercesine omuz silkerken o bana annelerin çocuklarına misafirler gitsin seninle sonra görüşeceğiz, bakışını atmakla meşguldu.
''Ee,tek mi geldin? Ne kadar kalacaksın? Lütfen iki gün kalıp gitme. Burada mı kalacaksın? Aslında Andrew kabul etmeyebilir ama istersen ben onu ikna ederim? Zaten çok sorun etmez öyle biri değildir Andrew. Nasıl geldin? Uçak? Tabiiki uçak. Burada kal lütfen? Hem sohbet falan ederiz. Ama yarın okullar başlıyor senin için sorun olur mu? Ayrıca-'' derken Emre işaret pamağını dudağımın üzerine koyarak beni durdurdu.
''Kızım bi sus. Motorun soğusun. Dinlerken ben yoruldum ya. Kalmayacağım zaten.'' dediğinde ben dudaklarımı büzerken, Andrew'in içinden sevinç dansı yaptığına emindim.
''Sanırım kısa bir süreliğine Amerika'ya yerleşiyorum.'' dediğinde gözlerimi büyüttüm.
Andrew'le aynı anda ''Ne?'' dedik.
Emre bir bana bir Andrew'e bakarken yine Andrew'le aynı anda ''Sen ciddi misin?'' dediğimizde, Emre ''Hayır ben Emre.'' diye cevap verdi. Ben bu espiriye karşı yüzümü buruştururken Andrew arkamda olduğundan verdiği tepkiyi göremiyordum.
''Ee, nerede kalacaksın?''
''Bende onu söylemek için gelmiştim, kuzenlerimle kalacağım. Ve kuzenlerim kim bil bakalım?'' dediğinde ben elimi çeneme koyup düşünüyormuş gibi yaparken Andrew ''Hadi ama,'' diye mırıldandı ama Emre onu duymamışa benziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ne Çeşitsin?
OverigTüm hakları yastığımın altındaki defterimin 16.sayfasının 6.satırının 2. cümlesinde saklıdır. © Beril, 18. yaş gününe tam 1 ay kala başka bir ülkeye gitmek zorunda kalınca, işler iyice değişir. ''Sen ne çeşitsin ya?'' diye sorduğumda sırıtması iyic...