Τζέσικα!
Το κινητό μου άρχισε να δονείται στο κομοδίνο σταδιακά και το έπιασα στα τυφλά. Επειδή ακόμα κοιμόμουν και δεν είχα ανοίξει τα μάτια μου. Το κράτησα για να δω τι μήνυμα είχα και όταν πρόσεξα μέσα από το εκτυφλωτικό φως του πως ήταν το μέιλ που περίμενα, ξύπνησα για τα καλά. Ανασηκώθηκα και με ταραχή και αγωνία το άνοιξα. Είχα στα χέρια μου τα προγνωστικά για τις εκλογές. Το διάβαζα με ανυπομονησία και αρκετά προσεχτικά. Ποτέ δεν ήταν τίποτα σίγουρο και δεδομένο με αυτά, αλλά είχαμε μία παραπάνω ελπίδα.
"Νέιθαν!" Άρχιζα να τσιρίζω. "Αγάπη μου ξύπνα. Νέιθαν!" Τον ταρακουνούσα για να ξυπνήσει. Δεν μπορούσα να ελέγξω την χαρά μου και δεν πίστευα καν πως φτάσαμε ως εδώ. Χοροπηδούσα σχεδόν στο κρεβάτι.
"Τι συνέβη Τζέσικα;" είπε εκείνος τρομάζοντας από τις φωνές μου και επειδή τον ξύπνησα με αυτόν τον τρόπο.
"Αγάπη μου!" Τον αγκάλιασα αυθόρμητα και ενθουσιασμένα. Πέσαμε πίσω στο κρεβάτι και εγώ ανέβηκα επάνω του. Ύστερα του έδωσα το κινητό μου για να το δει και αυτός. "Νέιθαν έρχεσαι πρώτος στις εκλογές μέχρι τώρα." Του έλεγα ταυτόχρονα με αυτά που διάβαζε.
"Μωρό μου τα προγνωστικά δεν συμβαδίζουν ποτέ με τα αποτελέσματα. Μην βιάζεσαι να χαρείς πριν γίνουν οι εκλογές. " Απάντησε εκείνος χωρίς να θέλει ενθουσιαστεί προκαταβολικά.
"Δεν καταλαβαίνεις Νέιθαν; Δύο μέρες έμειναν για τις εκλογές. Μπορεί να γίνεις πρόεδρος σε δύο μέρες. Το συνειδητοποιείς;" εκείνος σήκωσε το επάνω μέρος του σώματός του και με κράτησε επάνω του. " Δες που ξεκινήσαμε αγάπη μου και που ήμαστε τώρα. Όλα έχουν μπει σε μία ευθεία. Πριν λίγο καιρό πάτησες για πρώτη φορά στον λευκό οίκο και τώρα ίσως να είσαι και ο επόμενος πρόεδρος." Του έλεγα εγώ και εκείνος χαμογέλασε. "Δεν φαντάζεσαι πόσο χαρούμενη και περήφανη είμαι για τον μέλλοντα σύζυγό μου και πατέρα του παιδιού μου." Του είπα φιλώντας τον.
"Να αρχίσω να σε αποκαλώ κυρία Μπράουν από τώρα;" έλεγε εκείνος γελώντας και με άφησε στην μεριά μου. Προσπαθούσε με τα φιλιά του και τα χάδια του να με παρασύρει.
"Όχι Νέιθαν... ξέρεις ότι πρέπει να φύγω." Προέταξα τα χέρια μου απαλά στο στήθος του για να μην τον αφήσω να με κρατήσει εκεί. " Δεν πρέπει να με δεις πριν τον γάμο. Αύριο παντρευόμαστε. Και ο χρόνος ξεκινάει από τώρα." Του είπα εγώ και σηκώθηκα βιαστικά για να ντυθώ.
" θα με αφήσεις μόνο μία ολόκληρη μέρα; " έλεγε με παράνομο. "Ξέρεις πως δεν μου φτάνει μία ολόκληρη ζωή μαζί σου. " εκείνος σηκώθηκε και τύλιξε τα χέρια του στο κορμί μου. Μέριασε τα μαλλιά μου για να φιλήσει τον λαιμό μου.
STAI LEGGENDO
Mr. Brown!
Storie d'amoreΝα με αποκαλείς κύριο Μπράουν! Νέιθαν Μπράουν. Ένας δυναμικός, γοητευτικός και ερωτικός άντρας. Ετοιμάζεται να γίνει ο πρόεδρος της Αμερικής. Και ολα δείχνουν πως αυτό είναι εφικτό μέχρι την στιγμή που το μυαλό και η καρδιά του αιχμαλωτίζονται από...