"Gir hadi içeri."Yunho ilk olarak eve başı ağrıyan Yeonjun'u sonra ise kendini soktu.
Onu mutfağa götürdü ve bir bardak su verdi.
"Sen burada sessizce bekle ben üstümü değiştirip evde kalman için izin isteyeceğim."
Yunho kelimelerinden sonra hızlı hızlı yukarı, sevgilisi ile kaldığı odaya koştu. Merdivenin bittiği yerde koridora girdi.
Ama bir an yerinde buz kesildi. Seonghwa ve Hongjoong'un odasından bir ses geldiğini anladı.
Gayet hızlı bir şekilde koridorun sonundaki odasına gitti. Tam odaya girdiğinde kapı açılma sesini duymuşu tabii.
Büyük ihtimal ile ya Hongjoong'u ya da Seonghwa'yı uyandırmıştı.
Sakince valizinden yeni bir tişört çıkardı ve sevgilisinin uyanmamasına dikkat ederek üstünü değiştirdi.
Giyindikten sonra odadan temkinlice çıktı. Ama çıkmaz olaydı.
Seonghwa'yı uyandırmıştı.
"Yunho? Ne yapıyorsun gecenin bir yarısı? Aşağıdan gelen sesler de ne?"
Yunho uzun bir tişört ve altına kapri şort giymiş olan hyunguna gergin bir gülümseme sundu.
"Eee... Şey ya... Tuvalete gidecektim. Hadi sen uyu hyung."
Seonghwa gözlerini ovup cevap verdi.
"İyi o zaman ben bir su içip uyuyayım."
Yunho gözlerini açtı. Olamaz dostum.
"Hyung. Sen şey yapma uykulu uykulu. Ben getireyim sa-"
"Tatlı çocuk! Beni bırakmadın değil mi?"
Merdivenin başından gelen ses ile iki oğlan da oraya baktı.
Yapma ya. Yakalanmıştı Yunho.
Yunho gerilmeye devam ededursun bu çocuktan gelen ses Seonghwa'ya çok tanıdık gelmişti. Bir yerden çıkarıyordu ama tam hatırlayamamıştı.
"O da kim Yunho? Olayları anlat sonra onun yanına gidelim diğerleri uyanmadan."
Yunho tuttuğu nefesini verdi ve anlatmaya başladı.
...
"Yeonjun?"
Seonghwa merdivenin başında gördüğü kişi ile ikinci şokunu yaşadı. Yunho ona anlatırken Yeonjun diye birisini sokakta bulduğunu söylemişti. Ama o Yeonjun'un burada yaşamadığını bildiği için farklı biridir diue düşünmüştü.
Fakat bildiğiniz Yeonjun'du bu.
"Ah Seonghwa? Me-Merhaba."
"Birazcık Soobin konusunda konuşmak ister misin? Ya da sen şimdi çok yorulmuşsundur Ryujin izin veririse güzelce bir uyu. İçmemeliydin bu bebek için zararlı."
Yeonjun Seonghwa'nın hızlı hızlı konuşmasını izledi sadece. Sonra ise artık uykusunun kaçtığını ve biraz kafa dağıtmak istediğini anladı.
"Seonghwa... Hyung?"
Seonghwa soruya kafasını salladı.
"Birazcık konuşabilir miyiz? Uykum kaçtı şu anda."
"Tabii."
İkisi de mutfağa geçip sandalyelere oturdular ve içlerini döktüler.
Yani Yeonjun içini döktü Seonghwa ise dinledi. Arada ona sarılıyor ve göz yaşlarını siliyordu Seonghwa
...
Yunho önünde duran kapıyı hafifçe tıktıkladı. Bir süre boyunca ses gelmemiş ya da kimse kapıyı açmamıştı.
Dakikalar sonra Ryujin belli ki çıplak olan vücudunu sardığı örtü ile kapatmış şekilde kapıda belirdi.
Yunho ilk şaşırıp daha sonra elleri ile gözlerini kapattı.
İçeride Yeji ile yaptığı şey dağınık saçlarından, kırmızı dudaklarından ve çıplak bedeninden bariz belliydi.
"Şey direk olaya gireyim. Sokakta birini buldum. Hamile ve sarhoş. Yani sarhoştu. Annesinin evinde kalıyormuş ama yolunu bilmiyormuş. Kötü şeyler yaşamış. Bugünlük bizde kalabilir mi? İstemezsen kalmaz. Seonghwa hyungun tanıdığıymış."
Ryujin birazcık düşündü. Şu an sevgilisini pek bekletmek istemiyordu ve bulduğu kişiyi de sokakta bırakmak istememişti. Bu yüzden hızlı bir cevap verdi.
"Tabii ki. Tavan arası tamamen temiz. Oraya bir şeyler hazırlayabilirsiniz. Maalesef çok kalabalığız pek güzel bir şey yapamayız."
"Tamam çok teşekkürler Ryujin-ah. Hadi siz devam edin ben bölmeyeyim sizi."
****
tam alerjim geçti diyorum yeniden azıyor lanet olsunalerji işte sağı solu belli olmuyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
group of hoes | ateez
Fanfiction💥CRINGE ALERT💥 Her şey Hongjoong'un birbirinden değişik 7 insanı bir gruba almasıyla başladı...