31

1.3K 134 42
                                    

Pazar günüydü. Gece yarısına yarım saate yakın bir zaman kalmıştı. Ve Jongho'nun birazdan kıçını kaldırıp işi için hazırlanması gerekecekti. Ama bunu hiç istemiyordu.

Müşterilerinin, hiç sevmediği patronunun, her gece para kazanmak için farklı biri ile sevişen kız ya da erkeklerin yüzlerini görmek istemiyordu.

Bir günde olabildiğince asosyalleşmişti. Seonghwa hyungıyla bile konuşmamıştı. Evine gelenlere kapıyı açmamıştı, odasından da pek çıkmamıştı.

Sadece şu süre boyunca kendini müziğine adamıştı ve bir sürü şarkı yazmıştı. Bestelerini de bu gece eve geldiğinde yapmayı planlıyordu ama yarın okulu vardı.

Mingi'nin yüzünü görecekti.

İstemsizce Mingi'yi düşünmeye başladı. Güzel günlerini, beraber oldukları zamanları, öpüşmelerini.

İş saati geliyordu bu yüzden düşüncelerini bir kenara bırakıp yataktan kalktı.

Müzik çalarından şarkı açtı ve hazırlanmaya başladı. Hızlı bir duşa girdi. Çıktığında üzerine iş yerinin verdiği siyah gömleği ve deri pantolonu giydi. Saçlarını kurulayıp kâküllerine förn çekti.

Küçük makyaj çantasını aldı ve aynanın önüne geçti. Makyajını yapmaya başladı. Makyaj yapmaya çok sevdiği hyungı Kyungsoo sayesinde başlamıştı. Kyungsoo ona bir abi gibi bakmıştı. Kyungsoo Jongho'nun kuzeniydi ve Jongho doğduğundan beri tanışıyorlardı.

Jongho 14 yaşına basana kadar her günleri beraber geçmişti. Ama sonra Kyungsoo okulunu bitirmesi ile işi için farklı bir şehire taşınmıştı.

Tabii Kyungsoo'nun ailesi hala burada oturuyordu. Ve Kyungsoo birkaç gün sonra buraya gelecekti.

Jongho birden aklına hyungının gelmesi ile ıslak yüzü ile tebessüm etti.

...

"Ebesini sxktiğimin mingi davarı"

Yeowatson:
Yunho

Açıkla bakalım

Wowhwa:
Ne oldu?

Woobosch:
Yoksa Yunho hyung da mı yaptı?

Hayır bu sefer kalpten giderim

Yeowatson:
Anlatacağı yok sanırım

Mingi'nin böyle bir şey yaptığını biliyormuş

Hongie:
Ve söylemedi bize

Teddyhoe:
Bakın benim bir amacım vardı size söylememekte

Hallasan:
Neymiş

Dökül

Teddyhoe:
O kız var ya

Babası belalı bir tip

Kız sanırım alt sınıflardan daha önce pek görmemiştim

Mingi'yi gözüne kestirmiş ve bunu gidip babasına anlatmış

Woobosch:
🅰🅱🅾🅾

Hallasan:
🅾🅱🅰🅰

group of hoes | ateezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin