58

968 111 41
                                    


Yeosang ve Seonghwa

Yeowatson:
Hyung?

Müsait misin?

Wowhwa:
Evet Yeosang

Bir şey mi oldu?

Yeowatson:
Hyung bu gece bir şeyler içelim mi?

Nehrin kenarına gidip

Wowhwa:
Tabii ki Yeosang

Ama bir şeyler mi oldu?

İstiyorsan anlatabilirsin

Yeowatson:
Hyung inan ki mesaj ile olmaz

Şu an olur mu?

Zaten gece yarısına pek bir şey kalmadı

Wowhwa:
Ne oldu şu an çok meraklandırdın beni Yeo

Neyse tamam olur

Ben seni alayım istersen

Oradan bir istasyona geçeriz benzin almam lazımdı arabaya

Yeowatson:
Sen nasıl istersen hyung

Bekliyorum

...

Seonghwa kafasını yanında oturan küçüğüne çevirdi. İstasyondan birkaç bira alıp buraya gelene kadar ikiside konuşmamıştı.

Hoş, şu anda kimse konuşmuyordu. Sadece iki oğlan da çimlere oturmuş gökyüzüne bakarken biralarını yudumluyorlardı.

Seonghwa Yeosang'a bir şeyler olduğunu anlamıştı. Fazla durgun ve soluk gözüküyordu.

"Yeosang anlatmayacak mısın? Yani seni darlamak istemiyorum a-"

"Hyung... Ben yani bilmiyorum. Bu aralar fazla kötü hissediyorum."

Yeosang gökyüzünden gözlerini ayırmazken hyungına döndü ve konuştu. Gözleri ay ışığında parlamaya başlamıştı.

Neden mi parlıyordu? Çünkü ağlıyordu.

"Seni kötü hissettiren nedir Yeosang?"

"Yunho... Ve arkadaşları hyung. O ve arkadaşları."

Seonghwa anlamayarak yüzünü buruşturdu. Yeosang ise yıldızlara döndürdü kafasını yine. Derin bir nefes aldı ve geri verdi bıkkınlıkla.

"Bu aralar biraz farklı davranıyor bana. Arkadaşları da öyle. Evimize gelmeye başladılar... hem de her gece. Sadece onlar ile ilgilenmeye başladı. Acaba onlara kötü gözükmemek için mi böyle davranıyor? Belki de beni onlara 'sevgilisi' okarak tanıtmamıştır."

Yeosang'ın yanağından bir yaş süzüldü son cümlede.

"Bugün kavga ettik. Bu konu yüzünden hatta. Ona biraz daha katlanmak istemedim. Ona, Johnny'e, Beomgyu'ya ve Chungha'ya. Sanırım onlar homofobik insanlar. Ama Beomgyu hariç. Beomgyu iyi birisi gerçekten."

Seonghwa elini gözlerinden yaşlar boşalan çocuğun sırtına koydu ve sıvazladı. Bu durum kötüydü. Gerçekten.

"Ve hyung biliyor musun? Beomgyu Yeonjun'u seviyormuş ama onu okul yıllarında Soobin'in kötü ellerine karşı kaybetmiş. Belki ona yardım edebiliriz ha? En azından bu acımasız dünyada o mutlu olsun."

Seonghwa Yeosang'ın kafasını kendi omzuna yasladı. Üzülüyordu yavruları adına. Hem Yunho'ya, hem Yeosang'a, hem aklına yaşadıkları gekince Yeonjun'a ve belki de Beomgyu'ya?

"Ederiz tabii ki Yeosang ederiz."






****
maalesef ki Soobin'in bu kitaptaki rolü Yeonjun'u hasta eden zehir

Yeonjun ise hastalanan masum çocuk

Beomgyu da onu iyileştirecek panzehir

group of hoes | ateezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin