12. BÖLÜM(TENİMDEKİ NEFES)

22.6K 488 142
                                    

Canlarım yine ben yepyeni bir bölümle  geldim. Umarım bölümü keyifli okursunuz. Bu bölüm bir kez silindi ve ben tekrar yazmak zorunda kaldım umarım bu bölümün başına bir şey gelmeden yayınlayabilirim. Siz bu bölümü bugün okuyabiliyorsanız yayınlamaya başarmışımdır.

⭐ Oy verip yorum yapmayı unutmayın.😀

***YENİ BÖLÜM***

Ve bu mesele Kenan'dan öncesinde dayanıyordu. Ben bebekken ben beri olan bir olay vardı. Önce ben bu olayı öğrenmeli yedim ve sonra da babama ulaşmalaydım.

Artık tutunacak bir dalım çabalayacak bir amacım olmuştu. Bir an önce harekete geçmeliydim. Öylece başıma gelecekleri bekleyecektim artık. Ben kendi başıma gelecek olaylara kendim karar verecektim. Geçmişi geride bırakıp önüme bakacaktım. 

Kimse geçmişe gidip yeni bir başlangıç yapamaz ama bugün başlayıp yeni bir son yazabilir. 

******

Kendi başlangıcım benim elimde olmasa da sonumu kendi ellerimle yapacaktım. Artık başkalarının kararlarıyla hareket etmeyecektim. En azından olanları tam öğreninceye kadar onun suyuna gitmeliydim.

Olup bitenleri öğrenir öğrenmez öğrendiğim bilgiler doğrultusunda yeniden bir plan kuracaktım. Hiçbir amacım olmamasına rağmenbu kadar zorluklara göğüs germişken. Sonunda bir amacım varken pes edemezdim. etmemeliydim. Direnmeliydim.

Öğrendiğim gerçeklerin sonucu beklemediğim gibi de olabilirdi. Ama böyle çaresizce beklemektense en azından sonunu bilmediğim bir amaç için çabalamak daha iyiydi.

Böyle hiçbir şey yapmadan beklemek. Beni çok fazla aciz hissettiriyordu. Bu acizlik hepsinden bile kurtulmak için çabalamaya değerdi. Sonunda kaybeden ben olacaksan bile. Gönül rahatlığıyla  elimden geleni yaptım diyecektim.

yatakta daha fazla oturmanın bir faydası olmayacağına karar verdikten sonra hızla çarşafı üzerine sararak banyoya ve yürüdüm. Hızlı bir duş aldıktan sonra hiç düşünme ben elime gelen siyah bornozu üzerimi giydim.

Bornoz o kadar büyüktü ki içinde kayboluyordum. Bornozun ucu yerlerde sürünüyordu. Bornozun ucuna basmamaya dikkat ederek gardırobun karşısına geçtim. Düşünmeden elime ne gelirse üzerime geçirdim.

Üzerimi giyindik ten sonra bir şeyler öğrenmek için bu odadan dışarı çıkmam gerektiğinin farkındaydım. Bu odadan dışarı çıkıp özgürce evin içinde bir şeyler aramam için Kenan'ın evde olmaması gerekiyordu.

Hayatta hiç yüzüme gülmeyen şansımın bu sefer yanımda olmasını dileyerek odanın camından aşağıya baktım. Kenan'ı arabası görünürde yoktu. Daha önce birkaç kez baktığımda aramasının hep aynı yerde park ettiğini görmüştüm.

Her zaman park ettiği yer boşsa Kenan evde değildi. Şansım bu sefer benimleydi. Nerede neler bulacağımı bilmeden odadan çıktım. Bir süre kapının önünde nereye gideceğimi düşündükten sonra. Bir türlü karar verememiştim. Kenan'ın evde olmadı aklıma tekrar geldiğinde nasılsa özgürce tüm odaları ulaşabileceğimden.

Hemen odanın yanındaki odaya doğru yürüdüm. Kapıyı açtığımda içerisi simsiyahtı. Kocaman simsiyah  bomboş bir odada sadece odanın ortasında kocaman beyaz bir piyano duruyordu.

RUH HASTASI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin