13. BÖLÜM(MUTLULUK MELEĞİM)

19.6K 522 204
                                    

Evet yepyeni bir bölüme karşınızdayım. Bölümü yarına beklediğinizi biliyorum. Ben camlarımı daha fazla bekletmemek için hemen direkt bölümü yazdım ve yayınlıyorum.

⭐ Fikirlerinizi bekliyorum. Elif'in başına gelenleri doğru tahmin eden okurları mı öpüyorum. Tahmin etmiyorum okurlarım da öpüyorum. Sizi seviyorum ve desteğinizi bekliyorum.

***Yeni bölüm***



Hiç düşünmeden aklıma gelen ilk şeyi yaparak oda da saklanacak bir yer aramaya başladım. Tam masanın altına girmeyi düşünürken odanın kapısının birden açılmasıyla Kenan'la göz göze geldiğimiz de benim görüntüm bulanıklaşma ya başlamıştı ve ayaklarım beni taşıyamayacak yemek hissediyordum. daha fazla ayakta duramayacak ama anladığım zaman kendimi yere bıraktım. Yere düşmem de gözlerimin kapanması aynı anda oldu.

*********

Uyanmıştım ama gözlerimi açmak için kendimde yeteri kadar cesaret bulamamıştım. Etrafımda birkaç kişinin konuşma sesini duyuyordum. En son Kenan'a yakalanmıştım. Ondan izinsiz onun odasına girdiğim için bana neler yapabileceği bir bir gözlerimin önüne geliyordu.

Şimdiye kadar aklında benimle ilgili türlü türlü katliamlar düşünmüştür bile. Pislik adam. hem benim ne suçum vardı ki bana hiçbir şey anlatmıyor du ben haklı olarak bir şeyler öğrenmek için odasını karıştırmışdım.

Of ya bugünlerde fazla duygusaldım. Saçmalamaya da başlamıştım. Her zamanki nin aksine birkaç gündür olaylara garip tepkiler vermeye başlamıştım. Of ya böyle gözleri kapalı beklemekten sıkılmıştım.

Hem etrafımda birkaç ses uyusam da etraftan gelen seslerden hiçbiri Kenan'a ait değildi. Etraftan iki tane kadın sesi geliyordu. Benden biraz uzakta olmalılar ki ne konuştuklarını tam anlamıyordum.

Hem duyulan ayak seslerinden hem de bana yaklaşan seslerden konuşan kadınların yanına geldiğini anlamıştım. Gözümü açıp açmamak konusunda tereddüt yaşasam da daha fazla dayanamadan gözlerimi açtım.

Bana doğru gelen kadınlardan biri konuşmaya başladı. "Uyanmışsıınız Elif hanım. Kendinizi nasıl hissediyorsunuz. Herhangi bir yerimiz de ağrı hissediyor musunuz."

Sorduğu sorular ve giyin işinden anladığım kadarıyla bu kadın doktordu. Peki doktorun burada ne işi vardı. Tabii ya ben bayıldım diye gelmişti doktor. Ama benim doktorluk Bir işim yoktu sadece korkudan bayılmıştım. Tam kendimi gayet iyi hissettiğimi söyleyecek ya o benden daha önce davrandı.

"Merak etmeyin Elif hanım bebeğiniz ve siz gayet iyisiniz. Kenan bey'in acele işi çıkmasa onu da sizin bebeğiniz iyi olduğunu söyleyecektik. Ama keman bey acele çıktığı için söyleyemedik. Bana da şimdi telefon geldi acil bir ameliyata yetişmem gerektiği için Kenan bey'i bekleyemeyeceğim. Sizin ve bebeğinizin gayet iyi olduğunu ona siz söylersiniz."

Bebek mi ne bebeği ben şimdi hamile miydim. İstem dışı elim karnıma gitmişti. Şimdi burada elimin altında benden bir parça mı vardı. Bu çok garip bir hisdi. Bir canlının varlığını bile öğrenmek bir insanın içine bu kadar garip duygulara nasıl doldurabilirdi. Bu bir mucizeydi. Benim mucizem de sadece benim.

İçimdeki garip duyguların yerini tedirginlik almaya başlamıştı. Bana bu kadar kötü davranan adam ya bebeğime de kötü davranırsa. Ya bana yaptığını onu da yaparsa. Ben ona yapılanlara dayana bilirdim ama bebeğime yapılacak olan hiçbir şeye dayanamazdım.

RUH HASTASI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin