⭐ Evet yepyeni bir bölümle karşınızdayım. Bu sefer çabucak geldim. önceki bölümde yaptığınız yorumları dikkate alarak size daha güzel bir bölüm yazdım.
⭐ Oy ve yorumlarınız desteğiniz beni o kadar çok mutlu ediyor ki size anlatamam.
⭐ Oy verip yorum yapmayı unutmayın.
***YENİ BÖLÜM***
Bir süre söylediklerinle ciddi olup olmadığını tartmak için yüzüne baktım. Söylediklerine gayet ciddi gözüküyordu. Onu söyledikten sonra bakışlarım karnıma kaydı gerçekten dümdüz bir karın vardı. Onun söyledikleri tekrar kapama doluştu.
Ben de iştahım kapalı olmasına rağmen kaşığı mı elime alarak önündeki yemeklerden hızlıca yemeye başladım.
Ben hazır yemeğe devam ederken bir an gözlerim Kenan'a kaydı. Beni sırıtarak izliyordu. Komik olan ne vardı da sırıtıyor bu böyle. Bir süre onun sırtışını anlamlandıramasam da. Biraz önce söylediği sözler aklıma geldi de. Ne kadar saf gördüğümü anladım. Bebeğim daha 2 haftalık ve küçücüktü.
O nasıl büyüyorsa benim karnım da onunla beraber bir büyüyecekti. Tabii ki de benim saflığıma sırıtıyordu. Pislik adam ne var yani duygusallığım mantığımın önüne geçmişse.
Ben duygusal bir anneydim. Hem annelik duygusu yeni yeni içme dolmaya başlamıştı. O bana sırıtarak bakarken ben sinirli sinirli ona bakmaya başladım.
Tabi ki benim bakışlarımıdan zerre kadar etkilenmemişti. daha fazla ona bakar sizlerin bozmak istemediğim için önündeki masada ki yemeklere bakmaya başlamıştım.
Tıka basa doymama rağmen önündeki yemeklerin yarısı bile bitmemişti. Benim daha fazla yemeyeceğimi almayan Kenan hasta bakıcıya çağırarak ancak yarısını bitirmiş olduğum yemekleri önünden kaldırdı.
Yemekler gittikten sonra bir an Kenan'la göz göze gelsem de bakışların hemen ondan çekerek bakışlarımı yanındaki yatağın tuşu bakarak yatağı düz bir pozisyona getirip yastığım düzelterek yatağa uzandım gözlerimi kapattım.
Aklımdaki düşüncelerden uzaklaşıp hemen de beni süzen bakışlarına tahammül edemediğim için ellerim tekrar karnımı buldu ve zaten yorgun olan ruhuma bir de yorgun olan bedenim eklenince hemencecik uykuya daldım.
*****
Kenan'dan;
O yatakta öylece yaparken ben sadece onu izliyordum. Her şey birbirine girmişti. Elif'in babası Elif'in benimle evli olduğunu öğrenmiş ve kızımı geri istiyordu.
Ama her şey o kadar basit değildi kimse Elif'i benden alamazdı. Yine de bu olayı Elif'ten saklamalıydım. Benden kurtuluşun olmadığını kabullenmeye başlamışken ona yeni bir çıkış kapısı sağlamamalıydım.
Artık yüzündeki ifadeden anlıyordum benden kurtuluşu olmadığını farkına varmıştı. Ve planlamadığım bir detay onu bana muhtaç bırakmıştı. Ne kadar da bebek konusunu planladığımı sanıyorsa yanılıyordu.
Ona yalan söylemiştim. Ben ondan olacak bir bebeği asla istemezdim ama son olan olaylardan sonra onu ben de tutacak en büyük etken bir bebekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH HASTASI (Tamamlandı)
Genel Kurgu!!!Dikkat!!! Şiddet ve Cinsellik içerir. Rahatsız edici durumlar olabilir. Rahatsız olacaklar okumasın.... Adam kızı kolundan tuttuğu gibi yatağa savurdu. Adam kıza o kadar sinirli bakıyordu ki kız o bakışlar altın da eziliyordu. Adamdan korktuğu he...