⭐ Yepyeni bir bölümle karşınızdayım. Umarım bölüme beğenerek okursunuz. Desteğiniz benim için çok önemli.
⭐Sizi bölümle baş başa bırakıyorum ve oy ve yorumlarınızı benden eksik etmemeniz istiyorum.
***YENİ BÖLÜM***
"Evet Elif hanım sonunda yıllardır uğraştığımız çete liderinin açıklarını bulduk. Bizim bulduklarımız Kenan'ı tutuklamak için yeterli değil. Son anda evde sakladıkları bütün evrakları alarak kaçmayı başardı. Ve siz resmiyette evli görünmeseniz de içeri yerleştirdiğimiz adamlarımız sayesinde sizi herkese eşi olarak tanıtmış. Eğer size eşi olarak tanıtıyorsa demek ki onun için önemli birisiniz. Eminim ki ona bu kadar yakın olan biri ihtiyacımız olan delilleri çok iyi biliyordur."
********
6 Ay Sonra;
Kenan beni bırakıp gideli tam tamına 6 ay olmuştu. 6 aydır Kenan hakkında ne bir ses nede bir haber almıştım. Polisler Kenan üzerine ne varsa el koymuşlardı. Başımı sokacak bir evim bile kalmamıştı.
Şu an neredeyim Kenan'ın en yakın adam olan Tayfun'un yanındayım. Sağ olsun eşiyle birlikte benimle çok ilgilenmişlerdi. En önemlisi evlerini bana açmışlardı.
Bu evde kendimi sığıntı gibi hissediyordum. Tayfun ve eşi bana sanki kendi evimmiş gibi davranmamı söyleselerde öyle olmuyordu.
Bebeğim 6.5 aylık olmuştu. Ne zaman aşersem susuyordum. Cebimde beş kuruş param olmadığı için canının çektiği şeyleri alamıyordum. Tayfun ve eşi Gül her zaman yenge canın ne çekiyorsa çekinmeden söyle dese de çekiniyordum.
Gül o kadar tatlı bir insandı ki sanki beni yıllardır tanıyormuş gibi davranıyordu. Her şeyin böyle olmayacağının farkındaydım ne zamana kadar burada yaşayabilirdim ki.
Mardin'e geri dönemezdim. Kendime burada tek başıma bir düzen kurmam gerektiğinin farkındaydım ama bu durumu Tayfun'a defalarca söylemiş olmama rağmen cümlenin sonuna dinlemeden beni reddediyordu.
Kenan'ın onun üzerinde emeğin çok olduğunu. Her ne koşulda olursa olsun bize sahip çıkacağını söylüyordu. Zamanında yokluk içinden onu çıkartıp böyle zenginlik dolu bir hayata sahip olmasını sağlamıştı.
Tayfun'un sadece Kenan'ın koruması sanarken aslında Kenan'ın büyük bir ortağı olduğunu öğrenmiştim. Kenan bu olanları daha önceden tahmin etmiş olmalı ki her şey onun üzerineydi. Her zaman tayfun'a söylüyormuş eğer başınıza böyle bir olay gelirse ben bütün sorumluluğu alıyorum. Resmiyette her şey Kenan'ın üzerine olmasına rağmen her şeyi beraber yürütüyorlarmış.
Öğrendim Bir başka detay da Gül'ün Kenan'ın kuzeni olduğuydu. Aslında Tayfun'u bu olaylardan geri tutmasının sebebi kendine ne olursa olsun geride ailesine bakacak birinin olmasaydı.
Kenan çok zeki bir adamdı. Başına gelecek olayları önceden düşünür ona göre planlar yapardı. Onun gücünün farkındaydım eğer isteseydi bana ulaşabilirdi. Ama bir kez olsa bile beni aramıştı.
Biliyordum beni asla düşünüyordu ama bebeğini onu da mı düşünmüyordu. Çok korkuyordum. Eğer bana bir şey olursa bebeğime kim bakacaktı. Benim yaşadığım zorlukları onun yaşamasını istemiyordum. Her ne olursa olsun Kenan onun babasıydı ve ona sahip çıkmalıydı.
Neden böyle yapıyordu anlamıyordum. Beni asla düşünmüyordu biliyordum. O gün hastanede bu bebeği bile isteyerek yaptığını ve bebeği istediğini söylemişti.
Korkuyordum. Bir bebeğin nasıl bakılır bir bebeğe nasıl anne olunur bilmiyordum. En çok da bebeğime yetemiyor olmaktan korkuyordum. Etrafım da bir bebeğe nasıl bakılacağını öğretecek kimsem yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH HASTASI (Tamamlandı)
Genel Kurgu!!!Dikkat!!! Şiddet ve Cinsellik içerir. Rahatsız edici durumlar olabilir. Rahatsız olacaklar okumasın.... Adam kızı kolundan tuttuğu gibi yatağa savurdu. Adam kıza o kadar sinirli bakıyordu ki kız o bakışlar altın da eziliyordu. Adamdan korktuğu he...