ភាគ3 : ឯងនៅអោយស្ងៀមបើមិនចង់ឈឺសាច់

8.4K 445 2
                                    

+ថ្ងៃថ្មី ~

<<ចាហ្វាយ~ ចាហ្វាយគឺTaehyung បម្រុងចាប់រំលោភអ្នកបម្រើបាទ ~>>Man រត់មកទាំងត្រដាបត្រដួល

<< ហេតុអ្វីបណ្តោយអោយមានរឿងបែបនេះកើតឡើង~ >>Jk ងើបឈរក្រវែងបារីចោល ហេតុអ្វីមានអ្នកបម្រើនៅទីនោះ ឬមានអ្នកប្រឆាំងនឹងបញ្ជាគេ ?

<<គឺវាប្រើល្បិច.....>>Man ម្នាក់នោះរកនិយាយតែMark ក៏មកដល់ល្មម

<<បានហើយឯងចេញទៅ ទុកអោយយើងវិញ~>>Mark

<<ចាហ្វាយគឺខ្ញុំសុំទោស សុំទោសដែលប្រឆាំងនឹងបញ្ជា~ >>Mark លត់ជង្គង់អោនមុខចុះ មុននេះគេបានចាញ់បោកTae Markបានចាត់អោយអ្នកបម្រើទៅលាងរបួសអោយTae តែថាអ្នកណាដឹងថាTae បែបនេះ ~

<<ហឹស~ យើងទុកពេលអោយឯងកែខ្លួន~ វៃវាអោយសន្លប់ រួចយកទឹកអំបិលស្រោចខ្លួនវា ~ យ៉ាងមិចធ្វើបានទេ ~ >>Jk សើចដូចជាមនុស្សឆ្កួត

<<តែវាមិនឃោឃៅពេកទេហ៎ចាហ្វាយ? >> Mark ងើយមុខមើលJk បែបចាំស្តាប់ចម្លើយ
<<ឯងចង់ប្រឆាំងនឹងបញ្ជាយើង? >> Jk

<<គឺមិនហ៊ានទេ >>Mark អោនមុខចុះម្តងទៀត~
<<បើអញ្ចឹងក៏ទៅធ្វើទៅ ~ >> Jk
Mark ក៏ដើរទៅធ្វើតាមផែនការរបស់ចាហ្វាយខ្លួន~

<<គ្រប់យ៉ាងមកពីឯងជាអ្នកសាងវាមកដោយខ្លួនឯង ~ >>Jk ដកទូរស័ព្ទមើលរូបថតTaehyung ហើយក៏ចេញទៅណាមិនដឹង~

+បន្ទប់ក្រោមដី

<<ពួកអាចង្រៃ ពួកឯងថោកទាបណាស់ ~ លែងយើង ~ >> Tae ត្រូវMark វាយឡើងសន្លប់តែពេលនេះក៏ដឹងខ្លួន

<<ត្រូវបែបនេះហើយ នៅស្រែកជេរយើងកើតទៀត ~ ឯងនេះពិតជាមិនអន់មែន~ >>រាងក្រាស់ដើរមកជាមួយកូនឆ្កែដែលនៅនឹងដៃ ~

<<យើងលឺមកថា ឯងចង់រំលោភអ្នកបម្រើយើងហ៎ ~នេះយកវាទៅ ចរិកឯងដូចឆ្កែវាសមគ្នាហើយ~ >>Jk ទំលាក់ឆ្កែក្នុងដៃអោយមករកTae

<<ហឹស~ ឯងនិយាយបែបនេះ យើងពិតជាស្តាយខ្លាំងណាស់ បើយើងថ្នមតែបន្តិចប្រហែលប្អូនឯងក៏មិនស្លាប់ យើងច្បាស់ជាសោយសុខក្នុងល្បែងSex នោះបាត់ទៅហើយ~ ឯងដឹងទេប្អូនឯងអស្ចារ្យណាស់~ >>Tae ញញឹមផ្ចាញ់រាងក្រាស់ ~សង្កត់ពាក្យចុងក្រោយដោយក្រសែរភ្នែកឃោឃៅ~

<<អាចង្រៃ~ ឈប់និយាយ~ >>Jk ទះកំភ្លៀងTae 2ដៃជាប់គ្នាឡើងស្នាមម្រាមដៃ5 ទាំងសងខាង~

<<ឯងដឹងទេ យើងនឹកសម្លេងថ្ងូរមួយនោះណាស់~ >>Tae នៅតែនិយាយផ្គឺនអ្នកកម្លោះ តែការផ្គឺនបែបនេះមិនបានផលល្អដល់ខ្លួននោះទេ~

ផាច់ ផាច់

<<យើងនឹងអោយឯងស្គាល់នៃការឈឺឆាប់ដែរHyungjae ទទួលបាន ត្រៀមខ្លួនទទួលយកទៅBby>>Jk ទះលើមុខTae រហូតដល់បែកឈាមគែមមាត់ រួចក៏អូសទៅបន្ទប់ខ្លួន~

<<ចង់ធ្វើអីយើង លែង~លែងយើងអាចង្រៃ~>>Tae

<<Mark ហាមអោយន៎រណាចូលលឺទេ បើន៎រណាមកក៏ប្រាប់ថាយើងមិននៅ~>>Jk ប្រាប់ទៅMark មុននឹងចាបើបោះTae ចូលបន្ទប់ហើយចាក់សោជាប់

<<សង្រ្គាមផ្ទុះហើយពេលនេះ~>>Mark ក្រវីក្បាលក្រញែងខ្លួន រួចចុះទៅហាមឃាត់ស្រីស្នេហ៍ទាំងឡាយ ទាំងឡាយរបស់Jk កុំអោយឡើងមក~

+In Room

<<Hyungjaeឈឺប៉ុណ្ណាឯងត្រូវតែឈឺលើសHyungjae 100ដង ហឹស~ចាប់ពីពេលនេះទៅឯងជាទាសករSexរបស់យើង >>Jk ហក់សង្គប់បបូរមាត់ដែលក្រៀម ខាំបឺតជញ្ជក់ ក្រញិញតាមចិត្តចង់ មួយពព្រិចភ្នែកសម្លៀកបំពាក់Taeក៏របូតអស់បង្ហាយអោយឃើញរាងកាយដែរគ្រប់គ្នាស្មានមិនត្រូវ~ហេតុអ្វីគេជាម៉ាហ្វៀមានរូបរាងបែបនេះ ត្រកៀកសាយ ចង្កេះមួយក្តាប់ រាងស្រឡូនទាក់ទាញមិនសមជាម៉ាហ្វៀអីបន្តិច ~

<<អាចង្រៃលែងយើង យើងរអើមណាស់ឈប់ទៅ ~>>Tae រើរបម្រាស់ពីការឈ្លានពានរបស់រាងក្រាស់~

<<រាងកាយឯងស្អាតណាស់មិនសមជាម៉ាហ្វៀទេ~ >>Jk មិនខ្វល់ពីសម្រែកស្រែកជេររបស់Tae គេគិតពីតែមើលរាងកាយមួយនោះមិនដកភ្នែក~

<<ឈប់មើលវាទៅ យើងស្អប់ខ្លួនឯងណាស់ ស្អប់ដែលមានរាងកាយដូចជាខ្ទើយបែបនេះ~ >>Tae

<<ឯងនៅអោយស្ងៀមបើមិនចង់ឈឺសាច់ ~>>Jk បានឈ្លក់វង្វេងនឹងរាងកាយមួយនេះទៅហើយ ទើបមិនចង់ធ្វើបាប តែន៎រណាទៅដឹងថាម្ចាស់រាងកាយចិត្តឆៅ~

<<គ្មានថ្ងៃទេ~ យើងមិនមែនដូចជាស្រីឯងដែលដេកស្ងៀមអោយឯងធ្វើស្រាច់តែចិត្តនោះទេ~ >>Tae និយាយហើយ~ ធាក់Jk មួយជើងធ្លាក់ពីលើគ្រែ
ដឹប~

<<អាចង្រៃលែងចង់រស់ហើយហេស៎ ~ >>Jk ងើបកន្ត្រាក់ខ្លួនរាងស្តើងអោយធ្លាក់ពីលើគ្រែមួយទំហឹង~ រួចយកខ្សែរតី វាយទៅលើជើងរាងស្តើងទាំងសងខាងរហូតដល់បែកឈាមកម្រើកលែងរួច ~ ដោយសារមិនបានញាំុអីជាច្រើនថ្ងៃនៅការវាយដំទាំងនេះទៀតទើបធ្វើអោយTaehyng សន្លប់បាត់ស្មារតី~

To be Continue.........🌱

🍁💫ស្នេហាម៉ាហ្វៀ💫🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora