ភាគ31:អ្នកម៉ែចាស់

5K 298 0
                                    

+Home Yg

<<អ្នកណាអោយឯងនាំអាម្នាក់នេះមកទីនេះទៀត បងYoon មិនបានប្រាប់ឯងទេមែនទេ~>>Layla
អង្គុយមើលTv ចៃដន្យអីក្រវាសភ្នែកនឹងមាឌល្អិត
ទើបចេះតែទើសទៅ~

<<គេជាមនុស្សក្នុងផ្ទះនេះ ចេញចូលក៏មិនអីដែរបាទ>>Yun ញញឹមទាំងមិនសម បន្តិចរាងក្រាស់ក៏ចុះមកតែម្តង~

<<អ្នកណាថាក្មេងនេះ ជាមនុស្សក្នុងផ្ទះនេះឯងយកវាចេញពីផ្ទះយើងទៅ~>>YG ញញឹមផ្ចាញ់ផ្ចារក្រសែរភ្នែកដែរសម្លឹងមកគេក្នុងន័យមិនយល់~

<<តោះបងYun ចេញពីទីនេះទៅ~>>JM ញញឹមមិនសូវសមកាន់ដៃYunរកដើរចេញតែរាងក្រាស់ឃាត់~

<<បើជ្រុលជាមកដល់ទៅហើយ នៅទីនេះធ្វើការអោយយើងក៏មិនថ្វីដែរ>>YG ញញឹមទាញរាងល្អិតពីដៃYun មុននឹងអូសគេឡើងទៅបន្ទប់~

<<ហាមអ្នកណាឡើងមកសូម្បីតែនាង Layla~>>YG ងៀកមកចង្អុលមុខនាងមុននឹងចាប់លីរាងតូចទៅខាងលើបាត់~

<<អត់ទេណា បងចង់ធ្វើស្អីវា បងYoon>>Layla
ស្រែកមិនសុខចិត្តរករត់តាមទៅតែនាយYunចាប់លីនាងទៅបន្ទប់សៀវភៅចាក់សោអោយនាងនៅក្នុងនឹងតែឯង

<<សុំទោសអ្នកនាងម្ចាស់ ដែរអាYunនេះប្រហើនណាបាទ~>>Yun ញញឹមសមចិត្តមុននឹងរត់ចេញទៅទុកអោយកញ្ញាLaylaស្រែកជំទាលតែឯង~

+In Room

<<លែង..លែងខ្ញុំលោកចង់ធ្វើអីទៀតហើយ ឈប់ទៅ~>>JM ស្រែកតាំងពីក្រោមមកម្លេះរាងក្រាស់បោះរាងតូចទៅលើពូកយកក្រណាត់ញុកមាត់មុននឹងហែកអាវខ្លួនឯងចោលក្រវែងទៅដីនៅសល់តែខោរក្នុងមួយសម្រាប់បិទបាំងគេខ្មាស់ប៉ុណ្ណោះ~

<<ធ្វើអីដែរសប្បាយនឹងណា >>YG លើកដៃរាងល្អិតពាត់ទៅលើមុននឹងហែកអាវគេជាជម្រៀកជាជម្រៀក~មុននឹងស្រាយចំណងនៅមាត់ថើបទាំងកម្រោលមិនអោយរាងតូចស្រែកជេរទាន់~

<<អ្ហឹម.......អាស៎.......អ្ហឹម.....>>សម្លេងថ្ងួចថ្ងូរក្នុងបំពង់ករដាស់សតិអ្នកខាងលើអោយឡើងតណ្ហាទ្វេរដងដោយសារសម្លេងដ៏ស្រួយស្រេះព្រមទាំងក្លិនខ្លួនដ៏ទាក់ទាញធ្វើអោយខ្លួនទប់ចំណង់មិនបាន~

🍁💫ស្នេហាម៉ាហ្វៀ💫🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora