ភាគ28:អាមាត់ឆ្កែ

4.9K 272 0
                                    

<<ថាមិចបង....>>Jungkook និយាយមិនទាន់ចប់ផងខ្សែរទូរស័ព្ទក៏ផ្តាច់បាត់ទៅ រួចគេក៏មិនខ្វល់ចាំស្អែកចាំសួរTaeក៏បាន~

<<លោ....លោក...>>JM យកដៃខ្ទប់មាត់ជើញញ័រតតាត់បោះជំហានថតទៅក្រោយ~

<<យ៉ាងមិចភ័យណាស់មែនទេ~ក្រែងក្លាហ៊ានណាស់មែនទេ~>>YG ចូលខ្លួនចាប់បោចសក់រាងតូចទៅក្រោយមុននេះគេបាត់រាងតូចយូរពេកក៏យកសោរមកគាស់មើលក្រែងរាងតូចកើតអីក្នុងបន្ទប់ទឹកតែលិទ្ធផលហួសការគិត~

<<ខ្ញុំសុំទោស~ខ្ញុំលែងហ៊ានធ្វើបែបនេះទៀតហើយ
សុំទោស~ហឹក..ហឹក..>>JM លើកដៃសុំឪកាសពីរាងក្រាស់គេខ្លាចថាYgលែងដូចមុនលែងនៅជាមួយគេលែងធ្វើអោយគេកក់ក្តៅ~គេខ្លាចគ្រប់យ៉ាង ចុះហេតុអ្វីបើខ្លាចបែបនេះ ហេតុអ្វីប្រឹងចចេះម្លេះ~

<<លើកទី2ហើយ យើងមិនទុកឯងទេ~>>YG ញញឹមចុងមាត់បើកទឹកអាងអោយពេញរួចចាប់ទម្លាក់រាងតូចចូលក្នុងនោះព្រមទាំងយកដៃសង្កត់ក្បាលកុំអោយរើរ~

<<ខឹក...ខឹក......ហឹក..ហឹក...>>JM សម្លេងឈ្លក់ទឹកបន្លឺឡើងរហូតមួយទន្ទុះក៏បាត់ឈឹងដៃក៏ធ្លាក់ចុះទៅក្រោមមាត់លែងកម្រើកភ្នែកចាប់ផ្តើមបិទម្តងបន្តិចរហូតដល់ស្ងាត់រាងកាយគេក៏លែងកម្រើក~
លាហើយ~

<<ងាប់ទីនេះហើយឯង~>>YG គ្មានចិត្តអាឡោះអាល័យអីបន្តិចប្រលែងដៃដែររុញក្បាលJm
ហើយរួចដើរចេញទៅមិនងៀកក្រោយសូម្បីតែបន្តិច
~ពិតជាគ្មានចិត្តអីបន្តិច?

<<អាYun ឯងមកហើយមែនទេទៅយកខ្មោចវា
នៅក្នុងបន្ទប់ទឹកទៅ~>>YG បានប្រាប់អោយYun
យកឯកសារអោយគេតែគេប្រាប់ថារវុលតែពេលនេះក៏
យកមកអោយ~

<<ថា...មិចJM >>Yun ទុកឯកសារនៅលើតុរត់ចូលបន្ទប់ទឹកសឹងមិនមើលផ្លូវ~

<<JM...កុំកើតអីណាបងយកឯងទៅមន្ទីរពេទ្យ~>>
Yun លើកត្រកងរាងតូចឡើងរួចបីគេដាក់ឡានសម្តៅទៅមន្ទីរពេទ្យ~ចំណែករាងក្រាស់បានត្រឹមតែយកដៃដាល់ជញ្ជាំង"សុំទោស"Yg បោះពាក្យសម្តីប៉ុន្មានម៉ាត់មុននឹងបើកឡានទៅភូមិគ្រឹះទាំងយប់~

+ថ្ងៃថ្មី
+Office

<<ចាហ្វាយ លោកប្រុសYoonGi សុំជួបបាទ~>>
Mark អោនគំនាបបន្តិច~

🍁💫ស្នេហាម៉ាហ្វៀ💫🔞Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ