+ព្រឹកថ្ងៃថ្មី
<<Jung~ងើបទៅធ្វើការបានហើយ~ព្រឹកហើយណា~>>Tae ក្រោកយកដៃញីភ្នែកមុននឹងងៀកមើលមនុស្សដែរខ្លួនស្រឡាញ់ទាំងស្នាមញញឹមជាប់មុខ~
<<អឹម~សុំ5នាទីទៀតបានទេ~>>Jungkook ទាញTaeមកអោបជាប់ទ្រូងមុននឹងមាត់សសៀលថើបគ្រប់កន្លែងទាំងភ្នែកនៅបិទនៅឡើយ~
<<មិនបានទេណា មិនត្រូវធ្វើទម្លាប់ខ្លួនទម្អក់បែបនេះទេ~Jungងើបមកណាអូនថើបបងយ៉ាងមិចដែរ~>>Tae យកដៃចុចថ្ពាល់រាងក្រាស់តែនៅតែគ្មានចម្លើយអ្វីទាំងអស់~Taeក៏ថើបមាត់រាងក្រាស់បន្តិចតែរាងក្រាស់ស្រវារចាប់កញ្ចឹងករគេងាយស្រួលក្នុងការថើប~
<<បងនេះរកផ្លូវចំណេញរហូតហើយ~>>Tae យកដៃវៃទ្រូងរាងក្រាស់តិចៗ មុខអៀនៗក្រហមៗកើតឡើងទាំងមិនដឹងខ្លួន~
<<អូននេះចេះអៀនទៅកើត~មោះទៅងូតទឹកជាមួយបង~>>Jungkook ចាប់ទាញថ្ពាល់ប៉ោងៗក្រហមៗរបស់Taeលេងមុននឹងបីគេចូលបន្ទប់ទឹក~
<<បានធូរខ្លះទេ? >>Jungkook ចង់សម្តៅទៅផ្នែកខាងក្រោមរបស់រាងតូចព្រោះលឺថាគេរអ៊ូឈឺៗរហូត~
<<អ្ហឹម~គ្រាន់បើហើយ~បងចង់នៅបែបនេះយូរប៉ុណ្ណាទៀតអូនចង់ងងុយគេងហើយនៀក~>>Tae យកដៃខ្ទប់មាត់ដែរស្ងាប Jungkook យកគេមកត្រាំទឹកអាងចង់កន្លះម៉ោងទៅហើយ~
<<នៅបែបនេះបងមានអារម្មណ៍ថាកក់ក្តៅណាស់~សុំបែបនេះតែបន្តិចទៀតទេ~>>Jungkook ផ្តេកក្បាលលើអាងដោយTaeអង្គុយលើភ្លៅកើយស្មារគេ~
<<ប្រយ័ត្នហួសម៉ោងណាJung~>>Tae
<<បងជាម្ចាស់ក្រុមហ៊ុនមានអ្នកហ៊ានថាអីទៅ~>>Jungkook បិទភ្នែកដៃអោបរាងតូចជាប់ឯរាងតូចបានត្រឹមតែងក់ក្បាល~
Skip....
<<បងប្រុស~បងប្រុស~អត់ទេកុំធ្វើបាបបងប្រុសធំអី~កុំធ្វើបាបគាត់អីគាត់ជាបងប្រុសធំរបស់ពួកយើងណា ~បងប្រុសកុំអី ហឹក...ហឹក....អត់ទេ....>>JM
ខ្ញាំដៃនឹងពូកបែកញើសជោគថ្ងាស់មុននឹងក្រោកទាំងកម្រោលស្ទើរតែប្រលឹងចូលខ្លួនមិនទាន់~<<ហើុយ~ហើុយ~យល់សប់ទេ~>>JM ភ្ញាក់ក្រញោងសម្លងដកដង្ហើមសឹងមិនទាន់គ្នា~