ភាគ6:ហឹស~បើប្រាប់គាត់ជឿលោកមែនទេ?

7.2K 399 1
                                    

+1week Later ~

ពេលព្រឹកព្រលឹមរាងតូចចុះមកធ្វើម្ហូបអោយរាងក្រាស់មុនទៅធ្វើការ Jk បានដេញអ្នកបម្រើអស់ពីភូមិគ្រឹះសំពាយទាំងអស់ក៏ធ្លាក់មកលើTae ~

បន្ទាប់ពីរៀបចំតុអាហារហើយ~ រាងក្រាស់ក៏ចុះមកជាមួយកាបូបធ្វើការនឹងអាវក្រៅ~
រាងតូចឃើញហើយក៏ដើរចេញតែរាងក្រាស់ឃាត់~

<<នៅទីនេះហើយ~ >>Jk ចូលអង្គុយមុននឹងចាប់ម្ហូមយកមកញាំុ~ តែក៏ប្រាវ~~

<<អាចង្រៃធ្វើម្ហូបរបៀបណាហាស៎ ~ >>រាងក្រាស់ក្រវៀស~ ម្ហូមនៅលើតុចោលទាំងអស់~

<<យើងបានភ្លក់ហើយៗ មិនដូចអ្វីដែលឯងនិយាយទេ~ >>រាងតូចស្រែកអោយរាងក្រាស់វិញ~

<<ហឹស~ ឯងហ៊ានភ្លក់មុនយើងផងហេស៎~ >>Jk ចាប់ក្របួចកអាវរាងតូចមុននឹងរុញទៅប៉ះនឹងតុ~

<<អាកាកសម្រាម~ មានរឿងអីដែលយើងភ្លក់មិនបាននោះ~ >>Tae ញញឹមឌឺទៅរាងក្រាស់~

ជម្លោះមិនទាន់ដាច់ស្រាច់ផង~ ក៏មានសម្លេងស្រួយស្រេះមកកាត់ចង្វាក់~

<<បងJk ~ aww អាម្នាក់នេះ~>>Daina នារីSexy ដើរកាច់រាងតម្រង់មករករាងក្រាស់ទាំងពី~

<<សួរស្តី~ជួបគ្នាម្តងទៀតហើយ~ >>Tae ចាំមុខនារីម្នាក់នេះច្បាស់ណាស់~នាងជាអ្នកធ្វើអោយខ្លួនទៅជាបែបនេះ~

<<ឯងកុំមកចង់ទាក់ទងស្រីរបស់យើង~ Daina ទៅជាមួយបងទេ~ >>រាងក្រាស់ងៀកមកចង្អុលមុខTaeមុននឹងសំដីផ្អែមដាក់ស្រីស្នេហ៍

<<គឺ~ តោះអូនមានរឿងនិយាយជាមួយបងច្រើនណាស់~>>Daina តោងដៃរាងក្រាស់ចេញទៅដោយមិនភ្លេចអោយភ្នែកទៅTae~

<<រអើម~ >>Tae សម្លឹងមើលDaina បណ្តើJkទៅគេជ្រេញខ្លាំងណាស់ តែថាខានប៉ះស្រីយូរហើយពិបាកនៅខ្លាំងណាស់~ ចង់រត់ក៏មិនកើត រាងក្រាស់ចាត់អ្នកយាមពេញផ្ទះ បើហ៊ានតែរត់រាងក្រាស់ដឹងនោះនឹងយ៉ាប់មិនខានចឹងមានតែស្តាប់តាមសម្តីទើបមិនឈឺខ្លួន~

Tae ក៏រកការងារធ្វើបន្ត~ កុំអោយរាងក្រាស់មកសំពងគេទៀត~

+Yoonmin

<<ហឹក~ហឹក បងTae~ >>Jm ដេកលើគ្រែអោបភួយទន្ទេញតែឈ្មោះបងប្រុសខ្លួន~សម្លេងយំធ្វើអោយរំខានដល់រាងក្រាស់ភ្ញាក់ពីដំណេក~

🍁💫ស្នេហាម៉ាហ្វៀ💫🔞Where stories live. Discover now