ថ្ងៃថ្មីចេះតែរង្កិលខ្លួនទៅមុខរហូតឈានដល់ថ្ងៃមង្គលការរបស់គ្រួសារKimដែរធ្វើឡើងនៅព្រះវិហារមានញាតិសន្តានតិចតួចអីបែបនេះ ដូចជាReaderមីadmin _TKJ_ នឹងTaekooker Yoonmin~ ភ្ញៀវដែរចូលរួមកម្មវីធីចាំផ្តើមមកជុំជើងគ្នាពិភាក្សារគ្នារង់ចាំទម្រាំ ដល់ពេលវេលាដែរកូនប្រុសកូនស្រីចូលមកក្នុងព្រះវិហារដើម្បីប្រារព្ធពិធីមង្គលការ~
ពេលវេលាដែរគ្រប់គ្នារង់ចាំបានមកដល់ កូនកម្លោះទាំងពីរឡើងឈររង់ចាំកូនក្រមុំរបស់ខ្លួនមកដោយមានMark Bin ជាអ្នកដឹកដៃពួកគេមក~ចំណែកបងប្អូនភ្លោះតុុបតែងខ្លួនដូចជាព្រះរាជបុត្រនឹងព្រះនាង រួមនឹងGimin ស្អាតដូចជាទេពអបសរ~ដើរមកពីក្រោយAppa ពួកគេដោយមានបាច់ផ្ការនៅនឹងដៃ~
<<អ្នកប្រុសខ្ញុំផ្ញើចាហ្វាយលើអ្នកប្រុសហើយ~>>Bin ញញឹមហុចដៃTaeអោយJungkook ឯJungkookក្រសោបដៃមាឌល្អិតមកកាន់យ៉ាងស្អិតរមួត~
+ពិធីស្បថស្បែរចប់ទៅយ៉ាងរលូនតែជាអកុសលនៅចុងកម្មវិធីបែរជាមានស្រីមិនស្គាល់មុខមកស្រែកឡូឡារកប្តីរបស់នាងទៅវិញ~ភ្ញៀវក្នុងកម្មវិធីនាំគ្នាលាន់មាត់នាងដើរចូលមកស្រែកឡូឡាមិនខ្លាចអ្នកណាព្រមទាំងមានក្មេងស្រីគួរស្រឡាញ់ម្នាក់វ័យស្របានឹងGimin អីនឹងដើរចូលមក~ចំឡែកYoonmin ហាក់ស្លុតចិត្តព្រោះពួកគេស្គាល់នាង~
<<លោកប៉ា~>>Gira រត់តម្រង់ទៅរកYoongi ដែរគិតថាបុរសម្នាក់នេះជាឪពុកនាងម៉ាក់របស់នាងប្រាប់ថាគាត់ម្នាក់នេះជាប៉ារបស់នាងមានឈ្មោះថាMin Yoongiព្រមទាំងមានរូបថតអោយGiraមើលដើម្បីអោយស្គាល់មុខគេទៀតផង~
<<Yoon ? >>Jimin សួរទៅរាងក្រាស់ហាក់មិនយល់នេះជាកូនរបស់LaylaនឹងYoongiមែនទេ?
<<បង...Layla នាងមកលេងឆ្កួតស្អីរបស់នាង នាំកូនរបស់នាងចេញពីទីនោះទៅ កុំអោយកូនរបស់នាងហៅខ្ញុំថាលោកប៉ាអោយសោះ~>>Yoongi សម្លឹងមុខរាងតូចបន្តិចមុននឹងស្រែកឃាត់មនុស្សពាក់ឈុតខ្មៅដូចជាមកពិធីបុណ្យសព្វ~
<<Gira ជាកូនរបស់លោកហេតុអ្វីនាងហៅលោកថាប៉ាមិនបាន?>>Layla ញញឹមចុងមាត់គប់Dna នៅចំពោះមុខYoongi ចំៗតែម្តង~Yoongiស្រវារើសវាមកអានយ៉ាងលម្អិតរហូតដល់ចុងក្រោយGiraជាកូនរបស់គេពិតមែន ឃើញដូច្នេះJimin ប្រញាប់ទាញពីដៃរាងក្រាស់ មកមើល~អានមួយៗទឹកភ្នែកចាប់ផ្តើមស្រក់ចុះមក ដៃចាប់ផ្តើមញ័រ "Min Gira " មានឈាមប្រភេទ................
អ្វីនៅក្នុងក្រដាស់មួយនេះបញ្ជាក់ច្បាស់ណាស់ថានាងជាកូនរបស់yoongi ពិតមែន~