ភាគ40 : ឈាមប្រភេទOmega

5.5K 288 1
                                    

<<អ៊ួក.....អ៊ួក.......អ៊ួក...>>Jm រត់ចូលបន្ទប់ទឹកទាំងដៃខ្ទប់មាត់ក្អួតក៏ក្អួតមិនចេញ~មើលមុខខ្លួនឯងនៅក្នុងកញ្ចក់ទាំងស្លេកស្លាំង~លាងដៃលាងមាត់រួចក៏ដើរចេញមកខាងក្រៅតែក៏ស្រវាំងភ្នែកដួលសន្លប់ភ្លាមតែម្តង~

____________________________

<<លោកគ្រូរពេទ្យប្អូនខ្ញុំយ៉ាងមិចទៅហើយ?>>Tae គ្រាន់តែឃើញលោកគ្រូរពេទ្យចេញមកក៏រត់ទៅសួរគាត់តែម្តង~

<<ប្អូន លោកមិនអីទេគ្រាន់តែគេគិតច្រើននៅពេលមានផ្ទៃពោះទើបបណ្តាលអោយខ្សោយយ៉ាងនេះ ពេលនេះខ្ញុំបានដាក់សេរ៉ូមកម្លាំងរួចហើយ~សូមលោកមកបើកថ្នាំអោយគេបន្តិចមក~>>Docter ញញឹមរីករាយពិតជាអស្ចារ្យណាស់គាត់ជួបក្មេងប្រុសពីរនាក់ហើយដែលអាចមានកូនបាន~

<<បា...បាទ~>>Tae គាំងនិយាយមិនចេញនេះJmមានកូន?

+In Room

<<នេះជាថ្នាំនឹងក្រដាសពិនិត្យផ្ទៃពោះរៀងរាល់មួយខែមកម្តង~ ឈាមពួកលោកជាឈាមប្រភេទOmegaវាមានសារធាតុញី100% ចូលរួមអបអរសាទរអ្នកម្តាយក្មេងទាំងពីរ>>Docter ញញឹមហុចថ្នាំនឹងក្រដាសពិនិត្យផ្ទៃពោះ ឯTaeទទួលពីដៃគាត់ទាំងចិត្តអាណិតប្អូន ឪពុកក្មេងគ្មានអ្នកណាក្រៅពីMin YoonGiទេ ពេលនេះគេជាប់គុកហើយអ្នកណាជាអ្នកទទួលខុសត្រូវ?តែយ៉ាងណាក៏មិនអោយក្មួយខ្វះភាពកក់ក្តៅពីឪពុកដែរ។

Tae បើកទ្វារថ្នមៗដាក់គូទអង្គុយជិតអ្នកជម្ងឺយកដៃវែកសក់ដែរបាំងភ្នែក តែក៏រំខានដល់អ្នកជម្ងឺអោយក្រោកឡើង~

<<បងTae ហេតុអ្វីបងនៅត្រង់នេះខ្ញុំមិនអីទេ បងទៅមើលបងប្រុសធំទៅ~>>Jm ងើបអង្គុយញញឹុមស្ងួតដាក់អ្នកជាបង ឯTaeឃើញប្អូនបែបនេះក៏ទប់ទឹកភ្នែកមិនបាន~

<<Jm បងសុំទោសដែរបណ្តោយអោយឯងក្លាយជាបែបនេះ បើបងមើលឯងអោយបានល្អជាងនេះឯងក៏មិនជួបរឿងទាំងនេះដែរ ហេតុអ្វីជិវិតឯងដើរតាមកន្លងបងបែបនេះ~ហិក ហិក~>>Tae ចូលខ្លួនប្អូនទឹកភ្នែកហូរមិិតៗខ្ញាំដៃចូលគ្នាចង់រលាត់ស្បែក~

<<បងសម្រួលអារម្មណ៍ប្រាប់ខ្ញុំមក បងមិនខុសទេ បងមើលថែខ្ញុំល្អណាស់ បងកុំនិយាយបែបនេះ~>>Jm ចាប់ទាញមុខTaeជូតទឹកភ្នែកព្រមទាំងអោបអង្អែលក្បាលអ្នកជាបង~

🍁💫ស្នេហាម៉ាហ្វៀ💫🔞Where stories live. Discover now