<<Appa បានប្រាប់ហើយកូនមិនមែនកូនAppaទេជាកូនរបស់ប៉ាៗនោះ~>>Taehyung ខ្ចិលញេះអាល្អិតបន្តក៏ចង្អុលទៅដៃJungkookដែរកំពុងបើកស្វាគមន៍អោយកូនក្បាលខូចចូលទៅអង្គុយទន្ទឹមនឹងTaeguk~Taejung ឃើញដូច្នេះក៏ប្រញាប់រត់ចូលរង្វង់ដៃប៉ាគេអោបឌឺTaehyung~
អាហារពេលល្ងាចបានបញ្ចប់ទៅយ៉ាងរីករាយជាមួយគ្រួសារដែរកំពុងដុះពន្លកសារជាថ្មី ក្រោយពីធ្លាប់បែកបាក់គ្នាកាលពីកន្លងមក នឹងសង្ឃឹមថាពួកគេមានក្តីច្រើនៗ ជួបរឿងល្អៗក្នុងជីវិត កុំអោយមានអ្នកណាបំបែកពួកគេបានទៀតអោយសោះ។
+ថ្ងៃថ្មី~
ព្រលឹមមិនទាន់ស្រួលបួលផងនាងច្រម៉ក់Gimin ដើរមកគោះទ្វារបន្ទប់គេបាំងៗមិនអាសូរនាក់ដែរយកដៃខ្ទប់ត្រជាក់ចង់គេងបន្តទៀតសោះ។ បន្ទាប់ពីគោះគ្មានអ្នកណាបើកទ្វារអោយក៏សម្រាច់ចិត្តថាស្រែកយកតែម្តង~
<<Taegukហា៎..Taejung...ខ្ញុំមកហើយ..អ៊ុំTaeហា៎...បើកទ្វារ~>>Gimin យកដៃគោះផងស្រែកផងរហូតដល់ទ្វារបើកបង្ហាយអោយឃើញបុរសសក់ក្បាលរញ៉េរញ៉ៃដើរមកញញឹមដាក់នាង~
<<លោកអ៊ុំជាប៉ារបស់ Taejung&Taeguk មែនទេ~>>Gimin ងើយមើលមុខអ្នកដែរជាអ៊ុំុំភ្លឹសៗ ត្រូវហើយJm បានប្រាប់រឿងទាំងអស់ទៅGiminទើបនាងដឹងបែបនេះ~
<<បាទ Gimin មករកបងមែនទេកូន~>>Jungkookបន្ទន់ជង្គង់លើកនាងដាក់លើភ្លៅ~
<<ចា៎ គាត់ក្រោកឬនៅ >>Gimin បួញមាត់អើតក្បាលមើលទៅក្នុងបន្ទប់ថាតើបងគេភ្ញាក់ឬនៅ~
<<នៅទេកូន បងគាត់គេងយប់ជ្រៅណាស់យប់មិញ កូនទៅបន្ទប់សិនទៅណាពេលបងក្រោកចាំអ៊ុំប្រាប់ណា~>>Jungkook ញញឹមថើបថ្ពាល់នាងបន្តិចទើបនាងងក់ក្បាលរត់ត្រុយ~
+In Room
<<លោកប៉ាហា៎ក្រោកឡើងAp..paហៅញាំុបាយ ~>>Gimin ដាក់កៅអីឡើងលើគ្រែយកដៃចុចថ្ពាល់Yoongiដែរកំពុងដេក~
<<Gimin ហាប៉ាសុំគេងបន្តិចទៀតសិនណា តែបន្តិចទៀតទេ ណាកូន~>>Yoongi ទាញកូនស្រីបណ្តូរចិត្តអោបក្រសោបជាប់ទ្រូងទាំងភ្នែកបិទមិនទាន់បើកនៅឡើយ~
<<ក៏បានដែរ ដេកទាំងពីរតែម្តងទៅ~>>Gimin ញញឹមដាក់ខ្លួនកៀកនឹងខ្លួនឪពុកដេកទន្ទឹមគ្នា ព្រោះថាGimin កាត់តាមYoongi ទៅត្រង់ណាដេកត្រង់នឹង ~