+មន្ទីរពេទ្យ~
<<ហឹម~ទឹ..ក>>រាងតូចដែរសន្លប់ជាច្រើនម៉ោងដឹងខ្លួនដោយមានYunនៅដេកនៅត្រង់នឹងនៅឡើង
ដោយសារតែយប់មិញនៅយាមរាងតូចពេញមួយយប់តែម្តង~<<នេះផឹកទៅ~ឯងមិនអីទេមែនទេ~>>Yun ស្រវារងើបទាំងមិនទាន់អស់ងងុយយកដៃញីភ្នែករួចយកទឹកមកអោយរាងតូច~
<<ឯងមានឈឺត្រង់ណាទេ? >>Yun យកដៃចុចគ្រែអ្នកជម្ងឺអោយពើងទៅលើដើម្បីអោយរាងតូចបានធ្វើចលនារាងកាយខ្លះ~
<<បាទ មិនអីទេគ្រាន់តែអស់កម្លាំងបន្តិច~>>JM ញញឹមស្ងួតភ្នែកងៀករកមើលន៎រណាម្នាក់ដែបង្ករជម្ងឺអោយគេយប់មិញនេះ~
<<សំណាងហើយគ្រាន់តែសន្លប់ បងគិតថាចាហ្វាយក៏ចង់ធ្វើបាបឯងប៉ុន្មានដែរ>>Yun ដឹងថារាងតូចកំពុងតែរកអ្នកណាទើបនិយាយបែបនេះ~
<<បាទ~>>JM អោនមុខចុះទម្លាក់ទឹកមុខអស់សង្ឃឹម ខ្លួនជាអ្នកបង្ករគ្មានមកអើតមើលអ្នករងគ្រោះអីបន្តិច~
Skip.......
<<Hello Kim Taehyungឯងចង់ពន្យាពេលដល់ណាទៀត កុំចង់បោកប្រាស់យើងអោយសោះណា~>>YG អង្គុយនៅOffice សណ្តូកជើងនៅលើតុបង្ហុយបារីដោយដៃម្ខាងកាន់ទូរស័ព្ទ~
<<យើងសុំពេលបន្តិច យើងនឹងរៀបចប់អោយរៀបរយតាមដែរអាចធ្វើបាន~>>Tae ភ្នែកដៀលមើលទៅមាត់ទ្វារបន្ទប់ទឹកខ្លាចថាមានអ្នកណាចូលមកនឹងស្តាប់លឺ~
<<ហឹស~យើងនឹងរង់ចាំមើល ធ្វើអោយល្អ ហើយបើឯងថ្លោះថ្លោយ យើងមិនហ៊ានធានាសុវត្តិភាពប្អូនឯងទេ~>>YG និយាយមុតម៉ាតៗដាច់អហការណ៍តែម្តង~
ទឺត....ទឺត...ប្រព័ន្ធទូរស័ព្ទបានកាត់ផ្តាច់~
<<បន្តិចទៀតខ្ញុំនឹងបញ្ចប់គ្រប់យ៉ាងដោយដៃរបស់ខ្ញុំ>>Tae បែរមុខមើលកញ្ចក់ទាំងញញឹមលាយឡំនឹងទឹកភ្នែករាប់លានដំណក់ហូរដាបពាសពេញថ្ពាល់~
Skip....
ក្រាក~ទ្វារបើកដោយដៃកម្លោះសង្ហារដើរចូលមកដោយទឹកមុខរាបស្មើដែរមិនអាចប៉ានស្មានបានថាគេកំពុងគិតអី~Yunឃើញដូច្នេះក៏ប្រញាប់ចេញខ្លាចថាខ្លួនជាមនុស្សរំខាន~