ភាគ22:រត់ទៅអោយផុតលឺទេ

5.8K 325 0
                                    

+ពេលល្ងាច

<<Tae~យ៉ាងមិចហើយ >>Jungkook អង្គុយនៅសាឡុងរង់ចាំរាងស្តើងចុះមក

<<មកហើយ~មកហើយ~>>Tae រត់ចុះមកជាមួយឈុតដ៏ស្រស់ស្អាតសាកសមនឹងរូបរាងតូចស្រឡូនគេណាស់តែរាងក្រាស់បែជាមិនពេញចិត្តទៅវិញ~

<<ហេតុអ្វីស្លៀកពាក់បែបនេះ មើលចុះវាលដើមទ្រូងទៀត~>>Jungkook មើលTaeតាំងពីក្បាលដល់ចុងជើងមុននឹងងៀកមុខចេញតាមអការះមិនពេញចិត្ត~

<<គ្មានអ្នកណាមើលអូនទេ~បងកុំទៅគិតអី>>Tae យកដៃអោបកររាងក្រាស់ខ្លួនស្រវ៉ាឡើងភ្លៅមុននឹងថើបថ្ពាល់គេទាំងសងខាង~

<<អីយ៉ាបងប្រច័ណ្ទមែនទេ ប្តីអ្នកណាគួរអោយស្រឡាញ់យ៉ាងនេះ~បានអូនទៅប្តូរចេញក៏បាន~>>Tae រកងើបទៅហើយតែរាងក្រាស់ឃាត់~

<<មិនបាចទេ~ពួកយើងទៅៗកុំអោយយប់ទាន់~>>Jungkook លើកបីTaeចូលឡានរួចក៏បើកទៅភោជនីយណ៍ដ្ឋានមួយកន្លែងដែរជាហាងរាងក្រាស់~

+ភោជនីយណ៍ដ្ឋាន🍲

<<អ្នកប្រុសត្រូវការអ្វីដែរបានជាមកទីនេះដោយផ្ទាល់ចា៎~>>Girl បុគ្គលិកនៅទីនោះ នាំគ្នាអោនគោរពរាងក្រាស់ដោយផ្លែកចិត្តអ្នកប្រុសខ្លួនកម្រមកទីនេះណាស់ ~

<<គឺយើងគ្រាន់តែមកញាំុអាហារតែប៉ុណ្ណោះ រៀបចំអោយយើងផង~>>Jungkook អោបចង្កេះរាងតូចទៅបន្ទប់Vip ដែរនៅជាន់លើបង្អស់~"ចា៎..."Girl ក៏ប្រញាប់ទៅរៀបចំអោយរៀបរយ រាងក្រាស់មិនសូវចូលចិត្តពេលវេលាយឺតយ៉ាវនោះទេ~

+In Room

<< Jung~អូនសុំទៅបន្ទប់ទឹកបន្តិច~>>Tae រាងក្រាស់ក៏ងក់ក្បាល~ Taeក៏ដើរទៅចៃដន្យអីមកជួបYoongi នៅក្នុងបន្ទប់ទឹកដែរ~

<<រឿងយើងអោយឯងធ្វើយ៉ាងមិចហើយ~យើងមើលទៅគេនៅរឹងមាំនៅឡើយទេ~>>Yg លាងដៃមុខសម្លឹងមើលTaeនៅក្នុងកញ្ចក់~

<<ថ្នាំមិចនឹងអាចបញ្ចេញលឿនយ៉ាងនេះទៅ~មិនទាន់បាន2ថ្ងៃផង~>>Tae មុនដំបូងរាងភ្ញាក់ដែរតែក៏រៀបរឹកដូចធម្មតាវិញ~

<<ឯងមើលទៅសម្តែងដូចខ្លាំងណាស់~តែកុំអោយស្រឡាញ់វាមែនទែន~ប្រយ័ត្នប្អូនឯងងាប់គ្មានសាកសព្វហើយត្រូវចាំថាកុំយកប្រុសខ្ពស់ជាងគ្រួសារ~>>Yg ញញឹមចុងមាត់មុននឹងដើរបានបីជំហ៊ានរាងតូចនិយាយ~

🍁💫ស្នេហាម៉ាហ្វៀ💫🔞Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ