<<មោះទៅដេក>>Jkបីរាងតូចដាក់លើពួករួចដេកអោបគ្នា~
<<ហេ៎ ដេកឬនៅ~ នែ៎ >>រាងតូចយកដៃចុចថ្ពាល់រាងក្រាស់តែនៅមិនកម្រើក~ <<ហើុយ~ ដេកលក់ហើយ>Tae ចុះពីលើគ្រែតម្រង់មករកតុធ្វើការរាងក្រាស់~
Skip~
<<នេះយកវាអោយចាហ្វាយឯងទៅ ~ហាមប្រាប់ន៎រណាលឺទេ~ >>Tae ហុចសមីពណ៌ខ្លាញ់ក្តាមអោយMan ដែលជាកូនចៅYg~
<<បាទ~ខ្ញុំដឹងហើយ~ >>Manម្នាក់នោះទទួលសមីហើយហុចសមីក្លែងក្លាយអោយរាងស្តើង~
+Home Yg
<<នេះយកវាCallទៅបងឯងទៅ ឯងមានពេល15នាទី~ >>Yg ហុចទូរស័ព្ទម៉ាកល្បីអោយរាងតូចរួចចេញទៅក្រោមបាត់~
+In Call
<<Hello Min Min មែនទេ ?បងនឹកអូនណាស់ដឹងទេ~ Min Min ហា៎និយាយបន្តិចមកបងចង់ស្តាប់សម្លេងអូន~ ហឹក~ហឹក >>Tae បើកមុខនៅក្នុងអេក្រង់យកដៃខ្ទប់មុខយំមើលទៅសង្វែកខ្លាំងណាស់
<<ហឹក~ ហឹក បងប្រុសខ្ញុំនឹកបងប្រុសខ្លាំងណាស់ មកជួបខ្ញុំបានទេ~ ហឹក ~ ហឹក មកយកខ្ញុំអោយនៅជាមួយបងប្រុសផងបានទេ~ហឹក~ហឹក >>JM យំឡើងគាំងទៅហើយគ្រាន់តែបើកCameraឃើញមុខបងប្រុសភ្លាមយំឡើងរលាក់ខ្លួន~
<<ហឹក~ហឹក ពេលវេលាមិនទាន់មកដល់ទេ~ អូនចាំបងសិនណា ~មិនយូរប៉ុន្មានយើងនឹងរស់នៅជាមួយគ្នាវិញណា~បងស្រឡាញ់អូនក្មេងឆ្លាត~>>Tae យកមាត់អឹមនឹងអេក្រង់ទូរស័ព្ទមានន័យថាគេកំពុងថើបJMដោយប្រយោល~
<<បាទ~អូនជឿបង~>>JM ញញឹមទាំងទឹកភ្នែករួចថើបអេក្រង់ទូរស័ព្ទវិញដូចគ្នា~
<<បានហើយណាបងត្រូវធ្វើការងារអោយគេ បងស្រឡាញ់Min Minណា~>>Tae ថើបអេក្រង់ទូរស័ព្ទម្តងទៀតរួចបិទដាក់ក្នុងខោប៉ៅមុននឹងយកដៃជូតទឹកភ្នែករួចទៅធ្វើការងារតាមទម្លាប់ណាមួយខ្លាចថារាងក្រាស់ដឹងថាគេមានប្អូនប្រុស~
+Back Yoonmin
<<យ៉ាងមិចនិយាយឆ្អែតហើយឬនៅ~ >>Yg ដើរទាញទូរស័ព្ទពីដៃរាងតូចយកមកទុកក្នុងខោប៉ៅខ្លួន~
<<នែ៎~ ឯងផ្គើនខ្លាំងណាស់មែនទេ~កុំដោយសារតែឯងមានសារះសំខាន់ទេ កុំអីឯងងាប់មុនអាJk ទៅទៀត~ >>Yg យកដៃរុញក្បាលអ្នកដែរអង្គុយធ្មឹងដូចមនុស្សគ្មានវិញាណតែក៏ងៀកមកមើលមុខរាងក្រាស់នៅពេលលឺឈ្មោះចម្លែកចេញពីមាត់រាងក្រាស់~