<<ហើុយ~មេឃក៏ងងឹតទៀត ផ្លូវក៏រាងស្ងាត់ គួរធ្វើយ៉ាងមិចទៅ~ឈឺក្បាលណាស់លោកអើយ~>>JM យកដៃជ្រោងសក់ មេឃក៏យប់ផ្លូវក៏ស្ងាត់មានឡានឯណាជិះទៅ~តែសំណាងល្អក៏មានឡានមួយជិះកាត់ផ្លូវនេះ~
ទឺត...ទឺត...សម្លេងសីុផ្លេឡាន~បើកមកដល់មុខគេ
<<ពូជួយជូនខ្ញុំទៅភូមិគ្រឹះ~Jeon បន្តិចបានទេ~>>JM ឡើងឡានពូតាក់សីុក៏បើកជូនគេទៅអ្នកណាមិនស្គាល់ភូមិគ្រឹះJeonនោះ~<<លោកតាលោកយាយអើយ~សូមេត្តាអោយពួកគាត់នៅផ្ទះចុះ~សូមកុំអោយពួកគាត់ធ្វើបាបគ្នាទៅចុះ សាធុ សាធុ~>>JM យកដៃផ្គុំចូលគ្នាបួងសួងដល់វត្តុសាកសិទ្ធ~
25នាទីក្រោយក៏មកដល់ភូមិគ្រះJeon
<<នេះលុយពូ អរគុណពូ~>>JM ចុះពីលើឡានញញឹមភ័យអរមុននឹងព្រួសខ្យល់ដង្ហើមចោលជាការសម្រួលអារម្មណ៍~<<តាំងចិត្តអោយល្អឯងមកដល់គោលដៅឯងហើយ~>>JM ញញឹមរកចុចកណ្តឹងទៅហើយតែក៏....
<<វាមិនងាយស្រួលពេកទេហ៎ សំណព្វចិត្តយើងខំរៀបផែនការនេះយ៉ាងលំបាកមកអោយក្មេងសម្រែរដូចឯងមកបំផ្លាញយ៉ាងងាយអញ្ចឹងហេ៎~ហឹស~គួរអោយអស់សំណើច~>>YG ញញឹមចុងមាត់យកដៃខ្ទប់មាត់រាងតូចកាច់ដៃរាងតូចទាំងពីរទៅក្រោយដោយដៃគេតែម្ខាង~
<<បងប្រុសជួយខ្ញុំផង~បងប្រុស~អាយ...>>JM ខាំដៃរាងក្រាស់រហូតដល់មាត់មានសិរីភាពរួចក៏ស្រែកតែរាងក្រាស់វៃកញ្ចឹងករគេជាហេតុនាំអោយគេសន្លប់~
<<វិះទៅហើយ~ហើុយ~>>YG ចាប់បីJm ដាក់ឡានមុននឹងបើកសម្តៅទៅCondo ដែរគេទិញទុកចោល~
+Taekook Tv
<<Jungkook មិញនេះបងមានលឺអីទេ~>>Tae ងៀករកមើលសម្លេងដែរស្រែកថាបងប្រុសតែពេលនេះក៏ស្ងាត់ឈឹងភ្នែកក៏មើលទៅCamera សុវត្តិភាពតែឃើញឡានពណ៌ខ្មៅមួយបើកចេញទៅ~តែគេក៏មិនចាប់អារម្មណ៍ប្រហែលឡានអ្នកធ្វើដំណើរកាត់នេះហើយ~
<<បងមិនលឺទេ~អូនមានអីមែនទេ~>>Jungkook ងៀកមុខមើលរាងតូចដែរអង្គុយលើភ្លៅគេ~
<<អូនគិតថាអូនរវើរវាយហើយ~>>Tae ញញឹមមិនសូវសមទៅរាងក្រាស់
<<បងទៅយកថ្នាំអោយអូនមើលចុះយំល្ងាចមិញឡើងក្តៅខ្លួនអស់ហើយ~>>Jungkook ទាញរាងតូចពីភ្លៅទៅផ្ទះបាយយកថ្នាំអោយរាងតូចលេប~